Další | Předchozí


Fotografie: D3?

Autor: Lucie Pařízková | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Kategorie: architektura

Vloženo: 10:52:21 05.06.2002


Technická data:
Poznámky a vzkazy:
Popis:
Klíčová slova:
exif

Bodů: 50 (3.33)
Zobrazeno: 2333x (24.82)

PROFIL AUTORAIvan Rusek | 22:10:33 08.01.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

5

Docela zajímavé 4++

PROFIL AUTORATr. Honza Sakař | 16:46:56 10.03.2003 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

4

Tady se to nějak rozjelo ;) Fotka docela dobrá...

PROFIL AUTORAmišo "czorrt" šesták | 12:29:49 08.03.2003 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

3

PROFIL AUTORAMichal Kroutil | 11:00:41 08.03.2003 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

5

OK

PROFIL AUTORARobbie z Brnka:) | 11:56:16 13.11.2002 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

1

PROFIL AUTORAdanniel hauser | 09:48:52 10.06.2002 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

David: neomezuj to porad na vydejchavani kritik na vlastni dilka, me uplne stejne vytaci i nesmyslny kritiky pod cizima fotkama. A ke kauze radek havelka: me osobne pripadaji hysterictejsi a urazlivejsi jeho rekace. napr. pod fotkou "Most na vecnost"... ale jak ted koukam, uz se to urovnalo :-)

PROFIL AUTORALucie Pařízková | 12:20:09 07.06.2002 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

nepřehodnotila jsem je, jen jsem trochu zkonkretizovala svoje minulý komentáře a přidala body nebo nuly, protože já to chápu tak, že když nedám bod žádnej, mužu se časem vrátit a tu fotku ohodnotit z odstupu...

PROFIL AUTORADavid Zachoval | 12:12:11 07.06.2002 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Lucie: koukam, ze si projela Radkovi fotky a prehodnotila je. Timto ti dekuju a beru celou vec za vyrizenou. Skoda, ze to neslo hned a bez ty zbytecny "hadky".

PROFIL AUTORADavid Zachoval | 11:56:43 07.06.2002 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

A nedat body a dat nulu je naprosto to samy. Nechapu, jak to nekdo muze nechapat.

PROFIL AUTORADavid Zachoval | 11:55:52 07.06.2002 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Lucie: nikdo te neurazi, ty si nejaka precitlivela, ne? Proste ti neverim, ze si nebyla vedena cirou zlosti na Havelku. A jako webmaster chci tohle zavadeni vendet vymytit hned od zacatku. Pokud ti krivdim, tak se omlouvam, ale ani tato tvoje posledni reakce mi ale neprisla uplne v pohode.

PROFIL AUTORALucie Pařízková | 11:46:24 07.06.2002 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

kdybych chtěla dát 0 bodu, dám přece volbu 0!! a už tohomám dost, jenom mě tu urážíš, ale jako tiskový mluvčí havelky si dobrej:((

PROFIL AUTORADavid Zachoval | 10:21:42 07.06.2002 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Filipos: ocividne na to mas stejny nazor jako Lucie... kazda kritika, ktera se ti nelibi, je nesmyslna, nekonstruktivni atd. A pokud vytahujes priklad s kapkou, tak si me o tom jen presvedcil, ze mas taky problem pobrat kritiku... ty fleky na kapce jsou vypaleny (jestli ty to slovo nechapes, neni prece problem nas ostatnich)... tobe se to libi, nekomu ne. Proc vsichni, ktery nezdily tvuj bozsky nazor jsou diletanti, co tomu nerozumi, lameri (ono tohle slovo pouzivaj uz jen 13tilety deti/programatori (cti stahovaci scriptu) a radoby borci) a vubec lidi co ti nesahaji ani po kotniky? Kde se v tobe bere ta arogance?

PROFIL AUTORADavid Zachoval | 10:17:28 07.06.2002 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Lucie: 1) ano, moje domnenky (a ocividne nejen moje), vychazejici z tvych prispevku zde. 2) to zes mu nedala zadny body = 0 bodu. A nemyslim si, ze by nestali ani za bod. Asi si nepochopila, ze tady nejde o prumer, ale absolutni pocet bodu. Ale o ty body jako takovy absolutne nejde... ne o to, ze sis projela jeho fotky a v nejakym podivnym afektu tam naplivala naprosto nesmyslny komentare, ze kterych autor teda fakt neveme vubec nic. Pokud tvrdis, ze ses uplne v pohode, ze te kritika nerozhodi atd., tak bud a) lzes mne nebo b) lzes sama sobe ... Precti po sobe vlastni prispevky, fakt mi to neprijde jako komentar vyrovnanyho cloveka.

PROFIL AUTORATomáš Bezouška | 00:47:59 07.06.2002 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

filipos: mne se nejlepsi pritel libi. predevsim v kontaxtu tvoji skoly presentace "nazoru normalniho, mysliciho, esteticky otevrenyho cloveka" ... ;)
proste umet rict o necem tak elegantne, ze to povazuji za ... (dopln cokoliv, co by sis nepral, aby o tvy fotce nekdo rekl), se mi moc libi.

PROFIL AUTORALucie Pařízková | 23:40:37 06.06.2002 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Ne davide, tvoje argumenty neberu. V 1) mi přisuzuješ nějakou svou domněnku v 2) si asi nepochopil, že jsem mu nedala bod žádný, schválně proto, abych ho nijak nepoškodila... ach jo... krom toho jsem přesně toto udělala včera u několika dalších lidí, přesně stejně. Myslela jsem si, že jako šéf tady toho by si měl být nestranný a nad věcí, ale nezdáš se mi být. Krom toho jsi vůbec nezareagoval na můj argument, kdo tady koho víc setřel pod havelkovejma fotkama:(

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 20:31:16 06.06.2002 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

filipos: neser .... kapek je tu mraky a jestli musí mít kapka v sobě přepálený odlesky, tak to pak jo. Podle mě ale ne, ostatně asi proto je ostatní nemají. Mě se ty odlesky nelíbí tak to řeknu, Tobě se líbí. Takže, když se mi subjekticně odlesky nelíbí, tak je to nesmyslná kritika? Tohle je už zase jen o neakceptování druhýho pohledu na věc a jeho vnímání. A obyčejný podělaný vysírání se.

PROFIL AUTORAFilipos Crhakus | 18:42:32 06.06.2002 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

jestli ono neni lepsi se k fotkam radka havelky nevyjadrovat, jak tak koukam...:))
nejlpesi pritel... hmm spis lamerina ;)

PROFIL AUTORAFilipos Crhakus | 18:37:11 06.06.2002 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

David: opravdu nebudu degradovat cestopisny foto do kategorie ostatni coz ve men evokuje "nezaraditelne", tedy ODPAD...

Casopisy nejsou flexibilni, protoze nejsou elektronicke... tohle by mohlo :)... po uvahach atp... nejlepsi na to jsou ankety atp.

Lucie ma pravdu...ne ze by mela nejlepsi fota, ale ja to delam taky tak. Stvou mne absolutne nesmyslny kritiky.. jako prepaleny odlesky v kapce... je videt, ze ten clovek nevi co rika.... a kdyz napise, taky se podivam najeho fotoze....predevsim abych pochopil co mysli tema terminama ktery pozuiva

PROFIL AUTORATomáš Bezouška | 18:32:58 06.06.2002 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

jiri: tak nejlepsi pritel mne dostal ;)) body pro tebe ...

PROFIL AUTORADavid Zachoval | 16:30:47 06.06.2002 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

1) pokud je u tebe omezeny kazdy, komu se nelibi tve fotky, tak je to prast jako uhod... a musis uznat, ze tvoje prispevky prave u teto fotky jsou takrka histericke 2) No okomentovala si pomerne nevybirave tri fotky, kde si nedala ani bod, tesne potom, co zkritizoval tu tvoji... ja v tom vidim jasnou spojitost. Mozna ti krivdim.

PROFIL AUTORALucie Pařízková | 16:01:38 06.06.2002 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

davide? ses pomát? 1) kritiku nenesu těžce, nesu těžce lidskou omezenost. 2) havelka - dycky, když mi někdo něco napíše pod fotku, kouknu se i na jeho fotky. jeho fotky sem nijak nesetřela naoplátku, protože jestli sis všim, nedala jsem mu žádné body, ani nula.... jen sem mu tam napsala, co si o tom myslim... a jeho reakce? řekla bych že o několik tříd ponižující než snad mohly bejt ty moje. tak važ znova, prosím

PROFIL AUTORADavid Zachoval | 11:50:57 06.06.2002 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Lucie: mimochodem, kazdou kritiku neses tak tezce, ze pak jdes a hlava nehlava zkritizujes fotky kritika? Jak zoufala ukazka vlastni psychycke nevyvazenosti... protoze tvoje prispevky u fotek Radka Havelky jsou konstruktivni asi jako plivnuti do kanalu... a fakt bych se nerad dozil chvile, kdy si tu budou lidi navzajem nadavat na fotky jen proto, ze si nesedli. Jestli to takhle funguje na Totemu, prosim, ale tady se toho prosim vystrihej. Diky.

PROFIL AUTORADavid Zachoval | 11:46:14 06.06.2002 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Daniel Hauser: ja sem toho nazoru, ze o diletantismu mistnich kritik nemame zatim ani jeden pravo cokoliv rikat. Zas takovou hvezdu tady nemame, abychom ostatni proti ni byli pouhy patlalove. Takovy vyroky jsou zbytecny, pokud se vam zda, ze nejaka kritika je uplne mimo, ignorujte ji, dyt vas prece nic nestoji, neokrada vas o cas, k nicemu vas nezavazuje, ci jinak neomezuje... Ja sem rad, za jakoukoliv kritiku, sam si vyberu, co si z ni vemu a co ne. Prijde mi, ze tu nektery lidi proste nemaji na to, aby si vyslechli jakoukoliv kritiku (jako treba totalni vyteceni Lucky u tyhle fotky, to bylo snad uz na sedativa)... rikam, kliiiiid, dyt jde o prd. Muzu si myslet o autorovi prispevku svy, ale proc ho urazet, napadat? Proc neci nazor oznacovat za zdegenerovany a pod? Kategorie jsem proste opral z casaku... uz nechci slyset nic o flexibilnosti... ani casopisy nejsou tak neflexibilni, aby meli stejny kategorie nekolik let jen kvuli tomuto duvodu. Ale uznavam, ze Cestopis, Humor a Experiment by navic byt moh. A nic to nemeni na tom, ze tu cestopisy foti 4 lidi... o tom to neni. Proste jsem predpokladal, ze se nesetkam s pomerne arogantnim nazorem "prece nebudu svoji fotku degradovat na uroven kategorie "ostatni").

PROFIL AUTORALucie Pařízková | 11:20:38 06.06.2002 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

TO JSEM RÁDA, ŽE JSTE SI TO TAK HEZKY VYŘIKALI, KONEČNĚ SE TU O NĚČEM DISKUTUJE A TO JE DOBŘE! NESTAČÍ MI JEN NÁZORY, CHCI ZAJÍMAVÝ NÁZORY, VYBOČENÍ ZE ZABĚHLÝCH KLIŠÉ, ALE HLAVNĚ DISKUZI. AŽ DOTEĎ JSEM JI TU OPRAVDU POSTRÁDALA. DÍKY KLUCI:)

PROFIL AUTORAdanniel hauser | 10:36:12 06.06.2002 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

David Zachoval 6.6. 2002 1:26:03: aby to neschytal jen Filipos, ja sem se do nekterych (dle mych slov diletantskych) kritik taky navazel... a to nefotim cestopisy a nepatrim tedy do rude brigady... ale jeste pripominka: absolutni pocet zadosti o novou kategorii se neda brat moc vazne, dulezity je zamyslet se, jestli v te kategorii budou nejake fotky... treba takova kategorie "pratele a rodina" a "sport" taky nejsou moc vytizeny...
Lucie: sorry pani domaci, ze vam tady tlachame, kdyz tak nas vyhodte ;-))

PROFIL AUTORAJiří Tejkl | 09:23:26 06.06.2002 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

4

Táááákovejch keců, to bych nechtěl číst. Myslím, že je to pěkný. Nevím jak je to s ostrostí, JPG tomu dal pěkně zabrat. Každopádně si myslím, že ta fotka naní moc vhodná na barvu. Barvy mě ruší při vnímání kompozice. Takže bych to udělal na ČB a o dost víc kontrastně. A taky se mi tam dole nelíbí ty větvičky.

PROFIL AUTORAJiří Cvrk | 08:18:22 06.06.2002 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Temer nic mi nerika to ceho je nejvice, predni velka stena neni moc prokreslena a narazim na ni nosem, vetvicky mne rusi, struktura druhe steny je slusna,ale tam mne rusi ty krizky a hromosvody. Co s tim, nevim. Uvazoval bych i o nejlepsim fotografove priteli.

PROFIL AUTORAJiří Cvrk | 08:14:55 06.06.2002 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Tenhle web by snad mel byt o diskusi, a jestlize mam jako autor vyhrady, je to docela prirozene... Nicmene to , ze fotka ostatni neoslovuje tak, jak si predstavuji, je moje chyba jako autora. Ostatni maji pravo vyjadrit svuj nazor.

PROFIL AUTORADavid Zachoval | 01:48:51 06.06.2002 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Filipos: ja snad s tebou nakonec budu muset souhlasis, sakraaaa :))) (pripadne vysvetleni, co je podle me "prepaleny" na pozadani do mailu :)) opisu si to z moudre knihy...

PROFIL AUTORAFilipos Crhakus | 01:33:06 06.06.2002 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

jinak souhlas :)

PROFIL AUTORAFilipos Crhakus | 01:32:39 06.06.2002 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

David: ook :).. ale stejne;)---> uz zavani opravdu tim umeleckym postojem "nelibi? no vy tomu stejne houby rozumite --> tak ne, je to takle: lidi tu nazyvaj a kritizujou veci terminama (prepaleny, kompozice atp) a pri pouziti toho terminu zcela jase vidis, ze ho neumi pouzit (vysvetlit). Navic se tu zvrtla kritika do absurdnich rovin, "ja bych to fotil taklhe".. o tom to prece neni... navrh je ejdna vec, ale tohle spis byva absolutni postoj a basta. Moje obhajoba tohohle je u tyhle fotky (Filipos Crhakus 5.6. 2002 19:02:06)

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 01:30:22 06.06.2002 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

:-))))))))) to "snažím se" je geniální:-))) ... takže pánové, až budete mít někdy připomínky, tak já se taky snažím, jasný?.-)))))))

PROFIL AUTORADavid Zachoval | 01:26:53 06.06.2002 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Ondrasek: bude, ale ne hned... pocitam tak do mesice, ted mame trosku jiny starosti

PROFIL AUTORADavid Zachoval | 01:26:03 06.06.2002 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Filipos: kazdej se snazime, jak umime, ale ty jsi tu zaved "verbalni pranyrovani" podle tebe nekonstruktivnich kritik... prijde mi to vic omezujici nez to, ze sem vam 3 (kolik ze vas v ty parte vlastne je?) jeste nezaved rubriku CESTOPIS (btw BUDE a uz o tom doufam nikdy neuslysim :)

PROFIL AUTORAOndrasek Poksteflovic | 01:25:30 06.06.2002 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

hele ja sem davam svoje fotky za sebe a tu kolonku bych fakt rad jako cestovatelskou. Zikmund s Hanzelkou sou taky bridilove, jednak sem ty jejich fotky dat nemuzou protoze sou z reality a zaroven tu pro ne neni ani misto! No proc by je sem taky davali!ze

PROFIL AUTORADavid Zachoval | 01:23:43 06.06.2002 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Filipos: jasne, zbytecne se to vyostrilo do osobnich utoku... (myslis, ze lodicky prepaleny nebyli? :))) tobe to nevadi, vidis smysl fotky jinde, naprosto to chapu, ale mne to proste vadilo, zkus chapat ty me... to jen jako priklad). A to "a vubec tomu nerozumi" uz zavani opravdu tim umeleckym postojem "nelibi? no vy tomu stejne houby rozumite" ... a to zas neprijde spravny mne. "Zadosti" ne "Znalosti" (pak ti mozna bude ta veta davat smysl). Za NE a NEBUDEM se omlouvam, ale po 14ti dnech, co se to resilo na auditku, my tohle prislo do mailu, tak sem proste uz vytek. Moje chyba, mam ty prasky brat pravidelne :) A promin, taky bys byl nevrly, kdyby ti lidi svoje pozadavky na zlepseni predkladali skoro rozkazovacim zpusobem. Mam toho dost z prace (arogance zakazniku posledni dobou nezna mezi), "doma" chci mit trosku klid a prostor na dejchani...

PROFIL AUTORAFilipos Crhakus | 01:21:59 06.06.2002 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

ook, mas recht, tak jinak, snazim se. ;).. nicmene maj stejnou moznost jako ja se obhajit ;)

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 01:20:19 06.06.2002 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Filipos: "Konstruktivni kritiky myslim pisu" .. myslím že bys k tomu měl dát podstatný dofatek .. OBČAS:-))) přeci jen je tu spousta autorů, kteří byli Tvou kritikou poctěni a neejsem si zcela jist, zda-li všichni soihlasí s tvrzením, že byla konstruktivní:-)))))

PROFIL AUTORAFilipos Crhakus | 01:14:15 06.06.2002 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Ad chovani Ondry: Davide, tohle je az dusledek (opakuji znovu). Konstruktivni kritiky myslim pisu.
Ale aby lidi nepsali, ze je neco prepaleny, kdyz to prepaleny neni a vubec tomu nerozumi mi prode spravny.
JAky moje znalosti :))?... kdo ma padat na prdel ?.. nevim, ale jako prvni odpoved jsem tenkrat dostal NE a NEBUDEM, coz je toatlitni, a tvoje touha po mejch penezich taky kamo.

PROFIL AUTORADavid Zachoval | 01:10:25 06.06.2002 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Ondrasek: myslis, ze je tohle chovani dospelyho cloveka? (Filiposi... jeden z tvych kamosu, co nas zahrnuje tou konstruktivni kritikou, ktere my ostatni nejsme schopni?)

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 01:07:38 06.06.2002 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

takže krev nakonec přeci jenom bude, že?.-))))))))

PROFIL AUTORADavid Zachoval | 01:07:31 06.06.2002 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Filipos: ... mas pravdu, mazani tam zapada.. a uz te nekdo smazal, nekdo omezuje tva prava, ze pouzivas to slovo? Kdyz te pozadam, abys mi kazdy tyden prevadel na urceny ucet vsechny svoje prachy, udelas to? Sorry, ze nepadam na prdel pred kazdou tvoji zadosti... kdybych tusil, ze ses takova hvezda, tak udelam, co ti na ocich uvidim... V momente, kdy to nebyla pouze tvoje prozba, zacal sem to na auditku verejne probirat, at se vyjadri ostatni... napocital sem asi 3 lidi, co by radi novou kategorii. Prijde mi to fer, kdybychom meli delat vsechno, co by tu kazdej rad videl, tak nedelame cely dny nic jinyho... a svete div se, musime se i necim zivit. Ano hodnotim te podle fotek, i kdyz mi tvoje reci vadi. O to nejde, bojim se proste toho, ze se tu lidi budou bat neco napsat, aby je nejakej "odbornik" nesetrel pokazdy, kdyz vzpomenou neco o "prepalenym" nebo "orezu" ... to je jediny, o co mi jde...

PROFIL AUTORAOndrasek Poksteflovic | 01:02:10 06.06.2002 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Dvide a co takhle treba kolonka cestovatelska fotografie? eeee to by neslo tomame jiny rubriky a jestli se ti to nelibi di do...... a nebo te smazu jo jo to sem slychaval od maminky jaky to byo za totality ale neboj ty nejsi jak oni ty jsi horsi, kdyz tvrdis ze zijes v demokracii a mas takovejhle nazor

PROFIL AUTORAFilipos Crhakus | 01:00:25 06.06.2002 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

zezacatku ok, ale casem sem pochopil nejen ubohost vetsiny kritik" a "Lepsit se clovek muze (vetsinou) na zaklade komentaru lepsich nez je on sam! JE TO PRAVDA

PROFIL AUTORAFilipos Crhakus | 00:56:24 06.06.2002 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

ta TOTALITA se tykala TEBE a tvyho pristupu k mym zadostem a uz nejen mym o jednu KATEGORI!!, moje ruda brigada?...kdes to probuh vzal?...naopak si myslim,ze si na me ted aspon vsichni smlsnou, ale vypada to ze maj rozum a dal hodnoti podle svedomi, ne podle jmena. I ty. Kazdopadne MAZAT presne zapada do neceho cemu ja rikam TOTALITA!!!

PROFIL AUTORADavid Zachoval | 00:51:05 06.06.2002 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Filipos: precti si po sobe, co si tady napsal... "zezacatku ok, ale casem sem pochopil nejen ubohost vetsiny kritik" a "Lepsit se clovek muze (vetsinou) na zaklade komentaru lepsich nez je on sam!" mi prijde hodne pohrdavy. A kdyby bylo zle, uz ses smazanej, coz sem nikdy neudelal (a asi ani neudelam), tak me usetri tehle reci o totalite. Ocividne nevis, co to slovo znamena. Myslim, ze ma kazdy pravo na kritiku a desim se chvile, kdy se tu lidi budou bat neco napsat k fotce, aby ho nerozdupal nekdo s tvoji rude brigady... (Trochu to pochopitelne prehanim, ale doufam, ze vis, o co mi jde... nech brouka zit...)

PROFIL AUTORAFilipos Crhakus | 00:22:15 06.06.2002 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

neprekrucuj, to si cekal jenom kladnou kritiku? Slovo nikdo a opovrhujete neni na miste. Konecne zacala konstruktivni debata o necem, a hned je zle. TOhle ma teprv stavu!!.. Bohuzel, jinej takovej server a jeste k tomu s lepsi kvalitou neznam... ;)

PROFIL AUTORARadek Havelka | 00:02:31 06.06.2002 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

0

vubec nic mi to nerika ... nejak v tom nic nevidim ... fotit predni stenu ostre a zadni neostre jde prece i s nejakym obsahem, nebo ne ?

PROFIL AUTORADavid Zachoval | 23:48:46 05.06.2002 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Filipos a dalsi zneuznani borci: nechapu jednu vec... proc sem teda davate fotky, kdyz tak strasne oporvhujte prispevky, ktere vam k nim lidi pisou a nikdo vas nemuze nic novyho naucit? Pochlubit se?

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 23:48:23 05.06.2002 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Pavel M. :-)))))

PROFIL AUTORAMatthew Bee | 23:45:15 05.06.2002 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

to byl den :)))

PROFIL AUTORAdanniel hauser | 23:28:48 05.06.2002 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

aha, takze krev nebude? :-(

PROFIL AUTORAFilipos Crhakus | 23:27:13 05.06.2002 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

jooo my stojime za Luckou, armada nadsencu pordporujici nazory vudkyne!!!...at zije Matriarchat.... nemate nekdo cigo?... au mami :)))... hej, lidi Lucka ma ale pravdu, nenechmae si na hlavu srat!!>... dotohooooo

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 22:48:23 05.06.2002 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

ok Lucko:-)) ..

PROFIL AUTORALucie Pařízková | 22:36:34 05.06.2002 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Ale pánové, klid. Jsem ráda, že sem rozhoupala vaše názory a že ste je sem konečně napsali s takovou otevřeností! Sice o mě beze mě, ale budiž...

Martine, já vim proč sem fotky dávám a jsem připravená na kritiku. Jen se mi zpočátku nějak nezdála relevantní a taky jsem se trochu nakrkla tim, jak by někdo furt řezal zatímco někdo jiný už fotí výsledek... a diskuze na toto téma se rozpoutala a to je v pořádku. Asi jako každej se někdy nevyhnu tomu pocitu, že se tu pod fotkama slintaj jenom kecy o ničem... stalo se i dnes, ale teď see ráda, protože to tu aspoň trochu ožilo:) Takže nic ve zlym, těšim se na svý další vložený fotky a vaše komentáře pod nima, snad bude zase tak veselo:)

PROFIL AUTORATomáš Bezouška | 22:35:34 05.06.2002 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Filipos: kdyz to tak procitam jeste jednou, tak jsem se navez' do nespravnyho komentatora, sorry. v podstate jsem reagoval na "Lucie Pařízková 5.6. 2002 16:00:21", resp. "Lucie Pařízková 5.6. 2002 15:49:58".

v zasade s tebou souhlasim - pokud sem clovek da fotku, ceka, ze se dozvi nazory ostatnich na technickou kvalitu i jejich pohled na zpracovavane tema. pokud ocekava pouze "vykriky bezdecheho uzasu", asi by se mel obratit jinam. tady se mu jich dostane skutecne velmi sporadicky (a to je "tried-and-true" ;))

PROFIL AUTORAJiří Cvrk | 22:25:21 05.06.2002 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

 

PROFIL AUTORAMartin Pecha | 22:09:41 05.06.2002 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

1

nerozumim otazce nechapu - oco tady jdeee ?

PROFIL AUTORAFilipos Crhakus | 21:25:22 05.06.2002 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

RAdka: hou hou hou, zpomal dite... jses moc liberarni, takhle by to neslo :))... Nahodou, koho by napadlo, ze to tak rozjede u oprejskanyho zdiva :)

TOMAS: podle tebe myslici bytosti mluvi jako finskej kokrspanel?... Ne chlapce, takhle neodpovida clovek co nekdy drzel tyu nadhernou, fungujici, emulzi osvetlujici masinku v ruce... takhle ne. Ale muze rict: ostrost je ponekud mensi, a kompozice jeste malino neupresnena, cili bud vyriznout, nebo nafotit znovu, a rozhodne by stalo za to zvazit poseckani na lepsi, bocni svetlo, ktere by vykreslilo struktury. Ne nahodou bych doporucil korekci barev ve fotosopu, ktery by jiste uvedl na pravou miru omyly pana Skennera, ktery jak je znamo jeste neni dostatecne intelignetni, a tak skenuje jako Finskej Koksrpanel!

PROFIL AUTORATomáš Bezouška | 21:03:21 05.06.2002 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

tak jo, zhodnotim dle navodu "by filipos": toto neni muj salek kavy.
je dostatecne kvalitni nazor "normalniho, mysliciho, esteticky otevrenyho cloveka"? jestli ne, tak sorry.

btw. k cemu je takovy nazor pro autora dobry?!?

PROFIL AUTORARadka Kallerova | 20:52:03 05.06.2002 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Chlapi, vy jste spadli z měsíce. Nechápu proč se tu čertíte kvůli blbostem. A osobní napadání už vůbec nechápu. Příliš mnoho emocí kvůli fotkám. Dyť je to koníček a svět na tom nestojí.

2 Lucka> Chce to klid. Některé fotky se někomu líbí a někomu jinému ne. Já sem dávám za sebe fotky, které se mi líbí, o některých si i myslím, že jsou úžasné, a světe, div se, občas sem dám i fotku, která se nelíbí nikomu a mně jo. To jsou záležitosti osobního vkusu a já s tím nic nenadělám. Ta fotka se mi třeba líbí dál a to je pořád můj pocit.

Lidi se tu snaží, vyjadřují můj názor ( od toho tu tento web je) a já s ním buď můžu souhlasit a nebo ne. Vzít si ho k srdci a nebo ne, to je moje věc. Ale musím připravena na názory, které se od mých liší.

PROFIL AUTORAOndrasek Poksteflovic | 20:41:20 05.06.2002 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

jo moji ikonu taky Filipek dojebal co asi mu to tady vytmavime Pavle per to do nej co se do nej vejde ;)
jo a ta fotka ma fakt dobrej riz

PROFIL AUTORAMatthew Bee | 20:36:29 05.06.2002 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

to filipos: ma ikona je skvela a jmeno jedinecny! co se tech. parametru tyce, ses to ty kdo pise "styl kung-fu". Jo, tak to je skvelej styl! skoro to zni jak nejaky bojovy umeni. PS: tva ikona je PREPALENA :))))

PROFIL AUTORAOndrasek Poksteflovic | 20:14:00 05.06.2002 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

5

no ja si myslim................

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 20:12:52 05.06.2002 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Filipos: pravdu díž (jak se píše "díž"?:-)) ..:-))

PROFIL AUTORAFilipos Crhakus | 20:09:56 05.06.2002 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Martin: proto sem napsal slovo **vestinou** :))

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 20:07:22 05.06.2002 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Filipos: počkat počkat, to sem nebyl já, kdo napsal, že kritiky jsou ke zlepšení se:-)) Ovšem i absolutní amatér může mít dobrý podnět. Přeci jen je něco jiného hodnotit výtvor, kde jsou chyby vidět, než to umět vyfotit a uvědomit si ty věci už předem. Můžu kouknout na fotku nej fotografa na světě a ačkoli vůbec nevím, jak se to fotí, tak říct, že to třeba není ostré:-)) No ale jinak s Tebou sozuhlasím, samozřejmě každá kritika od někoho, kdo fotí dobře je lepší to je asi bez debat, ikdy tu teď o tom debatím.-))))) Nevím jestli to s tím foťákem patřilo ještě na mě nebo na Lucku, ale jestli na mě, tak já ho dostal předevčírem:-))))

PROFIL AUTORAFilipos Crhakus | 19:50:52 05.06.2002 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Ale martine, notak, to by snad stacilo ne ? Prece jen, kdyz napises, ze kritiky tu sou ke zlepseni se, tak bych nechtel byt v tvy kuzi, kdyz se zlepsujes podle tech co vcera dostali fotak!... Fotoze mas pekny, cece, ale nevidim tam nikde tech. parametry... nebo ses ten amater, co dostal vcera fotak, a nevi co to je ?:))

PROFIL AUTORAKarel Klímek | 19:28:01 05.06.2002 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

2

pekne barvy, zajimava kompozice, rusi me hromosvody

PROFIL AUTORAdanniel hauser | 19:17:33 05.06.2002 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

krev, krev, krev!

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 19:17:33 05.06.2002 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Maxim: .. děkuji za všimnutí si mé maličkosti díky této diskuzi a obdržení od Tebe několik NE-debilních kritik:-))))))))))))

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 19:15:01 05.06.2002 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Filipos: teď jsem lehce mimo. Né zcela se totiž orientuju v Tvých kritikách - co je předtím a co už je potom:-))) ... fakt nevím, ktzerý dostávat radši:-))))) ... A ke kritikám obecně. Tohle je server pro lidi, až bude péro machry, tak bude podmínkou k logování zřejmě nutné předložit nějaké osvědčení o profesionálních kvalitách, zatím není a tak tu sou lidi, kteří včera dostali foťák, Ti kteří jen tak pro zábavu občas něco fotí (těch je asi nejvíc) a pak pár profi fotografů, nebo alespoň těch co se o fotografii zajímají mnohem hlouiběji. Co pak chceš slyšet za kritiky? A ještě k Tobě Lucinko. Když už Tě nebaví číst ty tisíce debilních keců, tak sem nedávaj fotky. A především milá slečno, já ttěch debilních keců už od Tebe čet mraky, zejména na jiném serveru. Takže raději ztáhni rypáček níže k zemi a nežzačneš hulákat po kritikách, tak takové zkus taky psát.

PROFIL AUTORAdanniel hauser | 19:12:10 05.06.2002 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

tyyyy kravo :-))) jeste chvili a tahle diskuze pujde vydat knizne, Lucie, nechces ty nejvypecenejsi komentare dat na svoje stranky? ;-))

PROFIL AUTORAFilipos Crhakus | 19:04:57 05.06.2002 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Martin: moje komentare zezacatku ok, ale casem sem pochopil nejen ubohost vetsiny kritik, ale i jaxi totalitni pristup shora (cau davide) takze sup, a je tu muj komentar, jako stvoreny do opicarny, jakozto tedy jak bych to... no tedy sem tak, vlastne :)))) PAVEL; no, s tvoji ikonou a jmenem bych se tolik neohanel ;))

PROFIL AUTORAdanniel hauser | 19:04:22 05.06.2002 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

5

skvela barevna kompozice...

PROFIL AUTORAFilipos Crhakus | 19:02:06 05.06.2002 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

pockat, tady nikdo nerek ze to jenom on vidi spravne. raci si to precti znovu. K fotce: sem taky nazoru, ze ta predni zed by mela byt ostra,protoze komponuje obraz. ... Lepsit se clovek muze (vetsinou) na zaklade komentaru lepsich nez je on sam! ... dale tu mame obor, kteremu se rika fotografie. volna nebo rizena, chca nechca, ma nejaka pravidla, ktera se predevsim kritizuji a vyucuji jako zakladni. Sklada obrazu, srostlice, barevna kompozice - doplnkova, monochrome, dal technicke zpracovani negativu i pozitivu, dal kreativni pristup, zpusob mysleni, zachyceni idey, dokonalost vyjadreni zameru atp atp... je toho fuckin hodne, nez aby to tu nejaka lama vyjadrila: Ja bych to oriz, je tam moc hlavniho motivu, zmensete si toho pejska madam, mne se nevejde do zaberu.... !!! ANo, ta zed by mela byt ostra :))

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 18:59:59 05.06.2002 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Filipos: v tom případě se koukni na všechny své komentáře tady a posuď sám, jestli takové chceš slyšet a jestli Ti připadaj jako od "normalniho, mysliciho, esteticky otevrenyho cloveka." ..... mě tedy ne.

Maxim: v ztáhnuli to k věci a k fotkám: tak co jiného chceš slyšet naž názotr na ostření, kompozici, světlo, náladu a dojem? Jinak viz. Pavel M.

JInak pánové rád tu uvítám ty komentáře o kterých tu tak klábosíte, zatím sem je od Vás nepostřeh ani zde, ani nikde jinde.

Petr Bíma: souhlas

A ještě maličkost, nevím jestli to, že sem Lucko dáš negativ bez úpravy je důvpd padnutí na prdel. Některý věci ani vyfotit nejdou tak, aby mohli být publikovány bez následného ořezávání přebytečných částí

PROFIL AUTORAMatthew Bee | 18:28:45 05.06.2002 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

4

to Lucie: skoro vsechny svoje posledni fotky jsem dal tak jak byly vyfoceny, bez orezu. Proste takovy byly vyfoceny tak to nebudu krecovite rezat do maxima, kdyz se mi libi jako celek. Ale pak musim poslouchat kecy ze je tam toho moc. Jako ceho moc? kdyz nekdo vyfoti foto Zeme, tak je tam vsechno na svete a fotka vypada super ne? Samozrejme, nekdy je dobry poslechnout rady a nazory druhych a vzit si je k srdci. Ale je potreba zachovat si vlastni styl.
To Maxim: komentovat ikonu a jmeno je ubohost i jako radoby vtip. A taky neznamena, ze kdyz jsi grafik, tak nejlip rozumis orezum. ja jsem taky grafik, zivim se tim asi 5 let, ale rozhodne o sobe neprohlasuji, ze jedine JA to vidim tim spravnym pohledem. Tot vse. PS. ctyri kousky!

PROFIL AUTORAPetr Bíma | 17:06:21 05.06.2002 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Pak ale nemá smysl o čemkoli diskutovat. Prostě se omezím na konstatování nelíbí , a je to. Vždyť se nečerti. Já jsem naopak za každou kritiku vděčný. Jestli jsi s tímto výtvorem spokojená a chceš to tak dělat dál, pak nemá smysl dávat sem fotky k posouzení ostatním. Smyslem snad je se poučit a lepšit se.
Kromě toho, většinou člověk fotí to jak to tam bylo a ne tak jak bych si přál aby to tam bylo. Bouchnout sem kontak negativu a nic se nesnažit už vylepšit, pak jsi génius a není co se dál učit.
At Maxim. Na výstavách už je to vše vyšolichané tak maximálně, že se dost často liší od původního políčka negativu. Tvůrčí práce je přeci i v pozitivu a dost často i zásadní.

Tak se omlouvám, netušil jsem že to vzbudí takou nevoli.
Spíše si myslím ale, že to bude v něčem jiném...

PROFIL AUTORAFilipos Crhakus | 16:57:06 05.06.2002 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

nevim maxime jestli si to trochu neprehnal. Prece jenom se navazet do osobnich veci je neslusny!!!!!!!!! o tomhle ten server neni prece proboha... Delas ostudu fotografii!!!>..kdo to kdy videl. Pepa Strnad! Mej vkus covece, to se grafik?... Jedine Abrham! Abrham Strnad, to je ono!!... Bismi allah, ar rahman, ar rahim.

PROFIL AUTORAMaxim Krušina | 16:54:00 05.06.2002 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

>>> Martin: Hele máš nějakou divnou ikonku. Ne že by byla přímo špatná, to rozhodně ne, ale trochu se v ní strácejí detaily - nešel by ten obličej trochu zvětšit? Jo a ty tmavý fleky mi nedávají smysl (možná je trochu doostřit). Mimochodem Strnad je hezký příjmení ale co Martin? Kdo to proboha vymyslel? Já bych teda dal Pepa. Jo, rozhodně. Pepa. Pepa Strnad by bylo mnohem hezčejší. Takže, Martine, až budeš Pepa, tak ti dám z fleku celejch pět, no!

PROFIL AUTORATomáš Lepka | 16:48:51 05.06.2002 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

to Maxim: ale někdy Ti ty "kecy" můžou napomoct k tomu že tam uvidíš to co jsi dříve neviděl a to je myslím taky přínos takže příště to třeba nafotíš líp a pocit z tý fotky bude lepší

PROFIL AUTORAFilipos Crhakus | 16:47:27 05.06.2002 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Martin: podle mne chce slyset to co ja, tedy nazor normalniho, mysliciho, esteticky otevrenyho cloveka..!!

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 16:45:16 05.06.2002 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

ale Luciáši: ... přece proto sem tu fotku dáváš ne? Aby jsi slyšela co na to druzí a druhým třeba připadá, že by někde ubrali, někde přibrali, jinak zaostřili, jiný světlo atd atd ... To že Tvůj záměr byl takovýhle je ok, to ovšem neznamená, že se to se stejným záměrem musí libit všem. Cio vlastně chceš slyšet?

PROFIL AUTORAFilipos Crhakus | 16:42:51 05.06.2002 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

5

Ja bycho tam nedaval ten barak vlevo a trochu to seriz vodorovne.. neni to nejak preostreny?

PROFIL AUTORAMaxim Krušina | 16:39:38 05.06.2002 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

5

Yo super. Naprosto soucítím s Luckou. Když přidám jakoukoliv fotografii, tak je diskuze z 98% vedena o tom, že by někdo něco ořezal jinak a že by něco doostřil. Sám se živím již několik let jako grafik, takže ořezávám a vyřezávám od rána do večera. Tudíž bych si dovolil trvdit, že v tom jistou praxi mám. Tyto diskuze jsou naprosto stejný, jako s těma nejtupějšíma klientama. Copak nedokážete vnímat fotograii jako celek? Jako něčí dotvořené hotové dílo? Opravdu si myslíte, že jsou všichni hovada, co neumí udělat výřez? Proč se nikdo nebaví o tom jak fotografie celkově působí? Proč nikdo nehledá, co je za fotografiemi schované? Proč máte, proboha, k těm fotografiím tak egoistický přístup??? "Já bych to oříznul, srátil, vyretušoval...???" Proč se prostě neponoříte do toho, co vytvořil někdo jiný? Anebo ne, když se vám to nelíbí, ale to JÁ BYCH TO... Ještě že na výstavách fotek se nekecá ale kouká! Ach jo!!!

PROFIL AUTORALucie Pařízková | 16:00:21 05.06.2002 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

BUDU SE ČERTIT, PROTOŽE SI PŘIPADÁM JAK DEBIL. NECHÁPU, PROČ MÁM ČÍST TISÍC KECŮ O TOM, JAK BY TO BYLO SKVĚLÝ OŘEZANÝ, PŘIČEMŽ SNAD NIKDO NECHÁPE, ŽE TAKHLE TO BYLO NAFOCENÝ ZÁMĚRNĚ?!

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 15:53:14 05.06.2002 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

když to na plonej fotmát negativu neumíš nafotit, tak to musíš ořezat ... :-))))) a nečerti se tolik Luciáši:-)))))

PROFIL AUTORALucie Pařízková | 15:49:58 05.06.2002 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

TA PŘEDNÍ ZED JE OSTRÁ! NA ORIGINÁLE STOPROCENTNĚ.
ježiš jaký barevný a liniový kontrast? jaký ořezy?
všichni by furt něco ořezávali, uznává tady vůbec někd plnej formát negativu?

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 12:49:36 05.06.2002 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

mižná by stálo za to to oříznout tak, aby se vršky sbíhaly do jednoho jediného bodu .. tedy i nebe do stejného bodu co obě zdi .. hm, ale to by asi nešlo při ttomhle úhůu záběru, to by toho nahoře bylo asi hodně málo ...

PROFIL AUTORAPetr Bíma | 12:39:52 05.06.2002 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

To jsem pochňopil :-)) ale proč takhle. Například to nebe mi už připadá zbytečné, a i ty pruty keře mě ruší. Jako barevný a liniový kontrast to má něco do sebe ale takle neořízlé je to strašně rozbité.

PROFIL AUTORAJarda Erben | 12:32:18 05.06.2002 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Asi bych uvital vetsi hloubku ostrosti, ta predni zed mela byt ostra ... jinak na tom neco je

PROFIL AUTORALucie Pařízková | 12:20:57 05.06.2002 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

dva baráky, jedna stěna...

PROFIL AUTORAPetr Bíma | 11:18:00 05.06.2002 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

1

Nějak se v tom neorientuji.