Přeskočit na obsah
Přihlásit Registrace
« předchozí
zpět do galerie
další »
Ježíš II

Ježíš II

| 04.06.2003 | experiment
Technika:
Olympus C40ZOOM
Bodů: 387 (65) · Zobrazení: 1272
Pro hodnocení se přihlaste nebo zaregistrujte.

Komentáře (113)

15:14:07 17.07.2012
4
18:50:56 02.06.2006
4
09:19:25 08.03.2005
na stromech je znatelna komprese ale predpokladam ze ve velke neni
5
19:22:52 19.11.2004
4
15:02:45 12.08.2004
5
13:20:54 22.06.2004
5
19:14:50 16.01.2004
Zo všetkých božích múk sa mi páči najviac
5
08:59:03 09.01.2004
5
13:43:22 16.12.2003
5
18:21:23 20.11.2003
dobrý
5
07:50:07 13.11.2003
5
15:03:12 11.11.2003
zajímavý pohled , komprese je potvora 4++
5
08:34:54 10.11.2003
4
16:21:37 03.11.2003
5
20:02:21 25.10.2003
tradiční, netradičně :) komprese tomu dala!!
3
17:45:28 20.10.2003
5
13:30:18 17.10.2003
4
22:23:06 16.10.2003
:-)
5
13:02:49 10.10.2003
Kvalita je sice nizsi, ale libi se mi to
5
13:50:49 08.10.2003
5
14:25:47 03.10.2003
5
07:37:47 01.10.2003
5
23:02:45 30.09.2003
5
13:41:41 26.09.2003
Ten naklon mi trochu vadi,ale kompozicia vyborna.Jesenne pojdu asi do mody.
4
21:30:56 25.09.2003
5
21:18:54 25.09.2003
vetvicky a kompresia su stale na noze, skoda ale aj tak 4+
4
17:49:56 25.09.2003
jo jo amen
4
11:20:24 25.09.2003
5
12:16:16 24.09.2003
líbí, skoda kvality
4
08:52:51 24.09.2003
4
18:27:24 22.09.2003
4
15:16:10 19.09.2003
4
15:59:47 18.09.2003
tak tohle se mi libi,moc...skoda ty kvality...
5
15:08:44 18.09.2003
komprese to hodně poškodila
3
13:56:25 18.09.2003
pekne
5
17:39:06 16.09.2003
5
15:10:31 16.09.2003
4
13:15:02 16.06.2003
5
06:06:37 10.06.2003
5
13:53:34 09.06.2003
Hlavně v barvě
13:06:43 09.06.2003
btw: v cem je ten experiment? :-)
5
11:47:09 09.06.2003
*****+
5
15:18:09 06.06.2003
...mne se to libi a moc!
5
11:54:19 06.06.2003
Táto sakrálna téma, je mi blízka. Prečítal som si kritiky pod touto fotografiou. Autor sa pravdepodobne snažil o to aby to nebolo prvoplánové, snažil sa rozvinúť príbeh (pozor kvalitná prvoplánová fotografia má svoje opodstatnenie a miesto), no výsledok skončil veľmi, veľmi zle (podľa mňa)
0
11:31:37 06.06.2003
5
07:00:07 06.06.2003
5
06:49:39 06.06.2003
Pro Bibo: špatně jsi mě pochopil tohle je komprimovaný v Zoneru 4,ale jinak dělám ve fotošopu.Dík za radu,ale tohle vím. Jinak souhlasím.Měj se!
23:33:17 05.06.2003
**** ++ +
5
23:14:14 05.06.2003
4
20:41:39 05.06.2003
A.Ph.7 .. je to fotošop? Jestli jo, tak to ukládej pomocí "Uložit pro Web" (Save for web, myslím). Tam by problémy s kompresí bejt neměly. Budeš-li hodně zvídavej, tak vpravo nahoře najdeš nenápadnou šipčičku, pod kterou se skrývá i volba "Optimalizovat na velikost souboru". S digitálem a s fotošopem se zprasená komprese odpouští jen se skřípěním zubů. I když větvičky jsou na komporesi asi dost obtížný, nevim.
<br><br>

Diskusi jsi vyvolal, to ano, to je dobře. Neboj, nikdo ti tu neříká "pravdu". Každý jen svůj názor. A tak je to dobře.
16:19:52 05.06.2003
4
08:32:21 05.06.2003
Viz Dora
5
08:14:19 05.06.2003
Pro:Bilbo-použitej softvér Zoner 4/jinak používam A.Ph.7/-nebyl jsem dotčen ani komentářem,ani ničím jiným!Chtěl jsem pouze vyvolat diskusi o těch "pravých-povolaných bozích",kteří májí jediní pravdu! A to se mi povedlo!Věř mi jsem digitální cvakalista a fotím pouze pro radost.Několik lidí mi napsalo do mé pošty a jejich reakce mě opravdu potěšila! Na základě těchto reakcí si dovoluju ještě polemizovat.Za gramatiku se omlouvám,ale myslel jsem ,že je v tomto případě důležitější obsah.Jinak já jsem se již zamyslel/udělal jsem samozřejmě plno chyb a určitě udělám další/,teď je to na klubu KK/to zamyšlení/! Bilbo-pokory není nikdy dost,ale kážeš vodu a sám piješ víno!/ to samé Honza S./S pozdravem digitální cvakalista!
07:22:18 05.06.2003
4
22:33:45 04.06.2003
jo, jako experiment... 4+
5
22:16:41 04.06.2003
Bedrichu, ten bordel okolo krize nahore vlevo je zkombinovany artefakt po prilisnem kontrasteni, ostreni a kompresi. Jinak Honza Sakar to rekl moc dobre... Ja sam mam tendenci se troshku nafouknout, kdyz se mi 'podari' udelat nejaka photka, ale to fuckt neni dobre, pokora je dobra...
4
20:22:01 04.06.2003
velka skoda kvality ... osobne bych volil mirne jiny pohled (stanoviste)
4
18:25:44 04.06.2003
je to přece experiment 4+...
5
16:47:19 04.06.2003
Podhled je u takovýho námětu logickej, ale nelíbí se mi světlo a pozadí, navíc ta komprese, určitě bych to dal radši menší v lepší kvalitě než na plnej knedlík s maximální kompresí. Jo a taky název je dost nenápaditej...<br>BS: Bedřichu zkus se trochu zamyslet, vážně kecáš kraviny. Nemůžu než do puntíku podepsat to, co řekl Daniel. To tvoje „P.S.: teorie je určitě důležítá,ale někomu asi moc nepomůže!“ jsem pochopil jako útok na Jirku Tejkla v tom smyslu, že sice teorii zná, ale stejně fotí blbě (moje interpetace toho, cos napsal, jenom pro jistotu). Tímhle svým výrokem jsi mě přiměl ke srovnání Jirkova portfolia s tvým a sorry, vidím uvědomělýho fotografa a nijak zvlášť uvědomělýho cvakálistu. Jeho věci se ti samozřejmě nemusej líbít, ale kde bereš sílu v kramflecích na to, abys někoho takhle šmahem odsoudil jako břídila? Myslel bych, že fotograf kolem sebe hledá krásu, ale k tomu podle mě potřebuje pokoru, ne kategorizující aroganci.
1
16:29:55 04.06.2003
jo a nenavazim se do zeny, ja se ji slusne jen s malou ironii ptam jako fotografa ;-)
16:24:46 04.06.2003
bedrichu - no prave, "nepujdu je kamenovat" tak nekamenuj ani abstraktni umelce ;-)
16:19:20 04.06.2003
Já se rozhodně nepovažuju za uměleckého fotografa, spíš řekněme se snažím fotografii posunout do výtvarné roviny. To rozhodně není umění pro umění, myšlenka vyjádřená v obraze má přece mnohem větší hodnotu než prvoplánovitý obrázek typu cvak, cvak. Myšlenka ve fotografii mi taky dává důvod k tomu, abych se k ní vracel a hledal v ní stále nové souvislosti, popřípadě si vychutnával její sdělení. A z tohoto úhlu jsou Bedřichu Samsony vaše názory otevřeným útokem proti všemu výtvarnému.
15:49:35 04.06.2003
Takovej Kristus ze spoda, no. Mě to nebere. .. Z jiného soudku: Napiš si do technickejch údajů použitej softvér, ať můžem poradit. Jestli's to komprimoval jen v Komedii 4, tak jseš hoden obdivu. Z dalšího soudku: V diskusích obdivu hoden zatím nejseš. Cítíš-li se nějakým komentářem osobně dotčen, pak problém není v komentáři, ale v tobě. Trochu úcty k sobě! Ale to se rychle naučíš. Správná reakce měla znít: "Sice ti nerozumím, ale děkuji ti, že jsi mé mizerné fotce věnoval trochu času." :')
1
14:06:25 04.06.2003
Vemu to trochu hopem/nejsem velkej spisovatel/ Palo: plnej souhlas-všichni se musíme hodně učit,jak komunikovat s druhými,to se týká i Klubu Kritiků/svoje důvody jsem napsal ve fóru/ Dannieli: až takovej barbar nejsem-Fellini-Ano,telenovely-nemusím,ale dovedu pochopit lidi kterým se líbí a nepůjdu je kamenovat!Moje definice umění byla hoóódně zjednodušená!!! Na druhou stranu některé "takzvané umění" opravdu nemusím/teď na nic konkrétního nenarážím/.Jo Dannieli navážet se tímto způsobem do ženy není příliš džentlmenské!!!P.S.:Káždý má nárok na svůj názor! A nakonec,já mám radši tvořiče hezkejch obrázků!/Deprese je kolem nás až dost/ Všem krásný den!
13:40:20 04.06.2003
nějak mi to nesedne, ty stromy mne spíš ruší pokud motivem má být kříž a ukřižovaný je nějaký není asi šťastně nasvícený. rezavé tónování třeba ano ale o HODNĚ slabší.......
2
13:37:02 04.06.2003
hlasim sa z tabora digitalnych cvakalistov a rozhodne si nemyslim ze je to zla fotka... kazdopadne si si mohol odpustit ten utok ale to uz urcite nabuduce urobis :) ... kazdopadne tie utoky su tu dost bezne ... a aj od "umelcov" ... musime sa vsetci ucit ... 3++
3
13:25:03 04.06.2003
Daniela Kodytkova: a kdyz tam mas pozitivni komentar, tak to neudelas? ;-))) co kdyz mas u fotky 20x 5 bodu od lidi, kteri davaji 5 bodu kazdy picovine a jednu 0 s konstruktivni, ale zranujici kritikou? to ti nevadi, ze te ti petkari davaji do stejne kategorie s podprumernymi vycvaky, protoze i tem davaji bezostysne plnej pocet? ;-)
13:22:55 04.06.2003
Bedrich: tvuj nazor ti nikdo nebere, ja se vzdycky jen ozyvam, kdyz se to zacne strhavat do osobni roviny... jsou sou tady tvorici "hezkych obrazku" a pak lidi, kteri delaji "umeleckou fotografii"... navzajem se nikdy nepochopi, ale hazet po sobe ostentativni vyroky o vlastnich schopnostech to jen zhorsi. Pokud si myslis, ze nejaka hodne negativni kritika jde mimo misu, mas moznost s kritizujicim diskutovat... ne ho predem oznacit za diskuze neschopneho kvuli jeho tvorbe.<p>jo a ze umelecke dilo je umelecke prave proto, ze ho prijme vetsina... no potes cabajka, v tom pripade Fellini je bridil a mexicke telenovely sou vrcholem kinematografie :-)
12:58:39 04.06.2003
<i>"myslím si,že opravdu dobré umělecké dílo/jakékoli/se pozná právě podle toho,že se líbí velké většině lidí/nebo jim alespoň něco řekne/"</i><br>
<br>
s týmto by som si dovolil nesúhlasiť, respektíve aspoň polemizovať. predovšetkým si treba uvedomiť jednu vec - ak aj platí, že dobré dielo sa páči väčšine, nemusí platiť opak, totiž, že čo sa páči väčšine, musí byť dobré. osobne mám pocit, že hodnotné, inovatívne veci vznikajú v poslednom čase predovšetkým v podzemí, v undergrounde a teda viac-menej pre menšinové publikum. diela vznikajúce pre väčšinové publikom (alebo páčiace sa mu), obvykle (môj pocit) nenachádzajú nič nové, len opakujú určité zabehnuté vzory a vzorce (samozrejme česť výnimkám). <br>
<br>
neviem, či som sa teraz dobre vyjadril, majster slova práve nie som...
12:46:26 04.06.2003
Dodatek> pokud mám u fotky nějakou jó negativní kritiku, podívám se do portfolia dotyčného, pokud jeho jméno neznám z procházení fotek na PP...a pak si taky udělám obrázek jak dalece mám jeho kritiku brát....<br>Kolegu Tejkla nekritizuji, jeho fotky se třeba někomu líbí...já jsem jen digitální cvakálista, takže mě nic moc neříkají...:)
12:39:29 04.06.2003
Bedřichu, mně se fotka líbí...
5
12:10:24 04.06.2003
Pro-J.Tejkla,Danniela,Miša:Pokud jsem pana Tejkla urazil-tak se omlouvám!Ale můj osobní názor se nemění.Neřekl jsem,že teorie je nanic! A když už jsme zabředli do pojmu "umění",myslím si,že opravdu dobré umělecké dílo/jakékoli/se pozná právě podle toho,že se líbí velké většině lidí/nebo jim alespoň něco řekne/.Neuznávám teorii "umění pro umění"! Pánové napadáte mě,že neunesu kritiku-budiž.Měli by jste,ale připustit i názory nás digitálních cvakalistů/jinak se mi to označení moc líbí a beru ho za své/.Nikdo némá patent na rozum a krásno.Doufám,že jsem někoho zase neurazil,ale "ůsta" si zavřít neumím!Všem krásný den a dobré světlo!sam
11:52:51 04.06.2003
díky Dane
11:35:40 04.06.2003
Bedrich: dik, ale znovu musim opakovat: fotografii nevytvaris pro sobe rovne nebo rovnejsi... fotografii, pokud ji zverejnis tvoris pro PUBLIKUM, at uz je jake chce, takze posuzovat nazor publika podle toho jestli je samo podobne tvorby schopne je zcestne... stejne tak si ted muze Jiri Tejkl rict, ze 90% mistnich digitalnich cvakalistu nedorostlo k tomu aby mohli kritizovat jeho dilo... kdyz mu treba ty napises ze je to rekneme o nicem, myslis, ze se podiva na tve portfolio a pak ti napise, "velevazeny pane Samsony, od vas kritiku neberu, protoze sem se podival na vase umelecke skvosty"? staci si vzdycky rict "je to nazor jednoho z divaku na toto konkretni dilo, s jinymi dily (ani s jeho) to nema nic spolecnyho. tecka"<p>pokud mama u sve fotky nekolik ruznych pripominek napr. ke kompozici - podivam se na fotky tech co to pisou, ne ze by to bylo rozhodujici, ale rozhodne mi to pomuze vybrat si, ktere doporuceni je futrovane znalosti, neznamena to ale ze ostatni nemuzou mit pravdu,ja taky nekdy treba i u hudby, u cehokoliv cejtim, ze by se mi to libilo jinak ale pritom netvrdim ze bych to sam umel. pokus se zdrzet tech soudu na zaklade neci tvorby (zvlastne v tomhle pripade, tady je to spis tim, ze ty a jak rikas mnozi dalsi spis nepochopili), pokud zde nekdo kritizuje tak vetsinou ne proto aby te poskodil, nastval nebo ze zasti... kritika by ti mela byt spis ku prospechu a tak se ji budes muset taky naucit prijimat
11:20:52 04.06.2003
3
11:05:57 04.06.2003
To Bedřich Samsony:> "teorie je určitě důležítá,ale někomu asi moc nepomůže!" Je smutné že předem tvrdíte, že by vám trocha teorie nepomohla, protože teorie by měla být základem ke kvalitní praxi. To, že nejste schopen pochopit nějaké dílo, není chybou toho díla
10:57:36 04.06.2003
ja by som si dovolil zastat sa jiriho tejkla, pretoze pri pohlade do jeho portfolia jasne vidiet, ze <b>vie, co robi, vie ako na to, vie preco a hodne nad tym premysla</b>.<br>
hovoris, ze nie si sam, kto si mysli, ze jeho fotky za moc nestoja (viem, povedal si to inymi slovami), ja zase tvrdim, ze zdaleka nie som jediny, kto ma opacny nazor. dovolim si citovat petra burdu pd jednou z fotografii jiriho tejkla (snad sa peter nenahneva):<br>
<b>"lyrika,.................... fotografia pre náročného diváka. Väčšina vecí z tvojho portfólia prevyšuje vysoko veci zverejňované na PP. ................................................... Minimalistická úvaha, prenesená do obrazu. V jednoduchosti toho obrazu je krása a sila."<br>
10:39:37 04.06.2003
Danieli: kritiku od tebe samozřejmě přijímám/ co se týče fotky/ jinak i když jsem míň než amatér,došlo mi ,že hodně bodů neznamená dobré foto-na druhou stranu pokud chci být tvrdý kritik,musí za mnou něco být vidět-to u pana Tejkla nevidím a není to jen můj názor-jinak tvoje fotky jsou moc pěkné! přeju hezký den P.S: za sloh se omlouvám jsem časové tísni
10:25:01 04.06.2003
Mě se to líbí.....
4
10:24:18 04.06.2003
.. tady mi nesedí, že ten kříž se místo aby se "zapichoval do nebe" tak trčí do větví stromu .... asi bych se pokusil najít jiný úhel pohledu, aby ten strom vytvářel jen vhodné pozadí ... trochu mi to příjde dost nelogicky celý flekatý ... a ta komprese .. to je škoda ...
2
10:17:26 04.06.2003
asi je to az moc z podhledu, mel bych trochu vyhrady k technickemu zpracovani, ale netroufam si tvrdit ankolik je to neostrost snimku a nakolik se podepsala komprese... tonovani je myslim uz trochu "busy"<p>osobni vzkaz: pokud sem davas fotku tak to musi byt svedomim, ze ocekavas kritiku, neunest prisnou kritiku je tak trochu znamka nedospelosti ci ukrivdene jesitnosti... aniz bych se chtel dotknout tebou zminovane Dory... tak prave z portfolia je videt ze Jiri Tejkl ma co se fotografie jako umeni tyce mnohem jasnejsi a fundovanejsi nazor, dilo je konzistentni a abstrakce, kterou ty vnimas asi jako povrchni je jednoznacne promyslena a zamerna... mozna nez priste zacnes stekat, tak si dej nejdriv prochazku a pak se znovu zamysli.... ti , kteri na PP dostavaji nejvic bodu jeste nemusi byt dobri fotografove obecne, body jsou zde jen obrazem urovne publika... takze opatrne s tim sestavovanim tabulky "mistru"
2
10:01:22 04.06.2003
Jak uz bylo receno, rezal bych dole...
3
09:57:26 04.06.2003
4
09:52:51 04.06.2003
komprase
4
09:39:49 04.06.2003
4
09:30:08 04.06.2003
5
09:27:27 04.06.2003
Velevážený pane Tejkl! Pokud by mi podobný komentář napsal některý/á/ z mistrů tohoto webu/Dora R.,M.Cakl atd./ ,kvitoval bych to! Od vás to bohužel neberu!!! /Po důkladné prohlídce vašich"uměleckých skvostů"/.Přeji krásný den!P.S.: teorie je určitě důležítá,ale někomu asi moc nepomůže!
09:24:45 04.06.2003
Tiež sa chystám na podobný snímok, náboj to má, len technicky je to slabšie...ale ide o experiment...
4
09:18:50 04.06.2003
v náhľade to vyzralo dosť dobre, o to viac som teraz sklamaný.... dotyk vetvy s ramenom kríža, vypálený pravý horný roh (aj keď to až tak nevadí...), celé je to neostré.... 1+
1
09:16:29 04.06.2003
****
4
09:13:40 04.06.2003
3
09:00:39 04.06.2003
4
08:51:40 04.06.2003
máš lepší

4
08:37:47 04.06.2003
nametove dobry, ta kvalita je dost drsna. Jinak se mi to libi.
3
08:36:38 04.06.2003
3
08:29:22 04.06.2003
4
08:23:29 04.06.2003
změť větví ve spodní části rozbíjí obraz, dotek linie horizontální části kříže s větví vpravo je jednou z nejzákladnějších kompozičních chyb (u realistického dokumentu, což tohle beze sporu je). Kompresi nehodnotím. Přesun víceméně do monochromatičnosti je na místě, ale proč tak příšerná tonalita, která obrazu spíše škodí, než aby ho podtrhovala? Působí to na mě takhle - příjdu, hele objekt k focení, ať to není úplná tuctovka, vezmu to hodně z podhledu. Cvak. Přemýšlet není potřeba, je hotovo.
1
08:21:05 04.06.2003
ma to skvelou atmosferu
5
08:20:23 04.06.2003
5
08:16:17 04.06.2003
4
08:04:25 04.06.2003
4
07:51:51 04.06.2003
Plnej souhlas s Václavem!
07:42:57 04.06.2003
5
07:41:33 04.06.2003
4
07:37:59 04.06.2003
Tohle je fotka, kterou komprese na 50 kB úplně vraždí. Jinak je to pěkný
4
07:35:27 04.06.2003
Muze bejt.....
5
07:34:23 04.06.2003
5
07:26:27 04.06.2003
5
07:21:45 04.06.2003
Škoda konců větviček, ale ty asi vzaly za své při kompresi. Možná bych kousek uříz dole, ale to je věc názoru.
4
07:18:09 04.06.2003
5
07:17:50 04.06.2003
5
07:16:54 04.06.2003
líbí :o)
5
07:16:27 04.06.2003
5
« předchozí
zpět do galerie
další »