Přeskočit na obsah
Přihlásit Registrace
« předchozí
zpět do galerie
další »
Obytne domyI

Obytne domyI

| 07.11.2003 | architektura
Technika:
Sony Mavica MVC-FD 97
Bodů: 89 (36) · Zobrazení: 848
Pro hodnocení se přihlaste nebo zaregistrujte.

Komentáře (51)

23:50:19 05.04.2006
Ano domy padají,ovšem ta fotografie je stejně zajimavá.To je můj názor.
4
23:35:26 04.07.2004
2
08:39:01 12.12.2003
2
23:11:04 21.11.2003
3
05:08:41 10.11.2003
To proste nema cenu. A nazory ostatnich me zajimaji. Tim koncim.
00:18:30 10.11.2003
Hana takze ja jsem zacal o fotce a ty jsi to obratila jakej jsem hulvat a probrala jsi muj psychologickej profil s tim ze te vubec nezajima jaka je ta fotka ale jaky jsem hovado ???
kdyz te nezajima muj nazor a nebo nazor ostatnich na tvoje sqela dila tak co sem chodish ??<br>
proc nechodis na sajtu docenta PhDr Pechacka se bavit vo tom jaky jsou lidi hovada ??? :)))
21:53:51 09.11.2003
Ja prece vubec nemluvim o fotce, ale o tom, jakym zpusobem jsou tu jake nazory prezentovany. Je mi jasne, ze moje fotka neni zazrak, a ani se o tom nesnazim nikoho presvedcovat. Uz jsem to napsala nekolikrat, ale mam pocit, ze mluvime kazdy o necem jinem. Nazor jsem si udelala - to mas pravdu. Stacilo podivat se tady po tehle site a precist si ruzne prispevky a odpovedi. Jinak - s nekterymi jsem i mluvila. Ale mas pravdu s tim hrachem - dtto.
21:16:02 09.11.2003
Hana nevis nic jsi palicak kerej mele svoji ze tadle fotka je desnej uzas... fot si co chces budesh furt tvrdit hovadiny o svych sqelych dilech... delej si co chces... ale doporucim ti vrele kup si knizku o kompozici.... vazne ti to bude svedcit a pochopish hodne veci ktery ty bohuze ve sve sqelosti nechapes... podle ceho usuzujes ze si udelali lidi nazor ??? to je just tvuj usudek ze si lidi udelali nazor... zatim si udelalas nazor jenom sama sobe... bohuzel... tobe neco rikat je hazet hrach na zed...
19:23:14 09.11.2003
Sprostak neni nutne ten, kdo pouziva vulgarni vyrazy. "...... a kde urazim ??? kde ??? mluvim sproste ??? ja ti jenom rikam ze jsi nehledala a cvakala to je vsehno...." No a co ty muzes vedet, jak kdo jiny fotil... Jak muzes kategoricky tvrdit, co kdo jiny delal, mel v umyslu.... To hovori samo za sebe. Je mi ale jasne, ze lidi uz si na tebe udelali svuj nazor.
18:05:09 09.11.2003
padá ale jinak +
4
17:15:39 09.11.2003
:o))))) ten vas dialog s Milanem me takhle po ranu docela pobavil. Ale k fotce - domky sou to hezky, ale chtelo to vybrat nejake misto k foceni, kde neni tolik vetvi - visici vetve jen tak od nikud bez zbytku stromu nejsou moc idealni na fotku. Pak to chtelo trosku srovnat ty padajici domky a dat to sem trosku vetsi. Na zacatek to neni az tak zly, rozhodne se nedej odradit a zkousej to dal.
2
13:08:39 09.11.2003
Tvoje slova :<br>
Kazdej tu vystavuje to, co se libi jemu - t o m u, kdo foti.
<br>jiste ale proc to vystavujes tem co foti a k tomu dodam i nefoti ??? co ocekavas ???
vedu z toho delas ty ja jsem napsal ze je to nakrivo a ze me chybi pointa te fotky... vystavila jsi to ted tbymi slovi TOMU KDO FOTI a ja ti rikam svoje POCITY ohledne tve fotky a co si myslim... kdo to tady zacina tezce rozebirat nejsem ja ale ty...:)))
12:53:54 09.11.2003
a kde urazim ??? kde ??? mluvim sproste ??? ja ti jenom rikam ze jsi nehledala a cvakala to je vsehno... ty to ovsem nechapes pokud ti nekdo rekne negativni kritiku tak je to hned urazka <br>
na tu posledni vetu co jsi napsala : Whatever...
08:01:46 09.11.2003
jako Daniela
3
06:52:36 09.11.2003
Zabudla som dodat, ze taktiez nemame vsetci neobmedzene financne schopnosti a pokial sa fotografiou nezivime, fotime s cim mame a snazime sa z toho vytazit co najviac..
06:51:42 09.11.2003
No, mna nahodou emocie druhych zaujimaju a podobne aj fotky druhych. Protestujem proti terminu "vycvak", ktory sa v tomto pripade fakt nehodi. Je fakt, ze to pada. Mne sa vsak tie domy v ich farebnosti a strukture tiez pacia a uznavam, ze to je subjektivne - ale i tak si myslim, ze NIKTO nedokaze byt skutocne objektivny.. Fotografia vypoveda vela aj o dusi cloveka, fotografa, nemusi mat podla mna vzdy len nejake neviemakohlboke pointy - moze ukazovat len kusok sveta, ktory sa autorovi paci... Uznavam, ze mnohe fotky tu na PP su skutocne prekrasne, ale to tiez este nemusi znamenat, ze vsetko ostatne su vycvaky. Okrem toho sa myslim ze kazdy uci "vdychnut fotke dusu", a to je tiez proces..
4
05:59:41 09.11.2003
Poslouchej, nejsi ty trochu (dost) cholerickej? Kazdej tu vystavuje to, co se libi jemu - t o m u, kdo foti. Dava do toho v l a s t n i pocity a v l a s t n i napady. Vyfoti to, a da to sem, a ceka, co na to ostatni reknou - a naprosta vetsina je slusna, i kdyz maji odlisne mineni, a to je ucel, vymena nazoru, a ne urazky - jsou ovsem vyjimky.Nikdo neni dokonaly a muze se spoustu veci naucit od ostatnich a jejich pripominek. Rikam pripominek, ne arogantniho hrubstvi. I dont' care, co ty si myslis o me fotce, ja ti taky nerikam, kam si mas "dat" svuj dvoutisicibakovej fotak a machrovat s fotkama. Pokud chces delat fotky na kseft, to jsi asi na spatne site. Pokud chces delat fotky, anebo cokoli na kseft, neboli pro sirokou verejnost, tak asi musis prizpusobit svuj vkus, svoji identitu tomu, co se libi tem, kterym to chces prodat. Ale tady to snad o tomhle neni???? Nikdo nikomu nic nevnucuje, pokud jsem si zatim vsimla, jak rikam, naprosta vetsina slusni lidi, kazdy se svym vlastnim nahledem na vec. Kazdy to normalne bere, kdyz mu druzi naznaci, co jako se jim libi nebo nelibi na jeho fotkach.
- Joshua tree jsem pouzila jako priklad prirodniho parku, ktery je by the way taky moc peknej. A jeste posledni pripominka : nejenom ze si pletes "s" a "z" tvrdy "y" a mekky "i" ale zamenujes i pojmy "mekkej" a "tvrdej" za "hrubej" a "hulvatskej".
03:51:20 09.11.2003
Cvak...
03:10:06 09.11.2003
Takze jeste jednou a znova ti to rikam... spatna nic nerikajici fotka... VYCVAK je to
03:09:14 09.11.2003
jenze problem je v tom ze ty obhajujes svoji FOTKY z tveho hlediska a tak ze si myslis ze je to buh vi jaky vykvet... beres moc na SVOJI fotku SVOJE vlastni emoce... a ty TVOJE vlastni emoce nemusi zrovna zajimat SIROKOU verejnost pro kterou VYSTAVUJES !!! :)))
03:03:24 09.11.2003
vidish ja neni to take zadna prdel jak ty rikas dostat to co chci z Yosemite... ( nevim proc zrovna mluvish o Joshua tree ??? tam jsem v zivote nebyl...:))) jo fotis s tim co mas a ja tez fotim s tim co mam... a tak se prispusub svojim moznostem toho co maz a nefot to o cem vis ze nemas... a nebo lepe receno nefot tak s takovim equipmentem o kterem vis ze to nebude tak jak by to melo byt... koho zajima ze se to ZROVNA TOBE LIBI ??? vistavujes to siroke verejnosti a tak se starej o to aby to melo co rici siroke verejnosti a ne ze se to tobe zrovna lidi... podle toho je potom hodnoceni... nekdo je mekkej nekdo je tvrdej
01:23:05 09.11.2003
Ok, na tebe necisi, na jinyho cisi.
To by ses tedy divil, co mi dalo prace tam dostat to, co tam je a vyhnout se tomu, co tam neni. Na ulici neni tolik prostoru jako v Joshua tree anebo v Yosemite, tady ma clovek co delat, aby se mu tam necpaly parkujici auta a stromy stojici blizko na chodniku - coz je fajn pro ty, co tu bydli, ale uz ne tak pro ty, co chteji neco vyfotit. Fotim s tim, co mam, a jak dovedu nebo nedovedu, koneckoncu, jako kazdej. Ale myslim, ze je zbytecny neco vysvetlovat, ty mas proste svuj nazor, a jak jsem se tak koukala, tak nejsem zdaleka jedina, kterou jsi"obstastnil" svymi bonmoty.
00:37:47 09.11.2003
Jiste maz pravdu ale proste z teto fotky necisi nic... proste sis stouplas nekam bezmyslenkovite na ulici a cvak otocit se o 180 stypnu a cvak ty stromy jak jsou umistene jasne rikaji CVAK... CVAK CVAK CVAK... proste bez premejsleni cvak... vubec ses nesnazila a nenamahla s tim aby ty stromy na te ulici trozky sedeli celkove v kompozici a ne byly tam jenom takove haluze
19:51:13 08.11.2003
Dik, ja si z nej nic nedelam, akorat, ze takovy nazor - "nic mi to nerika", anebo " what's the point", anebo "ja bych to ostril na tu postavu vlevo", to jsou ciste subjektivni nazory, jako konecne skoro vsechno ve fotografovani. Technika - jo samozrejme, ale proc kdo bral jakou fotku - to je jiny kafe. Mne se treba tyhle domy libily, protoze ve mne vyvolavaji urcitou atmosferu, kterou nemuzu samozrejme vnutit jinym. Kdyz se mi neco libi nebo nelibi, muzu to jiste napsat tomu dotycnemu, ale tohle zni, jako by si Mistr dal nejakej ten drink a rekl si, "ted slyste muj nazor" (anebo, ze by byl takhle arogantni normalne?)
"Nejaky more a okolo nejaky skaly, neni na tom nic, co by me upoutalo"
"Nejaci spinavi opili bikeri, neni na tom nic, co by me upoutalo."
"Nejaky "holy baby", neni na tom nic, co by me upoutalo."
Kdyz si to parkrat zkusis, zjistis, co z toho cisi......Jak to rikal Werich? "Jako by je vidlema shazoval!"
19:13:40 08.11.2003
jo, libi, toho padani je skoda....<p>A z Milana si nic nedelej, nema rad zapadovky, nema rad domy nema rad stromy....:)
3
17:53:44 08.11.2003
OK, v tom pripade muzu klidne psat vsem tem, kteri foti zensky akty - "chybi mi poit tve fotky" - duraz na slovo "mi". Vsechno je dost subjektivni, nemyslis?
13:26:55 08.11.2003
Point je v tom ze fotka nema nic co by me vtahlo.... nic na tom neni zajimaveno... najaky barevny baraky a okolo naky vetve... neni tam nic ceho by se clovek zachytil co by ho upoutalo
07:00:00 08.11.2003
Ale nespadne, Milane, neboj, tohle je Chicago, ne San Francisco, a ze tri chybi point??? Co je point fotky, ktera ukazuje morsky priboj, co je point fotky, ktera ukazuje zenskou postavu? co je point fotky, ktera ukazuje Yosemite, co je point fotky, ktera ukazuje strom, kytku, chalupu, lidi, whatever? Co tim chtel basnik rici????? Basnik chtel byt mensim a jeste mensim, basnik chtel byt trpaslikem.... Podivej se na tenhle film (Cesta do hlubim studakovy duse) a mozna ti dojde, co tim chtel basnik rici. (At least I hope so.)
02:51:46 08.11.2003
jednou prijde zemetreseni a vsecko to spadne jak je to na ty fotce krivy...:)))<br>
chybi mi pointa fotky...
1
22:20:28 07.11.2003
3
21:54:40 07.11.2003
2
20:01:50 07.11.2003
Diky, ted jsem to zkousela pootocit, hm vypada to lip, mate pravdu.
18:27:16 07.11.2003
3
17:15:38 07.11.2003
Domy padají vpravo a zdá se mi to trochu přeostřené (větve bez listí)
3
15:29:26 07.11.2003
proč to padá?
3
14:13:10 07.11.2003
jako Pažout
2
11:32:45 07.11.2003
kdepak jsou?
3
11:24:34 07.11.2003
jako pažout
3
10:00:19 07.11.2003
3
09:10:50 07.11.2003
3
09:02:43 07.11.2003
3
08:50:15 07.11.2003
3
08:15:14 07.11.2003
3
08:09:33 07.11.2003
3
08:03:03 07.11.2003
4
07:39:13 07.11.2003
3
06:41:53 07.11.2003
3
05:39:42 07.11.2003
taky tak...
3
05:28:10 07.11.2003
supr baraky, ale fotka me moc nezaujala, nelibi se me zkresleni perspektivy, asi bych to zkusil na vysku
2
03:29:38 07.11.2003
Taky by mě to zajímalo, zajímavá architektura.
Ten strom to ale ruší...........................>
3
02:28:13 07.11.2003
kde to je? :-)
3
« předchozí
zpět do galerie
další »