Přeskočit na obsah
Přihlásit Registrace
« předchozí
zpět do galerie
další »
Těžká romantika

Těžká romantika

| 16.11.2003 | krajina
Technika:
Nikon F, základní Nikkor 50, Kodak Supra 400, Nikon CoolScan ED 4000
Poznámky:
Ty, kteří čtou vzkazy, potrestám prosbou: Napište mi, jestli to pokládáte za kýč. Budu rád i za ano/ne, kdo naznačí i proč, naplní moje uspokojení vrchovatě. Dík.
Bodů: 958 (139) · Zobrazení: 3188
Pro hodnocení se přihlaste nebo zaregistrujte.

Komentáře (214)

14:47:26 21.01.2014
není, krásná atmosféra a světlo
5
19:11:43 05.12.2010
5
20:05:32 24.07.2009
5
09:17:31 16.07.2009
5
12:27:45 19.03.2009
5
18:06:03 21.02.2009
5
17:32:05 23.01.2009
jj me se to taky liby - mel jsi dobre svetlo
5
16:54:21 23.01.2009
5
16:22:53 23.01.2009
5
21:07:52 06.11.2008
5
21:00:59 17.03.2008
kýč to podle mě není
5
10:18:55 07.08.2007
5
18:55:28 31.05.2007
5
17:04:01 22.04.2007
5
13:59:28 21.04.2007
5
15:00:33 23.12.2006
5
15:35:10 24.11.2006
5
09:07:12 29.08.2006
5
14:31:13 25.08.2006
ne , to nepokládám za kýč, takhle pěkně to prostě kolem nás někdy vypadá ...
5
12:15:16 27.07.2006
5
07:50:22 16.05.2006
podla ma to nie je gyc, ma to fajn naladu, tie farby uzasne ukludnuju
5
00:41:16 11.05.2006
5
08:14:47 23.03.2006
není to kýč....dýchá z toho na mě ranní nálada, kt. voní rosou
5
23:00:12 18.03.2006
libi...
08:11:15 27.01.2006
5
09:22:41 21.01.2006
5
15:25:17 06.01.2006
to snad ani není tvoje fotka, jiří ... dva roky utečou jako voda, viď ?
3
12:04:03 17.12.2005
5
00:55:35 05.12.2005
5
21:41:20 28.11.2005
Ano.
5
16:50:26 01.09.2005
proč kýč ? v žádném případě, stíny přes cestu z originálu ?
10:52:23 16.08.2005
5
22:17:21 06.08.2005
5
13:21:24 03.07.2005
ne .. stromovka?
5
11:15:29 25.06.2005
5
16:33:53 24.05.2005
pěkný
5
16:31:06 24.05.2005
Je pravda, že toto je super, všechna čest!
5
a kycovka to podle me rozhodne neni... ale moje slovo tady moc nenadela ;))
sory, ale fakt mi nesedi ten modrej nadech... ale popravde bych nevedel co s tim ;))
4
16:43:51 30.03.2005
5
22:36:47 26.03.2005
Paráda
5
12:56:54 02.03.2005
JO
5
19:29:44 01.03.2005
5
23:19:13 22.02.2005
nie...super svetlo
5
21:35:06 27.01.2005
libi
5
14:41:40 20.12.2004
podle mých měřítek to sice kýč není - ten hraje na povrchní líbivost - ale ani to není fotka, ze které bych byla nadšená. Právě kvůli barvám - prostě mi k sobě neladí. Docela se teda divím, kolika lidem ano, ale to je jejich věc. Takže ti konečně s čistým svědomím můžu dát nižší známku. :-)
3
20:17:37 09.12.2004
+ za moje oblíbené místo :-)
5
20:07:19 02.12.2004
ne, příroda přece není kýč, moc hezký
5
19:36:22 28.10.2004
5
08:31:33 26.09.2004
5
06:35:44 06.08.2004
5
08:45:21 01.07.2004
5
16:52:07 28.05.2004
5
17:49:20 12.05.2004
5
21:38:52 24.04.2004
5
09:15:59 23.04.2004
5
12:14:24 11.04.2004
ne a líbí
5
23:34:25 09.04.2004
5
14:11:56 08.04.2004
5
07:15:54 23.02.2004
5
22:53:27 22.02.2004
Je to super:). Super farby. Fotene bez filtrov?
5
21:52:17 20.02.2004
5
17:23:28 13.02.2004
5
16:35:36 13.02.2004
Tohle bych za "kýč" neoznačil v napropsto žádném případě...<br>
Jediné co mi vadí jsou ty rýsující se stavby v pozadí a Tvoje klasická "víc" prázdnota než by se mi zamlouvalo...(a rámeček splývající s fotkou - nahoře) 3++
4
16:23:13 13.02.2004
Je to hezký! Představuji si tam projížďku na koních...
5
12:00:49 23.01.2004
Já osobně na kýče nehraju. Buď se mi to líbí nebo ne. A tohle se mi líbí hodně! Nevím proč tolik lidí pořád hledá nějaký umělecký záměr. Fotit se snad můžou i věci který jsou prostě krásný.
5
12:52:52 15.01.2004
5
12:54:12 07.01.2004
Zachytiť moment, keď sa oko poteší nemusí byť gýč...
5
14:26:08 06.01.2004
utěšené ... nevkusné? > nepřipadá mi ...
5
14:26:53 04.01.2004
5
10:53:32 31.12.2003
tak dobreee
5
22:03:29 29.12.2003
Atmosféra úžasná, větev vtipná a funkční, most hroznej (ale ten jsi asi nestavěl, že jo ;). Proč se vůbec ptáš, jestli jde o kýč. Hodnocení máš jedině v sobě ;)
5
18:27:15 22.12.2003
Zajímavé barvy a ta nasvětlená větev dává fotce prostorovou hloubku. Kýč je asi uplně něco jiného, ne? A to Terčino údolí by to mohlo být. Je to?
5
16:27:29 11.12.2003
Neni to kýč, je to realita - v Terčině údolí u N.Hradů, nepletu-li se...
5
12:38:23 09.12.2003
++
4
15:15:37 08.12.2003
Gyc urcite nie. Vynikajuce.
5
09:16:20 05.12.2003
Kýč je opak umění. To je zjednodušená verze poučení některých umělců. Jak já vtipně někdy poznamenávám "vytvořit kýč je také někdy umění". Pro mě je kýč, v každém případě, výtvor lidské fantazie. To u fotografie neplatí, zde zaznamenáváme skutečnost. Nepřikrášlujeme ji, neměníme obsah pouze někdy někdo poupraví formu. Samozřejmě jsou i inscenované fotografie jako je práce v ateliéru nebo performance v ext., zde se kýčem i fotografie lehce stává, ovšem jak pro koho. Vždy je to na osobním pojetí každého z nás, na citu pro kompozici, kontrast a barvy. Ano, to je pravda, barvy většinou tvoří tu hranici, kdy náš cit, naše oko resp. vlastně mozek, vyhodnotí subjekt právě za kýč. Vaši fotku nepovažuji za kýč, vcelku se mi i líbí. Na druhou stranu by zasloužila větší kvalitu. Zřejmě je to vina skel: barevné lens flares které barevně "plápolají" z vršku-střed dolu mírně do leva, ale to asi už víte :) A možná ještě.... ale už dost, venku nejsou nikdy dokonalé podmínky a nikdy nejsme dostatečně trpěliví....
20:01:31 03.12.2003
velmi pekne
5
21:56:40 30.11.2003
Jo to je paráda
5
18:44:06 30.11.2003
světelná lahůdka
4
13:58:01 29.11.2003
nejsme teoretik umeni, ale jako kyc bych tyo nehodnotil
4
07:03:57 29.11.2003
NE.
5
13:18:39 28.11.2003
6
5
11:04:36 28.11.2003
Ne, já to za kýč nepokládám. To by potom všechny lesní fotky, kde se vyskytuje více, než jedna dominantní barva, byly apriori kýč. Prostě jste vystihl okamžik, kdy vám na fotografii defilují tři celky, každý směřující do jiného rohu spektrálního trojúhelníku. RGB v tomto pojetí prostě vypadá báječně, proto možná to zdání kýče.
5
21:20:36 27.11.2003
Mezi námi, kýč to je. Jinak by to nedostalo tolik bodů.
5
21:14:49 27.11.2003
Moc pěkné?!
5
20:47:20 27.11.2003
Nádhera
5
19:24:20 27.11.2003
krasne svetlo
5
18:41:31 27.11.2003
5
23:06:55 26.11.2003
4
09:58:37 26.11.2003
tak fakt ťažká romantika, takéto fotky milujem...
5
09:01:47 24.11.2003
Kýč to v žádném případě není - nádherná fotka s téměř snovou atmosférou!!
5
11:51:26 22.11.2003
Kýč určitě ne.Je to taková lehká romantika.... :) Pěkný.
5
21:31:35 21.11.2003
4
20:37:50 21.11.2003
S tím kýčem je to problém, ale budu na tě tvrdej: Asi už je špatný když si tu otázku položíš. To světlo bych chtěl ale taky jednou vyfotit.
3
19:14:31 21.11.2003
4
08:40:29 21.11.2003
proč kýč? že je to barevný? ;-)
5
08:22:13 21.11.2003
5
08:50:05 20.11.2003
Nemyslím, že to je kýč, to určitě ne; moc pěkné, jen to vzdálené pozadí trochu vadí, ale jinak hezké, gratuluji.:-)
5
21:11:53 19.11.2003
5
20:17:03 19.11.2003
Kýč? Tohle podle mne ne... Fajnový... :)))
5
17:32:14 19.11.2003
trochu prebarvene, ale je fakt, ze bez toho by ta fotka asi nemela moc smysl
4
17:12:12 19.11.2003
nepovažuji, líbí...
5
11:26:51 19.11.2003
do kýče tomu podle mě něco chybí. Asi radostnost. Na mě to působí melancholicky. A přebývají ty domky vzadu
4
10:09:27 19.11.2003
5
08:09:00 19.11.2003
5
07:01:38 19.11.2003
Nepovažuji. Líbí se mi to.
5
06:43:36 19.11.2003
5
06:41:28 19.11.2003
já za kýč nepokládám
5
01:36:09 19.11.2003
Tak jsem ještě zaskočila, u nás už tři dny prší......... tady je to příjemnější :-)
22:07:04 18.11.2003
jako Ilja
4
21:11:27 18.11.2003
Podle mne to kýč není
4
21:05:10 18.11.2003
5
13:34:47 18.11.2003
Ja to definitivne za kyc nepovazuju. Libi se mi tam ta vetev nahore - dava tomu dobrou hloubku. Trosku mi ale nesedi barvy... :o)
4
10:49:38 18.11.2003
5
08:09:44 18.11.2003
Imho o kýč nejde. Ale nechtěj vědět konkrétní důvody,soudím pocitově....jsem amatér....;-)
5
22:28:32 17.11.2003
5
18:06:32 17.11.2003
5
17:26:29 17.11.2003
nepřipadá jako kýč - taková příjemná procházková - příjemný světlo ...
5
17:01:00 17.11.2003
Řekl jsi si o komentáře a hned jich je plno. Podle mně to kýč není. Já bych asi udělal krok nebo dva vpravo, aby ta cesta šla víc k levému okraji. Líbí.
5
14:52:56 17.11.2003
mně líbí
5
13:44:23 17.11.2003
Ta větev má zajímavý světlo. Toho mostku je škoda. Mohl jet s nama :-)) Teda kdyby byl nějaký jiný. Ale zase kdyby byl jiný tak by si určitě zasloužil větší detail. Takže suma sumárum líbí se mi to ale ta voda vlevo a ten mostek tomu trochu ubírají.
4
12:53:11 17.11.2003
5
12:15:56 17.11.2003
výborný nápad s tím čtvercem! že sem na to nepřišla sama? :-)))
12:07:52 17.11.2003
Líbí se mi. Tmavší plocha vlevo nahoře mi neva - spíš naopak. Hezky to zvýrazní vzdálenější stromy. Pěkný barvy. Kýč? - myslím, že ne. (viz. trpaslík=kýč). Kýčovku mi hodně připomínají fotky a obrazy západů slunce, kde sou přesaturovaný barvy, apod.
5
07:20:50 17.11.2003
5
04:52:41 17.11.2003
Chtelo to riznout do ctverce protoze probleskujici potucek vlevo ve stinech odvadi oci hlavniho motivu.Levy horni roh je cerna o nicem. Vetev, cesta a opar perfektni. Kyc a krasa je v ocich pozorovatelu..
4
23:50:28 16.11.2003
Ten most tedy vubec nevypada romanticky , to by asi musel byt kamenny nebo nejaky dreveny , taky budovy vzadu se mi to nelibi , jinak dobre (snad jen jeste ne tak vyrazne stiny na ceste)
22:38:36 16.11.2003
pekny
5
22:02:29 16.11.2003
proč nazývat kýčem když je něco líbivý? a tahle podzimní nálada na fotce je víc než dobrá...
5
21:50:29 16.11.2003
Kýč ne.Dostala mě ta větev, její stín a atmosféra.Malinko mi vadí ty budovy vzadu.
5
21:21:48 16.11.2003
je to moc pěkný, má to krásnou atmosféru, já v tom kýč nevidím :-)))
5
21:11:42 16.11.2003
pohoda...definice kýče je myslím sporná...
5
21:10:52 16.11.2003
To, že kýč=trpaslík, je velmi pohodlné zjednodušení. Je pravda, že většina lidí to tak vnímá, většinou proto, že to někde slyšeli nebo četli. Trpaslík=kýč, ano ve většině případů, ne vždy. Velmi obecně řečeno je kýč cokoli, co něco předstírá. Předstírá JB svojí fotkou něco? Pochybuji... To jsem tu dnes viděla jinou fotku, kde bych slovo kýč bez váhání použila....... (takže kýč v umění je obdoba snobismu v chování lidí, to si snad každý dovede přdstavit lépe)
20:41:35 16.11.2003
Pro to kýč není, navíc se mi to líbí, mlha tomu dodává atmosféru, ta horní větev... těžko říct, ale rozhodně tam nevadí, spíš tomu dává takový dojem stropu, kéž by ji tam bylo nějak víc...
5
20:02:29 16.11.2003
Zadnej kyc v tom taky nevidim, ani mi to neprijde moc romanticky. Ta fotka na me vlastne moc nepusobi :-)
Teda krome svetla, to se vyvedlo.
4
19:58:55 16.11.2003
Jirka je fiškus,on ví proč se ptá. Pročetl jsem si komenty a jedině Z. Kubánek to vystihl, kýč je v každým z nás. Každý máme laťku jinde. Jsem opravdu zvědav na tvůj názor o kýčovitosti a o poloze tvé laťky.
19:58:28 16.11.2003
nepřipadá mi to jako kýč.. jako těžká romantika ano.. je to fakt krásný:-))
5
19:04:37 16.11.2003
Nevidim v tom kyc, na to je to malo uhlazeny, malo libivy. Libi se mne kombinace studenych barev, vetve nahore se rezou tezko, ale mozna to slo lip (asi bych zkusil nahore trosku pridat). Svetlo vyslo moc pekne, hodil by se k tomu silnej cernej ramecek s linkou ala Rusek.<br>Obsah 4, technika 4, celkem 4
4
18:27:32 16.11.2003
proc by to mel byt kyc? Libi, vetev nahore je bezva, imo dodava hloubku....
5
18:24:16 16.11.2003
podle mych meritek to kyc neni, je to hezka vychazkova fotka...v pozadi me rusi ty budovy.Jinak se mi tam libi ten potok, dava to tomu vyvazenost....tak nejak to vidim ja:)
5
18:16:09 16.11.2003
je moc prijemna, z tech co tu mas, se mi libi nejvic! dycha ranni pohodou, supr! :-)
5
18:14:50 16.11.2003
4
17:57:51 16.11.2003
1) je to pěkná fotka, ne kýč; 2) kýč je podle mě uměle doslazovaná a přibarvená realita, zde by to asi byl kočár s kočím v livreji nebo Barunka s dětmi nebo kašírovaná Viktorka u splavu; 3) je to záběr parku nebo podobně kultivované Stromovky, těžká, drsná romantika si místo lávky a vozové cesty žádá vývraty, kostry, vodopády bez lávek a reflektorů...
4
17:38:13 16.11.2003
Každý máme jiná měřítka pro kýč. Všeobecně rozšířené mínění : kýč = trpaslík "povýšil" jeden nejmenovaný ředitel NG na UMĚNÍ. Toto je normální fotka, možná bych se u Tebe neváhal použít výrazu výcvak. Byl jsem tam před dvěma lety a podobných fotek mám několik. Vždy když zde na PP čtu různé úvahy zda je toto to pravé fotografické umění či není, zda je to akt či pornografie, zda je to potréz či to patří do rodin. alba pro babičku, tak se bavím. Všichni jsme zde amatéři a fotíme pro zábavu a proto, že nás to baví a přináší nám to radost. někdo to umí více či méně dobře. Takže zde bych se bavil pouze o dobré či nepovedené fotce. Tato je podle mne dobrá.
4
17:17:39 16.11.2003
Neupravena priroda neni kycovita, takze jedine ten mustek by mohl.....ale spis ne.
4
17:14:06 16.11.2003
5
17:02:44 16.11.2003
Kycovka to rozhodne neni, moc nechapu, proc se vubec ptas. Moc hezka fotka s peknou atmosferou a svetlem. Moc skoda toho sumu v lese. Asi to nebyla sranda dostat pod sto kilo, vid? 4+
4
17:00:04 16.11.2003
Kdyz ja nevim co je kyc a co neni, ja fotky delim na ty co se mi libi a nelibi a tahle se mi libi a kdyz mi nekdo rekne, jak se ti to muze libit, kdyz to je kyc tak, protoze se mi fotka libi a nevim co kyc je a co neni tak me to nijak nedojme :-) A proto kdo mi vysvetli rozdil mezi kycem a nekycem ;-)
5
16:54:41 16.11.2003
Nadherne. Kyc to podle mne neni. Proc se ptas zrovna u takoveto fotky?
5
16:50:50 16.11.2003
kycovka to rozhodne neni...
5
16:40:57 16.11.2003
4
16:22:09 16.11.2003
Kyc . Asi ne
Jo takhle kdyby tam sel pan s pani a pan neco ukazoval do dalky tak uz by to asi zarazelo :)
5
16:07:46 16.11.2003
ten most tomu ubližuje, a kýč proč, protože se něco líbí tak to ještě není kýč ...
4
15:56:33 16.11.2003
5
15:46:04 16.11.2003
Terčino údolí? Za kýč to moc nepovažuji, ale moc mě to nenadchlo, je to dobrá fotka, ale přijde mi, že se snaží o atmosféru a tu já moc nevnímám. Je to jedna z mála fotek u které nevím konkrétně proč mě neoslovila.
4
15:29:10 16.11.2003
5
15:04:17 16.11.2003
pro mě to kýč není, ale těžkou romantiku to ve mě taky nevzbuzuje (i když nějaká romantika v tom asi je - možná k tomu místu jen nemám osobní vztah), ale jinak to je super fotka (ta větev nahoře je hezká - dá tomu hloubku)
5
14:00:02 16.11.2003
5
13:57:13 16.11.2003
proč kýč? normální příroda a k tomu dobře kompo. zvládnutá , jen mi trochu vadí větev vpravo nahoře.
13:56:46 16.11.2003
proč kýč? normální příroda a k tomu dobře kompo. zvládnutá , jen mi trochu vadí větev vpravo nahoře.
5
13:51:58 16.11.2003
Ta větev nahoře se mi líbí i její stín na cestě. Co mi trochu vadí - ta tmavá plocha vlevo, nemám tam žádnou kresbu, ale asi je to monitorem. Moc hezký světlo i barvy. Kýč? Ale no tak, nebuď tak úzkostlivej :-)
4
13:44:51 16.11.2003
ne
4
13:39:27 16.11.2003
4
13:02:31 16.11.2003
4
12:47:47 16.11.2003
4
12:45:25 16.11.2003
Cesta a světlo vzadu jsou fajn, voda vlevo už trochu tahá oči....
4
12:42:12 16.11.2003
4
12:39:33 16.11.2003
kyc asi ne - libivka urcite... (libivka neznamena negativni hodnoceni)... hezky poskladane svetlo a barvy a jednotlive prvky v kompozici... i kdyz to svetlo na te horni vetvi, uz tam dela trochu bordel (mi prijde) ale to muze byt take jenom skenovanim a doostrovanim pro web... je to libivka na velmi vysoke urovni ;-)
4
12:28:30 16.11.2003
4
12:27:52 16.11.2003
Neco mezi 3-4. Kyc to neni a romantika taky ne - pro me.Ale je to takovy obycejny....
3
12:26:16 16.11.2003
Co to po nás chceš? Určit hranice kýčovitosti! To víš mi ti to povíme, a ty pak budeš král. Né dělám si opět prdelky. Jirko u mě to je kýč, ale mě se právě ona hranice dost překrývá s klasikou. Mám to dost posunuté. Ovšem se dá ještě rozlišit vnitřní dělení kýčů a jejich využití.Důležitější je, zda je to pro tebe kýč. Osobně myslím, že né. Zkouším třeba najít a určit si kýčovitost v portrétové kategorii, zkus si to. Každej to máme někde jinde. K foto: je to velmi dobře kompozičně a technicky udělanej kýč.
4
12:20:04 16.11.2003
pěkné světlo, náladová fotka:) Ale něco mi na té fotce nesedí, jestli je to ta větev, sladěnost barev neím, nemohu na to přijít..:(
4
12:07:03 16.11.2003
kýč ne, ale žádná bomba to rozhodně neni. je tam vícero motivů, které se tlučou. ale špatný to taky není :-)
4
11:55:43 16.11.2003
4
11:50:18 16.11.2003
Kýč - určitě ne
5
11:47:05 16.11.2003
Jako kyc mne to neprijde. Ale rozhodne to pro me neni tezka romantika. Vadi mne vlevo svitici potucek a trochu stiny vpredu na ceste - ale je to jen muj pohled na vec. (Proti)svetlo dobre. Pro me je to lepsi krajinkovy prumer - sorry.
3
11:23:43 16.11.2003
4++++
4
11:18:40 16.11.2003
kyc to neni - je to pekny...
4
11:16:57 16.11.2003
taky ne :)
5
11:15:49 16.11.2003
proč kýč.... klasika, trochu dobarvená - líbí se ti to takhle,-, pak ano
5
11:04:07 16.11.2003
5
11:01:24 16.11.2003
5
10:45:10 16.11.2003
ne - pěkný světlo tomu dává atmosféru
5
10:17:25 16.11.2003
/ne/ nechává prostor fantazii, není to pohlednicovka kýčovitá, líbí
5
10:16:37 16.11.2003
super svetlo!
4
10:05:55 16.11.2003
4+++
5
10:03:47 16.11.2003
Toto mi ako gýč nepripadá ...a páči sa mi to...dobrá práca
5
10:01:55 16.11.2003
promyšlené ýrazové umění to asi není, ale do seriózní publikace o parkové architektuře by se to dobře hodilo - takže kýč to není.
5
10:00:53 16.11.2003
Fajnový... světlo,barvičky,atmo. 4
4
09:59:10 16.11.2003
pěkný světlo, zajímavý. To světlo proti tmavému pozadí dělá ty stromy jakési mourovaté (RGB šum)
4
09:58:56 16.11.2003
5
09:57:16 16.11.2003
to se Jirko povedlo - ta větev nahoře je skvělá
4
09:46:51 16.11.2003
libiii....
5
09:29:38 16.11.2003
nálada a atmosféra kreslená svetlem
5
09:15:27 16.11.2003
ufff... nemám chuť psát po ránu nějaký eseje... je to fajnová fotečka, fajnovýho místa... chybí akorát linka, která by oddělila obraz od rámu a protože jsi zkušenej hráč, tak Ti za to sundám jeden bod... v tomto případě je to trestuhodná nedbalost! :-)))
4
09:11:29 16.11.2003
ne....pěkný-ta romanrika tam je
5
09:03:24 16.11.2003
4
08:57:04 16.11.2003
Terčino údolí - Lázničky :))<br>
Moc pěkný to je. Dobrá kompozice - vyvážená. Zvláštní světlo. Nepřijde mi to jako kýčovka. Nenapadá mě, co k tomu říct víc. Bude tě muset upokojit někdo jinej :o)))
4
08:53:25 16.11.2003
Za kýč bych to nepovažoval, pěkná je ta horní větev se stínem, horší ty domy v pozadí. Chtělo by to větší opar, ale tomu neporučíš!
5
08:44:32 16.11.2003
příroda není kýč, ale romantiku mám spojenou s jinými místy.
4
08:41:31 16.11.2003
4
08:40:35 16.11.2003
Kýč asi ne, ale taky na ní nic moc není, máš lepší
4
08:37:12 16.11.2003
tezka romantika by to byla, kdyby ten most byl stary a kamenny IMHO. pekne svetlo
5
08:25:03 16.11.2003
Gýč to rozhodne nie je. Táto mi neprijde ani ako "ťažká romantika". Jednoducho pekné foto z prírody.
5
08:21:52 16.11.2003
5
08:16:19 16.11.2003
4
08:16:17 16.11.2003
je to podobne realite a tam by som o gycoch hovoril opatrne. to co bolo vcera gyc, moze byt zajtra velke umenie.
obrazok mi v popredi pripada troch prazdny. ta cesta ako dominta je nezaujimava.
5
08:15:37 16.11.2003
Kýč?Proč kýč je to přece příroda.Moc hezký.
5
08:13:57 16.11.2003
Proc kyc??? ... ale nerad bych se poustel do uz mnohokrat propirane veci ... moc kycu na pp jsem zatim nevidel :-)
4
08:10:51 16.11.2003
Kýč ??? Nemám rád slovo kýč :( Tohle se mi dost líbí... ta větev nahoře tomu dává hloubku, a to světlo vzadu... príma.
5
08:09:38 16.11.2003
Ne ne ne, kýč vypadá, aspoň podle mne jinak. Toto se mi líbí barvou, světlem i motivem. Pěkný.............. taky 5+ ...........................>
5
07:57:12 16.11.2003
Ne pro mně to kýč není. Já mám takové motivy rád. Dobré světlo.
5
07:45:13 16.11.2003
Mne to ako gyc nepripada, posobi to na mna prijemne. Gycovito mi prijdu najma prilis farebne fotky, i niektore motivy, ale tato fotka mi medzi ne nespada (i ked to je taka "klasika"). Pekne protisvetlo.
5
« předchozí
zpět do galerie
další »