Další | Předchozí


Fotografie: Tak vy nechcete svobodu a demokracii !

Autor: Jan Fikáček | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Kategorie: inscenovaná

Vloženo: 08:31:08 27.09.2004


Technická data:
autoportrét (2 hodiny šaškování v lese), Nikon Coolpix 5700, digitální blesk
Poznámky a vzkazy:
P.S.: Podle některých reakcí koukám, že si člověk tady nemůže dovolit ani "jemnou" ironii. :-) Koukněte na celé mé portfolio a zjistíte, že si dělám srandu ze všeho. Nazdárek.

Prosím, co nejvíce konkrétních poznámek. Tahle fotka mi furt nesedí a když už jsem ji věnoval dost hodin, míním ji dotáhnout. :-) Potřebuju objektivní oči! Díky předem.
Prodejní info:
3 z mých nejvíce bodovaných fotek:

http://www.photopost.cz/pp5/foto.php?id=179499&ord=2&kat=0&aut=1435 http://www.photopost.cz/pp5/foto.php?id=77593&ord=2&kat=0&aut=1435http://www.photopost.cz/pp5/foto.php?id=202356&ord=2&kat=0&aut=1435
Popis:
Klíčová slova:
exif

Bodů: 152 (3.8)
Zobrazeno: 4011x (34.88)

PROFIL AUTORALukáš Janko | 11:23:07 26.09.2006 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

4

PROFIL AUTORAMichal Buchta | 11:31:45 17.06.2006 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

4

Pobavilo me to, stejne tak jako precteni cele diskuze pod fotkou. Mozna i diky vysvetleni tvemu jak presne to bylo mysleno jsem si dotvoril obrazek o tom nad cim se autor chtel pousmat ;-)

Jako obvykle se tady ukazalo par "znamych" tvari, ktere se te skoro dodnes drzi jako klistata a i kdyz mnohdy z nich vypadne ze je tvoje tvorba ani ty vubec nezajima, tak se stale dokola opakuji a hledaji novy a novy zaminky jak nechat vypuknout dalsi nazorovou prestrelku mimo tema "fotografie kterou vam predkladam k hodnoceni" ;-)

Mej se

PROFIL AUTORATibor Balázs | 20:55:29 31.01.2006 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

5

PROFIL AUTORAJakub -Kojak- Harcuba | 09:17:19 24.01.2006 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

4

PROFIL AUTORAJan Fikáček | 20:32:49 24.11.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

2 Mayer: Plný respekt k Tvému komentáři. Nesouhlasím sice s Tebou zcela v politických názorech a myslím si, že to vidíš moc černobíle, ale musím říci, že i tak je tvůj názor kvalitně argumentován, což nebývá tady zvykem. Takže jsi vítán. A mimochodem, to že demokracii nelze rozšiřovat nedemokratickými metodami, třeba válkou USA na půdě Iráku, to bylo z mého pohledu jedinou podstatou této fotky. Jestli to tak nepůsobí, je to asi moje chyba.

PROFIL AUTORAMichael Mayer | 14:30:25 24.11.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

0

Ano,zapoměl jem bodovat -5

PROFIL AUTORAMichael Mayer | 14:27:45 24.11.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Já to naboduji raději,než si přečtu jiné komentáře,abych nebyl ovlivněn.Jako TK je poměrně slušná,jako celá Tvoje tvorba,kompozice je horší,statická,nic moc.Ale k té tématice řeknu jen krátce,buďto jde o vyjadření Tvého světového názoru,na což máš právo a s kterým já nesouhlasím,nebo jsi profík a pracuješ na objednávku nějaké bolševické skupiny a názor máš jiný,pak jsi ovšem amorální a je Ti jedno jakou práci děláš se známou výmluvou všech alibistů "je to moje práce".Jedná-li se o humor,pak tomu nerozumím,humor to není,je to kritika se vším všudy i s tím názvem....Já si přeji být demokrat,a jako takový se trápím myšlenkou,jak zamezit demokraticko cestou nedemokratům/komunistům,fašistům,ortodoxním katolíkům,fundamentalistům a jiným zaujatým maniakům/ v rozvratu celého západního humanině -demokratického systému.To mě opravdu trápí,a já se obávám,že takovou tvorbou,kterou jsi dnes převedl jen přizvukuješ těmto silám....které,když budou mít vliv,tak žádné PP nebude,žádná diskuse.Myslím,že už ani v USA není ta demokracie taková,právě v obavě před těmito silami....Mě se Tvoje foto zkrátka nelíbí ,podle mne si to USA které musely Evropě vždy v jejich průserech pomáhat nezaslouží....tak a teď si to přečtu....

PROFIL AUTORAMonika Bieliková | 20:01:03 31.08.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

5

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 12:55:48 25.07.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

5

SUPER!!!

PROFIL AUTORAJan Fikáček | 13:52:43 11.07.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

To jsi rekl Ty, ze v zone SSSR zavladla demokracie, ja ne. Ale jak nebyl SSSR uzasny, tak nejsou uzasne ani USA (i kdyz bych si vybral samozrejme ty USA, kdyz bych nebyl zrovna v zemi, kam vtrhly jejich vojska). Myslenka pernamentni opozice je samozrejme jen naznak. Nepisu tady politicky program nebo koncepci, na to tady misto ani neni (a uprimne receno se mi politika dost hnusi). Ale hodnot se prave myslenka tzv. pernamentni opozice tyka velmi. Vychazi z historicke zkusenosti, ze krasne hodnoty a idelay, se nakonec vzdy v realite promenily spise v krev nez nebe na zemi, protoze ty idealy (ideologie) byly na praporu, ktery nesla dominantni sila. Podstata demokracie by prece mela byt v tom, ze ten, kdo je u kormidla, musi byt casem vystridan. To je velmi zdrava myslenka.

PROFIL AUTORAJan Chytil | 12:19:04 11.07.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Chceš říct, že v zóně vlivu SSSR zavládla demokracie? :-) ... a "permanentní opozice" je vlastně názor nezávislý na jakýchkoliv hodnotách, takové hodně jednoduché schéma...

PROFIL AUTORAEliška Vorlová | 23:00:47 08.07.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

5

Jak mi tohle mohlo uniknout - vtipné a výstižné - pobavila jsem se.:o))

PROFIL AUTORAJan Fikáček | 20:59:35 08.07.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

No, Amíky nelze neoznačovat za Amíky, jinak bychom se nedomluvili. No, bohužel nemohu souhlasit s tak kladnou rolí Američanů, jak uvádíš. Vidím ji spíše jinde (třeba technologie). Ve druhé světové zachránil, bohužel, Evropu SSSR a Amíci poněkud pomohli. Dříve jsem k Amíkům neměl vyhraněný vztah, protože v ČSFSR nebylo o nich moc informací. Teď mám spíše negativní zejména k jejich vládě a komerci a psychologii. Vyjmenovávat plusy pro ně nebudu. Je jich taky dost. Ale obecně se vždy v dějinách chovala a chová dominující velmoc pitomně, agresivně a arogantně. To už tak v dějinách je. Se SSSR to nebylo jiné. Já jsem spíše pro stranu pernamentní opozice. Vždy proti tomu, kdo má největší kus moci v danou chvíli. Myslím si, že je to zdravý postoj a je podstatou demokracie. Opozice je vždy na dmokracii to nejpodstatnější.

PROFIL AUTORAJan Chytil | 17:07:59 08.07.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

No, já škatulky nemám a některé amíky taky nemusím. Ostatně, není už to slovo "amíci" nějakým hromadným označením, když tak nemáš rád škatulky. Tady jde však už o něco jiného. Politický a ekonomický systém Ameriky je to, co zatím vždycky zachránilo v Evropě demokracii. U nás možná trochu opožděně. Je to samozřejmě na dlouhou debatu. Za komoušů jsem byl dost proti nekritickému zbožňování "ameriky", nyní mi vadí ten obrat o 180 stupňů.

PROFIL AUTORAJan Fikáček | 15:53:24 08.07.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

No, proti Grebeníčkovi mám zase jinou fotku, která tady není. Do tvé škatulky mě nenacpeš. Svět není černobílý a já mám místy ty Amíky rád stejně jako toho Grebeníčka.

PROFIL AUTORAJan Chytil | 15:41:22 08.07.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Hmm, tak nějak v tom, hochu, lítáš... lehká ironie..., krvavá kudla..., svoboda, demokracie..., namířená pistole... Co je pro tebe vážné téma? Jsi to alespoň ty sám? Vyznáš sev tom? To sdělení je jasnější než rána palicí do hlavy... a já ho hodně důrazně odmítám! Tady je, troufám si říct, kvalita fotografie až na druhém místě. A s poezií některých tvých dílek je v příkrém rozporu. To není ani kýč, to má všechny atributy mentálního exkrementu... Nabídni to Grebeníčkovi!

PROFIL AUTORAMartin Klimek RIP | 16:08:07 04.07.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

pripomina mi soumena myslim ze z filmu patek trinacteho :)))) .... jiz jsem zapomel jak se jmenoval :)))

PROFIL AUTORAPavel Hubner | 00:18:27 09.06.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

divna poza nepochopil jsme to a nejak sem se zacetl v diskusi...ted nevim jestli na to muzu mit objektivni nazor :/

PROFIL AUTORAEvina Schmidová | 22:48:19 08.06.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

5

hahaha!!! klase!!

PROFIL AUTORAJosef Hruška | 14:13:03 05.01.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

laciný, nelíbí

PROFIL AUTORAHonza Šumák | 17:52:30 19.11.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

4

PROFIL AUTORAVladimír Vereš | 16:28:53 03.11.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

0

Myslím, žes v závěru svého resumé dokázal, žes to nemyslel jako srandu. Tudíž je pro mne zcela na místě hodnocení

PROFIL AUTORALuděk Nechvátal | 09:36:30 27.10.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

já mám takový výrazový snímky rád (trochu kýčovité), navic je to skutečně aktualní téma, pak je to již jen na cílové skupině, kterou to má (a zda) oslovit ...desaturace, tu má jistě svůj význam...jako recese se mi líbí

PROFIL AUTORAPavel Skulil | 12:05:36 29.09.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Víš, Honzo, sdělení, které fotka předává divákovi, je minimálně stejně důležité, (ne-li důležitější,) jako technická kvalita. A sdělení, které polopatisticky prezentuje USA jako perzonifikaci zločince a vraha je pro mnohé lidi (včetně mě) nezkousnutelné.
Ona kdyby Leni Riefenstahl tady prezentovala záběry z Triumph des Willens, dostala by ode mě tu nulu taky, přestože to je naprosto dokonale a bezchybně provedený film a L. R. byla Paní Fotografka s velikým P a F.

PROFIL AUTORATomáš Kořan | 10:50:22 29.09.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

na druhou stranu je tu zkušenost, že v každé komunitě (jakož i zde na pp) vládne její vlastní systém, kde de facto její vnitřní (potažmo pak zobecňované) "pravdy" a "kritéria" určují jen vyvolení jedinci. a ty mezi nimi zde nejsi. pro mně je to tu diskuze zajímavá nejen ohledně focení. ber to taky tak nějak:).

PROFIL AUTORATr. Ianus Germanicus | 09:32:38 29.09.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Takže, když čtu dole to tučné, tak preci jenom politicka agitka..?

PROFIL AUTORAPetr Lužný | 09:21:43 29.09.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

ze všech názorů v diskuzi mě zaujal nejvíce tento

"ale protože znám osobně Toma, Slavoje i Vlada, myslím poměrně dobře, a tebe vůbec, táhne mě to dát za pravdu jim a ne tobě..."

neznám ani jednu ze stran, ale toto mi velice silně připomíná cosi nepěkného :-(

PROFIL AUTORAJan Fikáček | 08:46:38 29.09.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Tak teď zase já napíšu své RESUMÉ: Lidi se při hodnocení této fotky rozdělili na dva tábory, příznivce obsahu fotky a zapřísáhlé odpůrce. Málokdo kritizovat technické provedení fotky. Příznivci chtěli fotku jakkoliv nekriticky vyzvednout (škoda), odpůrci zase nejlépe zlikvidovat.

Odpůrci sdělovali, že je to agitka ze 70-tých let nebo že je to polopatistická fotka. Ani jedna strana moc neviděla, že to bylo nafoceno s ironií, o čemž se může přesvědčit, když se podíváte na mé další fotky. Doporučuju třeba: „Anděl na bruselském nebi v měsíčním světle II“ s textem: „Tuto fotografii z cyklu "Hřbitovy Evropské unie" vytvořil autor dne 1.5.2004, tj. ke příležitosti vstupu ČR do EU. Celý cyklus nese moto "Mrtvoly všech evropských zemí spojte se!" :-)“ atd. Prostě si dělám ze života srandu a nebudu svůj styl měnit proto, že ho někdo nechce pochopit. Přitom, že jde o srandu je jasné na první pohled, což už tady někdo napsal.

Dokud kritici psali, že je to debilní fotka a že je to agitka, tak mi to nevadilo. Na serveru, který je věnován kritice fotek, se kritika i tvrdší očekává. Pak jsem se, bohužel, některým, kteří úmyslně neměli zájem pochopit, snažil vysvětlit, že šlo o srandu. Tím jsem je rozlítil a ze strany jednoho z nich se, na základě nepochopení ironického stylu, přešlo do osobních útoků : „máš v hlavě zmatek“, „takového plivání je schopen každý debil“ atd.

Myslím si, že osobní útoky jsou na tomto serveru nefér a tématicky sem nepatří. Jsem temperamentní italský typ a nefér hra mi vadí, a proto jsem se dostal do krátkodobého šílenství (vztek je podle psychiatrů krátkodobé šílenství, jak známo). Je pravda, že jsem to „malinko“ nezvlád a ohradil jsem se proti útokům na svou inteligenci a na svůj „zmatek“ v hlavě fakty ze svého života dokazujícími opak. Někteří lidé zřejmě s „mírným“ komplexem (jako já) ale taková fakta nesnesou a považují to za vytahování, i když jsou to jen fakta.

No, pak jsem se už uklidnil a reagoval snad přiměřeně i na nové kritiky a část z kritiků se uklidnila také a rozešli jsme se v klidu. Jiní se neuklidnili, z části proto, že sem přišli pozdě a reagovali tak na něco, co už je pasé. Část se neuklidní vůbec, protože názory jen trochu zavánějící levicí jsou podle nich protizákonné a měly by se vymýtit..

Poznámka: Stejně jako jsou někteří alergičtí na agitky ze socialistického Dikobrazu, jsem já ze stejné doby alergický na to, že někdo vysvětluje, co je ta správná pravda nebo ta přípustná sranda. Každý má právo na názor, co je sranda a pravda podle něho, ale nikdo nemá nárok na to posuzovat, co je to objektivní pravda a ta politicky korektní pravda pro všechny, což se ze strany jednoho kritika stalo. Stavění nějakého objektivního hodnocení nad lidi v podobě jakéhosi „boha“ koneckonců vždy má tendenci skončit právě v totalitě podobné, jakou jsme tady měli. A proti tomu se budu bouřit a taky proto jsem s klidem četl názory, jak má fotka je politická agitka, protože i já se můžu dopustit téhle chyby. Chci to slyšet, chci své fotky vidět nezávislýma očima.
Nejsem zapřísáhly nepřítel USA. V případě první války v Perském zálivu jsem Americe tleskal a v případě útoku na Afghánistán chápal a v podstatě neměl nic proti. Ale u téhle, i např. dle OSN protizákonné války, je nutno poznamenat, že nezákonným, nedemokratickým (ale vlastně jakýmkoliv) násilím a blbostí ve stylu Bush, se demokracie nedá „vybudovat“. (To už pochopil i takový totalitní vůdce jako Lenin, když poznamenal, že revoluci nelze vyvážet. – Ha,ha, ha, to je vtip!) Zavádět demokracii v Iráku mi teď připadá jako zavádět demokracii v Rusku. Ta země na to vůbec není připravená, její kulturní, psychologický a politický stupeň rozvoje je někde jinde. A zavádět tam demokracii mi přijde jako pokus o kulturní revoluci, kterou v Číně zaváděl Mao. Jestli to Amíci nechápou, pak je to směs hlouposti, arogance a zájmů. Bohužel to vypadá, že bude opět zvolen Bush a USA se posunou opět blíže ke stylu Ruska, jakým řeší problém Čečny. Doufám ale, že se ten styl brzy změní a Amíci ukáží tu druhou, inteligentnější tvář, kterou Amerika má. Tu tvář skutečné svobody a rozmanitosti, kterou znám od svým amerických přátel, kteří říkají, že Bush je nejhorší prezident v dějinách USA.
Obávám se, že spíše USA a GB teď má tendenci k ideologickému stylu, který znám z totality. Ty plamenné projevy o boji za svobodu a demokracii mi moc připomínají komunistické projevy za 1.máje, jen slovník je jiný. Viděli jste třeba nápisy na sjezdu, kde teď mluvil Blair? : „Lepší život pro všechny.“ Nejkomunističtější projev třeba, který jsem slyšel od roku 1989, byl z úst presidenta Rádia Svobodná Evropa. Ta podoba byla až šílená. Zřejmě jsou projevy podobného stylu i v KSČM, ale tam já nějak nepřijdu. :-)
A nakonec. Vlastně mi ani nevadí nějaká politika, ale vadí mi jen a jen blbost. Té je vrchovatě při současném tažení do Iráku. Z části je to blbost přirozená a zčásti mají někteří zájem blbost v USA (a všude) rozšiřovat, protože pak mohou lépe s lidmi manipulovat. Inteligence je vůbec velké nebezpečí, že.

PROFIL AUTORAJaroslav zeměkoulan Černý | 21:01:34 28.09.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Mira > tleskám!! dokonalý shrnutí! tím pro mě tahle fotka i diskuze skončila...

PROFIL AUTORATr. Ianus Germanicus | 19:12:19 28.09.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

;o))) To mě pobavilo - Erazim Kohák a Bělohradský = vždyť to jsou dva nejžvanivější Brouci Pytlíci co se momentálně v českých vodách pohybujou - žvatlavější je snad už jenom Jaro Chalupa ;-)
Je mi jasny, ze si musite rozumet
p.s. Bělohradský byl tak pred 15 lety zajimavy, ale od te doby... prach a bída, kule broky - ja myslim, že skončí u indiánského šamanismu a konečně dospěje k nirváně...

PROFIL AUTORAJan Fikáček | 14:01:19 28.09.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

To Friedrichová: Mezi spoustou dalších nepřesností vybírám jen jednu - k fotce nebyl použit blesk, takže tam blesk nemůže rušit. A na otázku, jestli chci, aby jiní hodnotili mé fotky. Jistě. Všimni si, že jsem nekritizoval nikoho, kdo říkal třeba, že to je agitka, když mluvil o fotce a ne o mně. Když to tak vidí, je to jeho právo se vyjádřit. Ale nemyslím si, že má kdokoliv právo tady rozebírat mě osobně. A abychom se vrátili k fotkám, tvoje Escher válí je fajn, vlepil jsem Ti tam pětku.

PROFIL AUTORAMira Friedrichová | 10:36:52 28.09.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Pro pořádek - fotka se mi moc nelíbí. Pochopila jsem sice, že se jedná o vtip, ale nepřipadá mi vtipný. Vlajka vpravo je uřízlá, blesk trošku ruší a nikdo běžně nestaví nůž na špičku, když ho zkvavený odkládá (leda po umytí do odkapávače). Jinak chápu, že s tím bylo spousta práce. Nehodnotím body, neboť tato fotka není můj šálek čaje.

PROFIL AUTORAMira Friedrichová | 10:32:27 28.09.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Strucné shrnutí diskuse jak to vidím já :

Poslal jsi fotku provokujícího obsahu.

Tom rekl, že mu pripomíná komunistickou propagandu.

Ty jsi odvetil, že umíš udelat i jinou propagandu (v podobném stylu proti Arabum).

Ianusovi a Davidovi a pár dalším se fotka nelíbí nebot je polopatická.

Na to nám sdeluješ, co ses dozvedel na anglictine a ríkáš, že máš proste rád srandu.

Tom ti navrhl, aby si nás každého nechal myslet co chceme. Slavojovi fotka nepripadá vtipná.

Tvrdíš, že je Slavoj blbej, jelikož jsi ucil na UK, nekoho znáš a jsi clenem Mensy.

Slavoj píše, že i inteligentní clovek se muže chovat slušne.

Ty píšeš, že Slavoj by urcite zakázal film Adéla ješte nevecerela, sice respektuješ jeho názor, že se mu fotka nelíbí, ale nemá ti to sdelovat („ty mi nebudeš ríkat z ceho si mužu delat srandu …“)

Ani Vladovi se fotka nelíbí.

Vyzýváš Slavoje na souboj bud pestní nebo alespon na úrovni IQ testu (emocních J)

Po pár vysvetleních – nám ríkáš, že je to od pocátku sranda.

David a Zemekoulan se pokusil vše shrnou pár vetama.

Trochu jsi nás povzdelal, co je to logika kmene a klientelismus a vysvetlil, že zamilovanost je akutní psychóza.

Pak už šla rec víceméne o literature.



Mám jednoduchou otázku :

Skutecne chceš aby se nekdo na tvoje fotky díval a psal k nim své názory ?

PROFIL AUTORAJiří Cvrk | 09:37:04 28.09.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

3

nemůže to plácání někdo shrnout? Platí, co jsem napsal na fa. Snad jen : že je to sranda, pochopí snad každej :o(.

PROFIL AUTORAJan Fikáček | 23:54:25 27.09.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Myslet zeleň světa bylo spíš trochu chaotické. To ten Kohák to má více uspořádaný. Je zelený, ale až takový chaot není. To je spíš chaot někdy Bělohradský, ne? Nepřijde mi, že by byl přímo jasně levickvý, on je spíš impulsivní a je schopen těkat napříč politickým spektrem.

PROFIL AUTORAOskar Orság | 23:54:05 27.09.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

5

Pohoda... Jinak nej je Manzelstvi aneb ve dvou do pekla, fakt dobry :)

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 23:50:47 27.09.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Myslet zeleň světa... to se číst dalo, ta knížka se mi strašně líbila. Ale pak se mi zdálo, že se můj oblíbený autor někam posunul.

PROFIL AUTORAJan Fikáček | 23:46:14 27.09.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

No, jestli je Bělohradský levičák, to bych se divil. Slyšel jsem ho říkat věci, které by patřily až do extrémní pravice. Zkus si ho někdy přečíst a nejen v novinách.

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 23:39:54 27.09.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

0

zelený chaot Kohák, levičák Bělohradský a Fikáček á la Dikobraz z roku 1970... na FotoAparátu se dá udělit i mínus jeden bod... proč to tady není možné?

PROFIL AUTORAJakub Satan Musilek | 23:22:32 27.09.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

;)

.. to je jak z klasice priricky jak napsat kvalitni divadelni hru ....
1. faze - uvod do deje
2. faze - zapletka
3. faze - drama
4. faze - katarze
5.faze - rozuzleni a pouceni

;)
... Dobrou noc vsem

PROFIL AUTORATomáš Kořan | 23:21:57 27.09.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

pozn. kdybys měl smysl pro humor a nadhled, použil bys ho i při reakci na tvé foto. pokud to obé máš, zkombinuj se svým iq, visuálním myšlením a vlož do své příští fotky. adélu, tajemný hrad apod. miluju ale ironii,satiru či onu jemnou srandu u této fotky nenacházím.

PROFIL AUTORAJan Fikáček | 23:16:45 27.09.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

to Zachoval (před spánkem): reakce na "maximalne tak ublizujes v ocich tech, kteri mozna chteli i do budoucna tvy fotky hodnotit jako fotky... ". To já můžu slíbit, že i komukoliv hezkou fotku ocením, i kdyby mě jakkoliv naštval. Krásná fotka mě vždy dostane, ať ji udělal kdokoliv.

PROFIL AUTORAJan Fikáček | 22:34:32 27.09.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

to Černý: Podnětné kritiky pozorně čtu a pamatuju si. Díky. Jdu se koupat.

PROFIL AUTORAJan Fikáček | 22:30:46 27.09.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

To Zachoval: Díky. To Voller: Chceš se přidat k simultánce? :-) Ale šachy jsou dost věc cviku a teprve pak inteligence. Ale až do psychiatrie zacházet nebudeme, ne? To už není o fotce. Jinak, víš jaká je psychiatrická diagnóza lásky (zamilovanosti)? Akutní psychóza. A vztek je krátkodobé šílenství. Neměl bych mu podléhat. Zdarec.

PROFIL AUTORAJaroslav zeměkoulan Černý | 22:23:36 27.09.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

neboť teď jsi zaútočil ty budu se bránit:
1) všimni si Slavojovi formulace ohledně IQ (nebyla namířena na autora, jak sis ji vysvětlil je tvoje chyba!)
2) ne, že kdybych znal tebe, tak oni budou blbý, ale protože znám je, vím, nebo alespoň předpokládám že vím, co chtějí vyjádřit!
3) neřek jsi ani bůůůů na podnětnou kritiku... ;((

PROFIL AUTORADavid Zachoval | 22:19:54 27.09.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Uprimne, nemyslim si nic... jen z tvych reakci mi nejak vyplynulo, ze ta fotka ma byt neco jako ze sranda. Take jsem postrehl nejake narazky na to, ze kdyz to nekdo nepochopi, tak je to jeho chyba. Coz je samozrejme nesmysl... Delas vyrazove "silnou" fotku, kterou bohuzel asi moc lidi tak uplne nepochopilo (vcetne me, viz muj uplne prvni koment, ktery byl, upozornuji, ciste k fotce). Chapu, ze kuci usati plesati dokazou vytocit i vetsiho klidase... nicmene prave proto se te snazim krotit dokud to jeste ma vyznam :) Nic osobniho, ja uz svy k fotce rekl, jeste pred touhle intelektualni prestrelkou... ber to jako dobrou radu od cloveka, co tu je nejdyl :))

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 22:18:21 27.09.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Ten souboj o IQ bude jako sachova simultanka? Ty proti mnoha? Kolik vsazis? Pripojil bych se. Miluju lidi, kteri se chvastaji IQ a podobnymi vecmi, vetsinou se ukazi,jak na tom doopravdy jsou... BTW: Tve argumenty, osobni invektivy vuci tem, kteri Ti napsali svuj nazor, jsou vynikajici!!! Hodi se na ne jedna psychiatricka diagnosa, proste dokonalost sama.

PROFIL AUTORAJan Fikáček | 22:13:01 27.09.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

to Zachoval: Nemáš špatný názor. Ale myslíš si, že jsem tady dal tu fotku proto, abych bavil jiné? Chtěl jsem zpětnou vazbu o fotce. A konečně se něco dozvídám - díky Černému. Hurááá. Konečně se budem bavit o fotce a chyb je tam dost.

PROFIL AUTORAJára Novák | 22:08:06 27.09.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

4

nápad OK

PROFIL AUTORAJan Fikáček | 22:07:54 27.09.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

to Černý: Kdo zaútočí jako první, je agresor, ano? Tak si přečti, kdo začal téma IQ a kdo začal rozebírat osobní nedostatky toho druhého. Ad že mé protějšky v diskusi znáš: Hele, není to divný. Kdybys znal mě, tak jsou blbí oni? To není moc postoj, který by vedl k poznání toho, kdo je v neprávu. V neprávu je ten, který je v neprávu a ne ten, kterého neznáš. :-) To co říkáš, je logika kmene, jak by řekl Bělohradský, která se dnes projevuje klientelismem. Takhle ve zkratce se to nedá, ale můžu o tom napsat pár stránek :-) - je to zajímavá sociální teorie.

PROFIL AUTORADavid Zachoval | 22:04:22 27.09.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Fikacek, proboha, nefnukej... chtel si nazor lidu, tady ho mas, placanim o tom, jaka jsi hvezda a jaky mas IQ, si maximalne tak ublizujes v ocich tech, kteri mozna chteli i do budoucna tvy fotky hodnotit jako fotky...



Mimochodem... pokud publikum nepochopi vtip, neni to jeho problem, ale bavice. Stejne tak, pokud divaci nepochopi nejakou fotku, je to apriori chyba fotografa. Prestan, prosim, kopat kolem sebe jak maly dite a zamysli se...

PROFIL AUTORAJaroslav zeměkoulan Černý | 21:59:27 27.09.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

k fotce samotný:
a) nesedí mi barevno-černobílá (i když to tak není) kombinace
b) potkává se příliš mnoho linií (stín, postava, nakročená noha, ruka s pistolí, vlajka, další stín a za tím zeď s výraznou obdélníkovou strukturou)
c) nadhledem získala fotka divný proporce (ruka je proti tělu příliš dlouhá)
d) nepochopil jsem sdělení ve fotce ukryté...

PROFIL AUTORAJan Fikáček | 21:59:26 27.09.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

To Hosch: Respekt mělo znamenat respekt k Tobě, protože i když se Ti třeba fotka nelíbí, není z toho hned osobní útok. Respektuju Tvůj odmítavý názor a samozřejmě mě zajímají i podrobnosti. Chci vidět své fotky nezávislýma očima. Jo ad Bělohradský - toho pána si dost vážím. Sice je někdy trochu dost emotivní, ale má úžasnej!!! přehled. Moc mě potěšilo, když mi kdysi zavolat z Itálie a ocenil jedno mé dílko. Pak jsem měl recenzovat jednu jeho knihu, ale nějak jsem nestíhal.

PROFIL AUTORAJakub Satan Musilek | 21:57:43 27.09.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

dekuji za dalsi prispevek do posty
Jan Fikáček ON 21:51:40 27.09.2004

Kdybys to u fotky nečet.:

OK, beru omluvu a posílám svou a tím to ukončíme, jo? Ohledně "šikany", nemáš nárok na osobní útok, který jsi jako první provedl. Tady se hodnotí fotky a to mě zajímá. Osobní diskuse sem nepatří.

.. dekuji za upozorneni, nahodou jsem to cetl ...

.. k osobnimu utoku jen tolik, ze jsem pomerne mirny, klidny clovek, ktery ze zasady na lidi neutoci a uz vubec ne na ty, ktere nezna a k utoku na ne nema duvod.

PROFIL AUTORAMartina Šimková | 21:54:01 27.09.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

...kompozice nesedí, ale je fakt, že netuším, jak bych to provedla já :)

PROFIL AUTORAJakub Satan Musilek | 21:53:42 27.09.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

a) neprovedl jsme osobni utok
b) nevidim ze bych se za neco omlouval, nebot n necemu takovemu nevidim duvod, nicmene pokud muj prispevek chapes jako omluvu, zda se, ze cokoli jineho nez konflikt povazujes za slabost a ustupek ...

PROFIL AUTORAJaroslav zeměkoulan Černý | 21:53:06 27.09.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

ráno jsem tuhle fotku otevřel a zas zavřel, protože mě ničím neoslovila a měl jsem pocit, že k ní nemám co říct.

teď jsem si se zájmem přečetl zde proudící diskuzi, ale protože znám osobně Toma, Slavoje i Vlada, myslím poměrně dobře, a tebe vůbec, táhne mě to dát za pravdu jim a ne tobě...

btw nemám rád chvástání se ať už čímkoli, nejméně pak velikostí přirození a hodnotou IQ

PROFIL AUTORAMartina Šimková | 21:52:20 27.09.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

dobře, teď to beru jako srandu, takže bez ideových záchvatů - trochu chaos, je tam toho moc, prostě to chtělo trochu zjednodušit. kabátek eňo něňo

PROFIL AUTORAJan Fikáček | 21:50:42 27.09.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

To Krupinsky: Hurá!!!! Konečně něco smysluplného.

PROFIL AUTORAJan Fikáček | 21:49:57 27.09.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

To Staněk: Ale, někteří mě tady omezují v uměleckém rozletu. (Pro všechny, kdo nepochopili, je to vtip HA,HA,HA,HA.... atd. Asi to budu psát i u dalších fotek :-(. Někteří tu totiž fotografii berou tak vážně až... jak to bylo s tím mramorem v Amádeovi :-). )

PROFIL AUTORAWalther Krupinsky | 21:47:13 27.09.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Ten stred me mlati do voci a nevim proc, prvni jsem uvidel tu nakrocenou nohou s odleskem.

PROFIL AUTORAV H | 21:45:41 27.09.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

jasne - ted uz to po vysvetleni chapu - nicmene v portfoliu jsou ty fotky ponekud jinak a ve vetsine i lepe zpracovany - z nej ja nepoznam,jestli ti zrovna nejeblo v hlave,protoze prijel Spidla....mno a nejak sem nepochopil co jsi chtel vyjadrit tim slovem "respekt"..jako kdo? k cemu?..proc..:?

PROFIL AUTORAJan Fikáček | 21:45:34 27.09.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

To Musílek: OK, beru omluvu a posílám svou a tím to ukončíme, jo? Ohledně "šikany", nemáš nárok na osobní útok, který jsi jako první provedl. Tady se hodnotí fotky a to mě zajímá. Osobní diskuse sem nepatří.

PROFIL AUTORAJan Fikáček | 21:41:50 27.09.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

To Hosch: Respekt. A kdybys mě znal, věděl bys, že jsem se nad tím chechtal, jaká je to pitomost už od začátku. A mám proto důkazy - koukni do potfolia. Tam najdeš třeba :"Anděl na bruselském nebi v měsíčním světle IIu" Tto fotografii z cyklu "Hřbitovy Evropské unie" vytvořil autor dne 1.5.2004, tj. ke příležitosti vstupu ČR do EU. Celý cyklus nese moto "Mrtvoly všech evropských zemí spojte se!" :-) Nebo "Manželství aneb ve dvou do pekla" nebo "Bože, všude kolem spousta krásných hadříků a já si zapomněla kreditku!" atd. Fakt si furt dělám srandu a nevím, proč bych neměl dál. Některá se líbí, jiná ne. Přečtěte si názor Čmiela dole, který si jako jediný prohlíd mé porfolio a snad ne jako jediný pochopil, co jsem to tu dnes vlepil za fotku.

PROFIL AUTORAJakub Satan Musilek | 21:38:54 27.09.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

a) z posty jsem to sem prekopiroval proto, ze to tak delam vzdycky v pripade, ze mne nekdo osobne napadne kvuli komentati k fotce
b) vytahovat se testy inteligence neni znamkou inteligenceomlovam se za to stovnani debila, IQ a tykve, je mi lito ze jsi si to vzal osobne, nebylo to tak mysleno, ale pokud jsi to pochopil jako utok na sebe, je to tvuj problem. Pri peclovem procteni meho komentare jistre dojde laskavy ctenar k zaveru, ze to byla poznamka obecna, nikoli osobni ...
d) a ty kecy kolem v nize uvedene diskusi mi opravdu pripadaji hloupe ...
e) nesikanuj? Paneboze to se mi snad zda ..... :((((((

PROFIL AUTORAPetr Staněk alias šnek | 21:37:45 27.09.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

5

Ahojky Fíku, koukám že se v Bruselu nenudíš :)

PROFIL AUTORATom B/W Barva | 21:35:03 27.09.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Fikáček, ty někde čteš, že bych ti něco zakazoval? Já jen řekl svůj názor, viz. 19:09:56 27.09.2004. Kromě toho nikam nic nepřevádím, nic z tvého psaní do mé interní pošty jsem sem nekopíroval, vůbec netuším, o čem mluvíš. Bavíme se u fotky, ne?
...a koukám, že "Limonádový Joe" je asi tvůj vrchol, cos v umění pobral, co? :)))

PROFIL AUTORAV H | 21:34:20 27.09.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

jeste bych ti chtel ric,ze Vaclav Belohradsky je muj byvaly svagr a jak ho znam,tak by se teto fotce asi zasmal...asi tak..

PROFIL AUTORAJakub Satan Musilek | 21:33:41 27.09.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

jo, jeste k tomu vypadu proti me osobe ... zjevne nechapes a nevis a proto utocis zcela spatnym smerem ... v ocich mit zmatek v zadnem pripade nemuzu, ponevadz mam jen jedno ... cili priste, prosim, pis ze "Jestli někde vidíš zmatek, tak ten je jen v Tvym oku"

dekuji za pochopeni.

PROFIL AUTORAJan Fikáček | 21:32:41 27.09.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

To Musílek: Já to nenapsal jen do pošty, ale i veřejně. :-) A přečti si, že jsi s tím začal ty. Takže toho nech a neplácej blbosti, když jsi mimo. Myslím, že k zásadám slušnosti patří, že se mluví o fotce a nehodnotí se člověk. A zkus si přečíst, co jsi jako první o mě napsal: "vcetne tech tvejch kecu kolem", "kdejakej debil s IQ tykve." Myslím, že ctím pravidla slušnosti, když dám přes hubu každému, kdo jako první dá mi :-). A tak tě vyzývám na testy intuice (dnes někdo říká emoční inteligence), ty mi vycházejí o něco líp :-). A už toho nech, vadí mi, když jsem zatahován do takových diskusí. Už dost. Nebudeš mě šikanovat proto, že jsem udělal fotku, která se ti nelíbí. Vzpamatuj se.

PROFIL AUTORAV H | 21:32:33 27.09.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

mno - je to muj nazor,tak me hned nebij - fotku jsi udelal nejdriv naprosto vazne,a protoze se nesetkala s ohlasem,co jsi cekal,tak to zlehcujes..k fotce samotny - je to des..myslim si ze v portfoliu mas o dost lepsi,..na tuhle zapomen je to shit...ale je to jen muj nazor a ten je subjektivni...jen ten pocit z ni pretrvava...mno - mozna ze kdyby jsi tam dal symbol CSSD...nebo ruskou vlajku...nebo se ustrojil jako nejakej arab...:))

PROFIL AUTORAJan Fikáček | 21:20:57 27.09.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

To Brava: Považuju za velmi nefér, když diskusi, kterou jsme vedli soukromě převedeš sem. To jsi se naučil za totality, když neobstojíš v uzavřené diskusi, jít si alespoň postěžovat na veřejnost? Tak dobře, nedáš pokoj: Tak tedy, nepochopil jsi vůbec, že jsem fotku udělal úmyslně "naivní" a že jsem to úmyslně vyhnal ad absurdum. Nepochopení není plus pro Tebe. Vidím, že Ty bys snad zakázal i toho "Limonádového Joea", "Adéla ještě nevečeřela" a spoustu dalších, protože jsou naivní. A mimochodem, to jak jsi dole napsal, že "to není sranda", to už jsem někde slyšel. To strana a vláda rozhodovaly o tom, co je sranda a co nemůže být. Plně respektuju tvůj názor, že se ti ta fotka nelíbí a že se ti to jeví jako blbá sranda, ale ty mi nebudeš říkat, z čeho si můžu dělat srandu a z čeho ne. Nemáš nárok na obecná tvrzení, z čeho se sranda dělat může a z čeho ne!

PROFIL AUTORAJakub Satan Musilek | 21:18:46 27.09.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

tohle mi prislo do posty, tak reaguju tady, jak se slusi a patri (mimochodem, vulgarni vyrazy v interni psote mi pripadaji ubohe .... )
Jan Fikáček ON 21:11:09 27.09.2004

Reakce:

To Musílek: Ty jsi blbej, viď. Jestli někde vidíš zmatek, tak ten je jen v Tvej očích. Já jsem dost starej chlap a zažil jsem toho už dost. A mám to v hlavě srovnaný. Mezi námi humanitní věcičky jsem učil na Universitě Karlově a pár lidí jako Erazim Kohák a Vašek Bělohradský to nepovažovali za zmatek. A nemyslím, že by fotky musely být nutně to, kde bych měl nějak uceleně vyjadřovat své politické názory. A upřímně řečeno, nikde teď nijak své politické názory nevyjadřuju. Jestli jsi to nepochopil, tak fotky jsou pro mě divadlo. Takže pro příště: zkus své názory na někoho vyjadřovat až potom, až pochopíš, co chtěl říct a proč, jinak se vystavuješ nebezpečí, že tě nebudou mít za toho nejchytřejšího. Nepochopení není argument. Jo a co se týče toho IQ, vyzývám Tě na souboj na testy IQ. Jsem klidnej, několik let jsem byl členem Board of directors Světové Mensy.

.. k tomu bych asi rekl jen tolik, ze anu ucitelska zkusenost na karlove univerzite, ani ohaneni se slavnymi jmeny, ani testovana vyska IQ neznamena slusne chovani, schopnost normalne reagovat na vyjadreny (pomerne slusne) nazor na fotku, ani cokoli jineho ...
P.S. muj nejmladsi bracha ma IQ nekde nad 165, mam ho rad, ale pro praktickej zivot je uplne nepouzitelnej ...

.. takze asi tak ...

PROFIL AUTORAJan Fikáček | 21:10:18 27.09.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

To Musílek: Ty jsi blbej, viď. Jestli někde vidíš zmatek, tak ten je jen v Tvej očích. Já jsem dost starej chlap a zažil jsem toho už dost. A mám to v hlavě srovnaný. Mezi námi humanitní věcičky jsem učil na Universitě Karlově a pár lidí jako Erazim Kohák a Vašek Bělohradský to nepovažovali za zmatek. A nemyslím, že by fotky musely být nutně to, kde bych měl nějak uceleně vyjadřovat své politické názory. A upřímně řečeno, nikde teď nijak své politické názory nevyjadřuju. Jestli jsi to nepochopil, tak fotky jsou pro mě divadlo. Takže pro příště: zkus své názory na někoho vyjadřovat až potom, až pochopíš, co chtěl říct a proč, jinak se vystavuješ nebezpečí, že tě nebudou mít za toho nejchytřejšího. Nepochopení není argument. Jo a co se týče toho IQ, vyzývám Tě na souboj na testy IQ. Jsem klidnej, několik let jsem byl členem Board of directors Světové Mensy.

PROFIL AUTORAJakub Satan Musilek | 19:47:31 27.09.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

no, mne to moc k smich a jako sranda nepripada ... z tveho dosavadniho projevu mam spis pocit, ze nevis sam co se sebou, nevis si rady se svetem a jsi v nem ztracenej ... proto delas veci, ktery se zdaji byt vtipny, uderny, s napadem ... bohuzel spis ale vyznivaji uboze, vcetne tech tvejch kecu kolem ...
... vypad proti rusum, cikanum, arabum, americanum, bavorakum, vietnamcum a buhvikomu jeste umi udelat kdejakej debil as ikve tykve ... to mi nepripada zrovna jako nevo, co by bylo hodno pozornbosti, obdivu, usmevu ... plivnout umi kazdej ...

PROFIL AUTORATom B/W Barva | 19:20:58 27.09.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Ale abych zas nebyl tak strohý, ten dámský kabát mi úsměv do tváře přecijen vnesl... :)))

PROFIL AUTORATom B/W Barva | 19:10:40 27.09.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

...viz. např. Ivo Laník... ;)

PROFIL AUTORATom B/W Barva | 19:09:56 27.09.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Jane, pokud nemáš rád "politicky angažované umění", ale máš rád srandu, dovol mi ponechat si můj názor, že tohle je sranda hodně blbá a fotografie, bez ohledu na námět rovněž. Kompozice žádná, výrazové prostředky hloupé a naivní. Jsem si jist, že pětky zde utroušené jsou víc za souhlasný postoj, než za kvalitu díla.

PROFIL AUTORAPeter Murcko | 18:57:56 27.09.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

5

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 18:30:58 27.09.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

5

Já už Ti to hodnotil ráno na jiném webu. Přesně to vystihuje současnou politiku USA. Pošli jim to na www.stevesdigicams.com, ať se nad sebou zamyslí!

PROFIL AUTORAKamil Olšansky | 17:22:18 27.09.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

4

dotáhnout,ale co ti neřeknu, snad tráva v rohu, jiné rozmístění 3+

PROFIL AUTORAMartin Weinpold | 15:13:48 27.09.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

5

PROFIL AUTORAJan Fikáček | 14:40:40 27.09.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Errata: To nebylo hlavně pro Germanica, ale pro Toma Barvu.

PROFIL AUTORAJan Fikáček | 14:06:32 27.09.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Pro kritiky zejména pro Germanica: Přišel jsem zrovna z angličtiny, kde jsme četli jeden článěk z "The Economist". Tam se doslova psalo: "Microsoft, that imperialsist of the information-technologu world...". Ohradil jsem se, že mi to připomíná komunistický slovník z dob totality. Rodilý Američan mi vysvětlil, že oni tenhle kontext nemají a že tendence Microsoftu k monopolu chápou jako nedemokratickou tendeci. A že nemám být alergický na slovník, že je to jen a jen můj problém, jak jsem byl "deprivován v dětství". Prostě, že tam přidávám význam, který tam v článku není. A tak si říkám, to co tam vidí někteří kritici, tam prostě není. Je to jen v jejich hlavách. Já jsem jen fotil "Limonádového Joea". Jo a já nemám rád "politicky angažované umění", ale mám rád srandu.

PROFIL AUTORAAdriana K.H. | 13:38:26 27.09.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

4

PROFIL AUTORAMarkéta Hošková | 13:29:55 27.09.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

4

PROFIL AUTORAMichal Kroužel | 13:15:21 27.09.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

5

PROFIL AUTORALadislav (3-stan) Nekuda | 13:00:01 27.09.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

5

PROFIL AUTORAPetr Dvořák | 12:05:35 27.09.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

3

PROFIL AUTORAKuba Trnka | 11:01:31 27.09.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Ackoli mam rad politicky (hodne) angazovany umeni, tak tohle me svym totalni polopatismem ubiji.

Tomuhle rikam super agitka:

PROFIL AUTORARoman Šifalda | 10:37:01 27.09.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

4

PROFIL AUTORARené Zavadil | 10:16:36 27.09.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

5

Tak přesně na tomhle jde vidět, jak moc záleží na pocitu z fotky. (viz. hodnocení všech)

PROFIL AUTORATia Danko | 10:10:54 27.09.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

5

ako dole J.A. :-))))))))

PROFIL AUTORADavid Zachoval | 09:47:27 27.09.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Je to strasne polopaticky, takovyhle prostesty jsou fakt jen k smichu (a vubec nejehorsi je ta oprena kudla od malinovky :) Jestli te rajcujou politicky protesty, ok, ale zkus to trochu s citem...

PROFIL AUTORATr. Ianus Germanicus | 09:45:01 27.09.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

panebože!! to je čiré šílenství...
jestli to potrebujes dotahnout, tak tam do kouta pohod urezanou detskou hlavičku - pro me je to nekoukatelnej běs

p.s. bud rad, že nuly uz nedavam, protože tohle je hovadina nejvyššího rázu, jsem zvyklej na leccos, ale tohle me fakt prekvapilo... no nic...

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 09:21:39 27.09.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

0

prmn,abs me to nebere

PROFIL AUTORAJanči Klusa *bla | 09:18:39 27.09.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

0

nemjooo

PROFIL AUTORAPetr Adam /cvak/ | 09:11:57 27.09.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

5

joo dobrý

PROFIL AUTORAVladimír Franěk *bla | 09:06:29 27.09.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

5

PROFIL AUTORAPavel Skulil | 09:01:43 27.09.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

0

Tak.

PROFIL AUTORAJirka Vaňourek | 08:58:46 27.09.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

tendencni shit

PROFIL AUTORAZbyhněv Ćmiel | 08:52:36 27.09.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Jan Fikáček ON 08:49:01 27.09.2004

To Tom Barva: těsně vedla. Já klidně udělám fotku v podobném stylu proti Arabům


Jsem si prostudoval tve portfolio a vidim, ze jses vubec srandista

PROFIL AUTORATom B/W Barva | 08:51:42 27.09.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Jane, tohle ale sranda neni. Jen pri vzpomince na zkratku napr. BaPe z komunistickyho casopisu Dikobraz se mi pritizi, stejne jako se mi pritizi pri pohledu na tve dilo. A neni to vubec o sympatiich. Pritizilo by se mi stejne nad dilkem proti Arabum, to mi ver...

PROFIL AUTORAJan Fikáček | 08:49:01 27.09.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

To Tom Barva: těsně vedla. Já klidně udělám fotku v podobném stylu proti Arabům (a už se k tomu chystám :-). Myslím si, že jeden je za 18 a druhý bez 2 za 20! A myslím si, že když člověk s některými věcmi nepohne, musí si z nich jen dělat srandu.

PROFIL AUTORAMichal Duchek | 08:48:42 27.09.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

prijde mi to hodne laciny (namet i odbarveni), navic nevim co je to digitalni blesk, za to ale vim co to je digitalni stimulace za ucelem defekace...

PROFIL AUTORAZbyhněv Ćmiel | 08:47:24 27.09.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

0

Do komusticke izvjestii 70 tych let jak vyšite!

PROFIL AUTORAAdam Zahradník | 08:44:32 27.09.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

5

PROFIL AUTORATom B/W Barva | 08:43:52 27.09.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Zavidim ti, jak v tom mas jasno :) Uz jsem to psal u jedny "sochy svobody" a tak to jen zopakuju:

Pred lety (asi tak rok 1984 ale ten plakat byl starsi) jsme meli v Mikrotechne na vratnici plakat, kde chobotnice v americkym cylindru svymi chapadly drtila cernochy, pracujici lid a pod. Koukam, ze ty bys byl schopnen plodit podobny zhovadilosti...

PROFIL AUTORAZdenko Kastler | 08:42:34 27.09.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

5

PROFIL AUTORAAndrej Anry Lukáč | 08:36:55 27.09.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

5

Je to zajímavý, i s tím kuchákem dole opřeným. Trošku mi nesedí ta vlajka bez hůlčičky. ..... 4++ .......>

PROFIL AUTORAZbyhněv Ćmiel | 08:36:30 27.09.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Pusobi dojmem nocniho zlodeje, ale vidim, ze ty v tom mas jasno.

PROFIL AUTORAMiroslav Čermák | 08:35:01 27.09.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

5

PROFIL AUTORAJan Andrash | 08:32:50 27.09.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

5

nazev +

napad +

pocitově +

kvalitra +

5min smichu ++

PROFIL AUTORAPepa Brabec | 08:31:41 27.09.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

5