_Koukám, že stroj ostřil na popředí, ten zadek by uměl bejt i ostřejší. Tedy ne že by mi to v téhle velikosti nějak vadilo. Spíš jen tak pro zajímavost.
Miloš Roušal : Nápodobně, myslel jsem že tady smím mít i vlasntí názor a ne jen děkovně hrbit hřbet.
_Proč tedy myslíš, že je to dokumentace a čeho? Já mám za to, že jde o náladové zachycení architektonického prvku a nevidím nikde žádnou dokumentaci. Leda dokumentaci náladového vyznění architektonického prvku. jaký je tvůj názor?
Miloš Roušal : Nápodobně, myslel jsem že tady smím mít i vlasntí názor a ne jen děkovně hrbit hřbet.
_Proč tedy myslíš, že je to dokumentace a čeho? Já mám za to, že jde o náladové zachycení architektonického prvku a nevidím nikde žádnou dokumentaci. Leda dokumentaci náladového vyznění architektonického prvku. jaký je tvůj názor?
_nevím. Víc než dokumentace (přecijen je to žánrovka a ne dokumentace) mi to přijde jako prodzmní architektura ve fasi zániku. Těžko říct, ale nechce se mi všechno ládovat do rubriky "ostatní".
_Působí to na mě jako nedávno tolik módní manýra "RadialZoom", kterážto se mi sice líbí, ale pro její účelové, nic nového snímku nepřinášeící použití se s í tak ynejsem obvykle s to se skamarádit.
_Je to vypíchnití pozornosti na střed. Prudké zaostření pozornosti na jedno thema. Na centrální thema. To musí tedy být sdostatek silné, aby uneslo totální pozornost a opodstatnilo potlačení veškerého okolí. Na dokumentačním snímku věže v Černé studnici (jestli jsem pochopil správně název) je naprosto nemístná.
_Na snímku, který má veškerou pozornost divákovu soustředit na její ochoz je naprosto na místě. (Kdyby tam stála nečitelná siluleta, bylo by to to, co si představuji. Teď tam maně rozeznávám patrně zbytky nějakého fotografa, škoda toho velikostního omezení zde.)
_Potom ale musí být celé okolí nerušivé. Zde jsou ale části zdiva v částech listoví. Listoví je k tomu ještě nepřirozeně zbarvené (počítačově zešedlé) a tím strhává pozornost na otázku svojí nepřirozenosti. Proto působí nakonec rušivvě paradoxně právě por svoji nevýraznost. Stejnětak pozornost trhají ty holé větve napravo, ale s tím člověk krom počítače nic nenadělá.
_Že to padá nalevo jsem si všiml až poté, co jsem si to přečetl a v tom centrálním pohybu mi to nevadí, přijde mi to jako jeden z "paprsků" tohoto "zoomu pozornosti".
...rpotože když mlčky známkujete, mohu se vašich pohnůtek jen domýšlet tak, že prolezu vaše fotky.
_Někdy je to jasné -- je to barva, dva konkretní prvky na diagonále a člověk, který má portfolio plné abstraktních černobílých hrubě zrnitých manýr dá nulu. Pochopitelné. Jiný vkus.
_Jindy si s tím ale hlavu lámu neúspěšně, když vidím člověka, který fotí stejným stylem jako já a bezeslova to odmítne. Proč?
_Fakt je tak složitý napsat jak to na mě působí? Co z obrazu "vyprsklo" a ruší mi vjem?
Pavel Záhorec 07:29:35 03.11.2004
Arogancí a vnucováním vlastních přesvědčení se nic nedovíš. Tobě nejde o názory, ty se chceš utvrdit, že máš pravdu. Zamysli se o co ti jde.
_Jasně. Pohrdám vašimi názory. Nehapruje ti v tom trošku to, že se namísto známkování, ze kterého se nic nedozvím, dožaduji konkretních připomínek a celé to uzavírám myšlénkou, že sem dávám (většinou) votky, které považuji za dobré, ale po chvíli debaty nad nimi na nich nacházím chyby, kterých jsem si před tím nevšiml?
_Nenecháš se mást realitou, viď, máš přece svůj názor.
Luboš Němec 23:54:01 02.11.2004
Škramlíku, Škramlíku, ty jsi drsný muž, komentů se ti zachtělo, nevybíravým způsobem se jich dožaduješ, a když kouknu na tvý komenty, tak z 90% jsou pouze k tvým fotkám, tak co s tebou chlape..?
Minule jsem se nedočkal jediného. Proto jsem naštvanej. jediný comenty bylo "nelíbí". Proč, to nikdo nevěděl. No to je o psotník.
_Na těch debatách okolo fotek se mi líbí, že sem dám něco, o čem jsem stopro přesvědčenej a nejvejš vím o jedný chybě, ale po desti minutách na tu fotku koukám už úplně jinak a to většinou ani nikdo ty mi známý chyby neodhalí.
_Naproti tomu z těch cifer se (jako třebas minule) dozvím nejvejš to, kolik pohlednic s tím bych prodal na Karlově mostě. A to je mi naprosto putna -- do tisku mi to berou tak mne hlas prodejnosti z plena nezajímá.
Iwo Škramlík |
_Líbí se mi ten okraj negativu, nostalgie... A chybí mi okraj sklenice, vršek tak není ukončenej.
Iwo Škramlík |
Iwo Škramlík |
Iwo Škramlík |
_Proč tedy myslíš, že je to dokumentace a čeho? Já mám za to, že jde o náladové zachycení architektonického prvku a nevidím nikde žádnou dokumentaci. Leda dokumentaci náladového vyznění architektonického prvku. jaký je tvůj názor?
Iwo Škramlík |
Iwo Škramlík |
Iwo Škramlík |
Iwo Škramlík |
Iwo Škramlík |
Iwo Škramlík |
_Něco do comentu vyplodím.
Iwo Škramlík |
Iwo Škramlík |
Iwo Škramlík |
Iwo Škramlík |
Iwo Škramlík |
_Působí to na mě jako nedávno tolik módní manýra "RadialZoom", kterážto se mi sice líbí, ale pro její účelové, nic nového snímku nepřinášeící použití se s í tak ynejsem obvykle s to se skamarádit.
_Je to vypíchnití pozornosti na střed. Prudké zaostření pozornosti na jedno thema. Na centrální thema. To musí tedy být sdostatek silné, aby uneslo totální pozornost a opodstatnilo potlačení veškerého okolí. Na dokumentačním snímku věže v Černé studnici (jestli jsem pochopil správně název) je naprosto nemístná.
_Na snímku, který má veškerou pozornost divákovu soustředit na její ochoz je naprosto na místě. (Kdyby tam stála nečitelná siluleta, bylo by to to, co si představuji. Teď tam maně rozeznávám patrně zbytky nějakého fotografa, škoda toho velikostního omezení zde.)
_Potom ale musí být celé okolí nerušivé. Zde jsou ale části zdiva v částech listoví. Listoví je k tomu ještě nepřirozeně zbarvené (počítačově zešedlé) a tím strhává pozornost na otázku svojí nepřirozenosti. Proto působí nakonec rušivvě paradoxně právě por svoji nevýraznost. Stejnětak pozornost trhají ty holé větve napravo, ale s tím člověk krom počítače nic nenadělá.
_Že to padá nalevo jsem si všiml až poté, co jsem si to přečetl a v tom centrálním pohybu mi to nevadí, přijde mi to jako jeden z "paprsků" tohoto "zoomu pozornosti".
Iwo Škramlík |
_Ač ikdyby "to tam takhle bylo" třebas tisíckrát, jako omluva pro nedotaženost se to použít nedá.
_Tak jo, díky za zamyšlení, příště zase něco ze scanovaného archivu (furt není čas sednout znova ke scaneru...)
Iwo Škramlík |
_Někdy je to jasné -- je to barva, dva konkretní prvky na diagonále a člověk, který má portfolio plné abstraktních černobílých hrubě zrnitých manýr dá nulu. Pochopitelné. Jiný vkus.
_Jindy si s tím ale hlavu lámu neúspěšně, když vidím člověka, který fotí stejným stylem jako já a bezeslova to odmítne. Proč?
_Fakt je tak složitý napsat jak to na mě působí? Co z obrazu "vyprsklo" a ruší mi vjem?
Iwo Škramlík |
Arogancí a vnucováním vlastních přesvědčení se nic nedovíš. Tobě nejde o názory, ty se chceš utvrdit, že máš pravdu. Zamysli se o co ti jde.
_Jasně. Pohrdám vašimi názory. Nehapruje ti v tom trošku to, že se namísto známkování, ze kterého se nic nedozvím, dožaduji konkretních připomínek a celé to uzavírám myšlénkou, že sem dávám (většinou) votky, které považuji za dobré, ale po chvíli debaty nad nimi na nich nacházím chyby, kterých jsem si před tím nevšiml?
_Nenecháš se mást realitou, viď, máš přece svůj názor.
Luboš Němec 23:54:01 02.11.2004
Škramlíku, Škramlíku, ty jsi drsný muž, komentů se ti zachtělo, nevybíravým způsobem se jich dožaduješ, a když kouknu na tvý komenty, tak z 90% jsou pouze k tvým fotkám, tak co s tebou chlape..?
Minule jsem se nedočkal jediného. Proto jsem naštvanej. jediný comenty bylo "nelíbí". Proč, to nikdo nevěděl. No to je o psotník.
Iwo Škramlík |
_Naproti tomu z těch cifer se (jako třebas minule) dozvím nejvejš to, kolik pohlednic s tím bych prodal na Karlově mostě. A to je mi naprosto putna -- do tisku mi to berou tak mne hlas prodejnosti z plena nezajímá.
Iwo Škramlík |