Neostrost jako výrazový prostředek je OK. Ale jestliže je neostré to, na čem oko spočine jako první, a pak teprve jedu dolů a hledám kam je vlastně zaostřeno, tak se mi to nelíbí.
Na náhledu to vypadalo zajímavě, a nezklamalo.
btw nenávidím rámečky, co mají úzké svislé a široké vodorovné strany - ale to je můj subjektivní problém.
Tak vy nechcete svobodu a demokracii ! [Jan Fikáček | | ] Pavel Skulil | | | 12:05:36 29.09.2004
Víš, Honzo, sdělení, které fotka předává divákovi, je minimálně stejně důležité, (ne-li důležitější,) jako technická kvalita. A sdělení, které polopatisticky prezentuje USA jako perzonifikaci zločince a vraha je pro mnohé lidi (včetně mě) nezkousnutelné.
Ona kdyby Leni Riefenstahl tady prezentovala záběry z Triumph des Willens, dostala by ode mě tu nulu taky, přestože to je naprosto dokonale a bezchybně provedený film a L. R. byla Paní Fotografka s velikým P a F.
Tak vy nechcete svobodu a demokracii ! [Jan Fikáček | | ] 0 Pavel Skulil | | | 09:01:43 27.09.2004
Pavel Skulil |
Pavel Skulil |
Pavel Skulil |
Pavel Skulil |
Pavel Skulil |
Pavel Skulil |
Pavel Skulil |
Pavel Skulil |
Pavel Skulil |
btw nenávidím rámečky, co mají úzké svislé a široké vodorovné strany - ale to je můj subjektivní problém.
Pavel Skulil |
Pavel Skulil |
Pavel Skulil |
Ona kdyby Leni Riefenstahl tady prezentovala záběry z Triumph des Willens, dostala by ode mě tu nulu taky, přestože to je naprosto dokonale a bezchybně provedený film a L. R. byla Paní Fotografka s velikým P a F.
Pavel Skulil |
Pavel Skulil |
Pavel Skulil |
Pavel Skulil |
Pavel Skulil |
Pavel Skulil |
Pavel Skulil |
Pavel Skulil |