Ja bych rekl, ze tomu obliceji nejvic uskodilo to dozehleni v softu. Ta pokozka je takova "nelidska". Ale jak jsem psal, me to sviceni nejak neurazi, spis to neni muj salek kavy.
Mne na tom sere ten atelier-feel (sviti to moc a divnych smeru), ale nejak sam netusim, co mysli Jiri tim "nezvladnute svetelne". Ten stin od nosu je uplna prkotina a nic zasadniho nevidim.
Umelci zacinaji predevsim u obsahu a myslenky, technika je z pohledu tvorby naprosto nepodstatna a prichazi casem sama, praxi, onou tvorbou. Co je ti platny, ze to mas ostry a podle nejaky ucebnice si ji jako ze profesionalne rozevlal vlasy, kdyz je to ve vysledku mrtvy jak Gottuv penis?
Ja s tim mam problem asi spis nefotografickyho razu, mne proste tyhle deti hrajici si na modelky prijdou smutny a trapny zaroven. Ale uznavam, ze to je muj problem.
Mne se moc nelibi, jak je ta stredovka nacpana doleva, ale to bych asi prezil. Co mi vadi, je ten nedostatek svetla v ocich, kdyz je to na nich postaveny, tak sis s nima taky mela dat zalezet. Ale jinak fajn.
Clovece, to mi kompozicne prijde vylozene blby. A to ze az tak blby, ze jsem v tom chvili hledal nejaky umysl, ale nakonec jsem konstatoval, ze to je proste jen blbe vyfoceny.
David Zachoval |
David Zachoval |
David Zachoval |
David Zachoval |
David Zachoval |
David Zachoval |
Kazdy nejak vidi, nejak citi. Nechme stranou, ze jiste je spousta lidi, kteri neumi komponovat, nevidi svetlo. To je zas jen ta technika.
David Zachoval |
David Zachoval |
David Zachoval |
David Zachoval |
David Zachoval |
David Zachoval |
David Zachoval |
David Zachoval |
David Zachoval |
David Zachoval |
David Zachoval |
David Zachoval |
David Zachoval |
David Zachoval |