Marku, ty se te verejnosti nejak bojis, se za sve nazory stydis nebo co mas porad s tou postou?
Pokud pisu "tvoje fotky", tak z toho logicky vychazi "ktere jsem videl", protoze samozrejme muzu tezko hodnotit fotky, ktere jsem nevidel. Vazne, chces abych se s tebou bavil jako s mentalne postizenym ditetem nebo nad tim, co pisu, zacnes i premyslet?
Ja se ti nesnasim menit svetonazor, ja ti pisu svuj nazor k fotografii(m). Vis, k tomu ten PhotoPost je. Resp. byval, nez sem zacali chodit lidi jako ty. To ze neumis kritiku prijmout sportovne je vlastne tvuj problem, to uznavam.
Moje fotky te zajimat ani nemusi. Nicmene jsi tu argumentoval mym portfoliem, kde sis z nekolika fotek vytvoril vcelku vtipny dojem, ze fotim jen to. Takze bud prestan mavat rukama o tom, jak fotim a jake je me portfolio nebo si o tom nejdriv neco zjisti.
O nedostatku respektu ctu poprve (kde jsi to psal? tady ctu ze popate, prece bys nelhal), asi jsem to prehledl. Respekt si musis zaslouzit.
Jane, my tu resime fotografie. Nicmene, kdyz uz jsi to nakousl, tak dat si nekoho do ignoru a pak mu hodnotit fotografie je projev naproste bezpaternosti a jako takovy je potreba potirat, stejne jako jakekoliv zlo. Kdo zlu pouze prihlizi, jen mu napomaha. Kolaborante!
MS: Tak si to portfolio projed cely aspon v nahledech, tezko klasicky portret posuzovat za okrajovou vetev fotografie.
Tak pomalu. Nektere jsem videl, nektere jsem nevidel. Netvrdil jsem "vsechny", protoze jsem vsechny nevidel. Hodnotim tedy ty, ktere jsem videl. Uz je to jasnejsi?
Reka neni podstatna, je podstatne to zkroceni "nepredvidatelneho" zivlu zakladnimi pravidly statiky. Ci fotografie, v nasem pripade. Nektere znas, nektere ne, pouzivas je ale tak, ze ti to proste nebude nikdy drzet pohromade.
Historicke fotografie nenapodobuju, je to vedlejsi produkt. Zkus tuto svoji myslenku opustit a prijmout fakt. Neodpovedel si mi ale na otazku (ja ti samozrejme v hodnoceni mych fotek nebranim, to je tvoje domena, ignorelist). Je ti lip?
Vzhledem k tomu, ze te vidim neustale online na PP, s tim casem to asi nebude tak zhave. Detaily forum Prazske srazy. Samozrejme te nikdo nenuti, jen ze jsem tu postrehl nekolik pokusu vyhrozovat lidem osobnim setkanim, tak mas moznost.
Marku, tezko ti ty rovnice muzou vychazet, kdyz mas spatne uz promenne. Ono opravdu nejde o to delat historicke snimky. Jde spis o to, kdyz to hodne zjednodusim, odprostit se od technicke kvality a fotit si ciste pocitove, bez zbytecnyho zasirani vnimani nastavovanim fotaku a sledovanim histogramu. Nelibi, v poradku. Jen me usetri svych rozboru o mych motivech. Nic o tom nevis.
Ja vim, jak fotim. Vim i proc tak fotim. Pokud mas k te fotografii nejake pripominky, tak je napis k ni, misto svych beznych nekonkretnich bodovacich ejakulaci, tady je to odbocka bezpredmetna a neco tak lacinyho na me uz laskave znovu nezkousej. Bavime se o tvych fotkach, konkretne o teto.
Neprochazel jsem vsechny tve fotky, jsou prilis nezajimave na to, abych jim venoval tolik casu. Nicmene u tech, ktere jsem videl, je zrejme, ze napriklad zminovana kompozice je neco, co proste nemas v sobe. Jsou to vymyslene konstrukty. Nekdy je scena tak jednoducha, ze to az tak nevadi, nekde je proste videt, jak se s tim trapis.
Pokud te neco nezajima, proc pokladas dovysvetlujici otazku? Vidis, to je cela komunikace s tebou. Nejsi schopny jakekoliv integrity. Takze az se rozhodnes, jestli chces nebo nechces vysvetlit tu (pro me vcelku jasnou, ale budiz) metaforu, tak tu otazku zkus polozit znovu bez zbytecnych egocentrickych kudrlinek o tom, jak ti to je vlastne jedno.
Tvym fotkam technicka kvalita chybi. Naprosto nezvladas kompozici, nevidis to, necitis. Stejne tak se da mluvit o svetle. Rad bys to nejak konstruoval, ale pripominas petilety dite, co se snazi stavet prehradu pres rozvodnenou reku.
Zadruhe. Prefocovani cizich praci je loserina, nedelej to.
Zatreti, neni to reportaz, doporucuju si udelat jasno aspon v zakladech.
Takze jsi tuhle holku vyfotil jednou nebo dvakrat a sel si od toho nebo co se tema afektovanyma vykricnikama nize snazis rict? :) Ja z toho jen vycetl, ze je pro tebe nadsazka zatim nepoznany pojem.
David Zachoval |
David Zachoval |
David Zachoval |
David Zachoval |
David Zachoval |
David Zachoval |
(jen pocit, jsem to cross portfolio nekontroloval :)
David Zachoval |
Pokud pisu "tvoje fotky", tak z toho logicky vychazi "ktere jsem videl", protoze samozrejme muzu tezko hodnotit fotky, ktere jsem nevidel. Vazne, chces abych se s tebou bavil jako s mentalne postizenym ditetem nebo nad tim, co pisu, zacnes i premyslet?
Ja se ti nesnasim menit svetonazor, ja ti pisu svuj nazor k fotografii(m). Vis, k tomu ten PhotoPost je. Resp. byval, nez sem zacali chodit lidi jako ty. To ze neumis kritiku prijmout sportovne je vlastne tvuj problem, to uznavam.
Moje fotky te zajimat ani nemusi. Nicmene jsi tu argumentoval mym portfoliem, kde sis z nekolika fotek vytvoril vcelku vtipny dojem, ze fotim jen to. Takze bud prestan mavat rukama o tom, jak fotim a jake je me portfolio nebo si o tom nejdriv neco zjisti.
O nedostatku respektu ctu poprve (kde jsi to psal? tady ctu ze popate, prece bys nelhal), asi jsem to prehledl. Respekt si musis zaslouzit.
David Zachoval |
David Zachoval |
Tak pomalu. Nektere jsem videl, nektere jsem nevidel. Netvrdil jsem "vsechny", protoze jsem vsechny nevidel. Hodnotim tedy ty, ktere jsem videl. Uz je to jasnejsi?
Reka neni podstatna, je podstatne to zkroceni "nepredvidatelneho" zivlu zakladnimi pravidly statiky. Ci fotografie, v nasem pripade. Nektere znas, nektere ne, pouzivas je ale tak, ze ti to proste nebude nikdy drzet pohromade.
Historicke fotografie nenapodobuju, je to vedlejsi produkt. Zkus tuto svoji myslenku opustit a prijmout fakt. Neodpovedel si mi ale na otazku (ja ti samozrejme v hodnoceni mych fotek nebranim, to je tvoje domena, ignorelist). Je ti lip?
Vzhledem k tomu, ze te vidim neustale online na PP, s tim casem to asi nebude tak zhave. Detaily forum Prazske srazy. Samozrejme te nikdo nenuti, jen ze jsem tu postrehl nekolik pokusu vyhrozovat lidem osobnim setkanim, tak mas moznost.
Jsem pro tu verejnou debatu.
David Zachoval |
David Zachoval |
David Zachoval |
Neprochazel jsem vsechny tve fotky, jsou prilis nezajimave na to, abych jim venoval tolik casu. Nicmene u tech, ktere jsem videl, je zrejme, ze napriklad zminovana kompozice je neco, co proste nemas v sobe. Jsou to vymyslene konstrukty. Nekdy je scena tak jednoducha, ze to az tak nevadi, nekde je proste videt, jak se s tim trapis.
Pokud te neco nezajima, proc pokladas dovysvetlujici otazku? Vidis, to je cela komunikace s tebou. Nejsi schopny jakekoliv integrity. Takze az se rozhodnes, jestli chces nebo nechces vysvetlit tu (pro me vcelku jasnou, ale budiz) metaforu, tak tu otazku zkus polozit znovu bez zbytecnych egocentrickych kudrlinek o tom, jak ti to je vlastne jedno.
Dale tady.
David Zachoval |
Tvym fotkam technicka kvalita chybi. Naprosto nezvladas kompozici, nevidis to, necitis. Stejne tak se da mluvit o svetle. Rad bys to nejak konstruoval, ale pripominas petilety dite, co se snazi stavet prehradu pres rozvodnenou reku.
Zadruhe. Prefocovani cizich praci je loserina, nedelej to.
Zatreti, neni to reportaz, doporucuju si udelat jasno aspon v zakladech.
David Zachoval |
David Zachoval |
je to fakt dobry
David Zachoval |
David Zachoval |
David Zachoval |
David Zachoval |
David Zachoval |