No jo, to fakt chtělo víc zaclonit, nebo naopak odclonit a použít jenom malou hloubku ostrosti ku vlastnímu prospěchu dle libosti; vzhledem k poznámce bych nicméně řekl, žes o tom zas až tak moc nepřemejšlel, páč kdyby jo, tak cloníš ještě před zmáčknutím spouště, no ne? Tonálně se mi to až na ten les částečně bez kresby docela líbí, co mi ale nesedí je narůstající kompoziční komprese jednotlivejch plánů obrazu odspoda nahoru, chybí mi v postupným zmenšování těch ploch nějakej jednotící princip. Škoda, takhle scéna má v sobě určitě spoustu potenciálu. Zkus to znova a s rozmyslem...
To druhý kolo bych vůbec neřešil v okamžiku, kdyby do fotky dostávalo nějakej příběh - třeba cojávím, vyděšená holčička v potrhanejch šatičkách, co šlape do pedálů ze všech sil, za ní další kousek kola - pedofil, něco takovýho, tak by v tom byla spousta dynamiky, děje, napětí. Takhle je jasný, že za tím chlápkem jede další závodník, takže mě to coby diváka jaksi nechává chladným. Hlasuju pro BEZ ostatku kola za řití prvošlapce.
Dobrá tvůrčí metoda, udělám nějaký fleky, na základě přesvědčení „když nemám tušení, co to asi tak je, tak to prostě musí bejt umění“ to spolu s libovolným hlubokosáhlým názvem prezentuju, a je to. Hm. Profesor Knížák by zaplesal.
Tr. Honza Sakař |
Tr. Honza Sakař |
Tr. Honza Sakař |
Tr. Honza Sakař |
Tr. Honza Sakař |
Tr. Honza Sakař |
Kompozice parádní, zajímavej příběh o lovci blech.
Tr. Honza Sakař |
Tr. Honza Sakař |
Tr. Honza Sakař |
Tr. Honza Sakař |
Tr. Honza Sakař |
Tr. Honza Sakař |
Tr. Honza Sakař |
Tr. Honza Sakař |
Tr. Honza Sakař |
Tr. Honza Sakař |
Tr. Honza Sakař |
Tr. Honza Sakař |
Tr. Honza Sakař |
Tr. Honza Sakař |