To nemusí, ale měly by teda bejt alespoň výtvarně zajímavý nebo technicky precizní. Což tahle není, i když je mi jasný, že posuzuju jenom scan (blbej)...
Ňák dost nuda, fotka nahouby, nezdá se ti? Týýý vole, a EOS 3... Kompozičně bez nápadu, obrazová kvalita na pikaču, volám po troše autorský soudnosti... ;/
No v tom případě teda jít co nejblíž, vždyť jsem taky psal, že dlouhý sklo v nejhorším případě - když ho nemáš, není co řešit, takhle na dálku 35kou dobrou reportáž asi neuděláš. Povídal tuším Cartier-Bresson, že když fotka není dost dobrá, tak jsi prostě nebyl dost blízko...
když už, tak nahoře tak 1,5 cm pryč, vyřešit nějak jinak tu ruku a vysvětlit modelce, že se má tvářit přesvědčivějc, takhle to nefunguje, alespoň podle mě...
Pohled za to asi stál, fotka ne... Zastavit, jít k nim, v nejhorším případě aspoň dlouhý sklo, takhle je to bez komentáře naprosto nečitelný a zrovna zábradlí je poslední, co bych řešil...
Ten blesk se teda vážně nepoved... Pohled docela pronikavej, ale u něj to končí, ty kytky tam imo postrádaj logiku, jak kompoziční, tak obsahovu... Navíc je to takový nekontrastní, zašedlý, placatý... Celkově bych to viděl spíš jako výcvak typu "Hele táto todle je dobrá kytka, u tý mě vyfoť" udělanej digikompaktem za pár tisícovek, než jako portrét D60kou... Za ty oči:
Tr. Honza Sakař |
Tr. Honza Sakař |
Tr. Honza Sakař |
Tr. Honza Sakař |
Tr. Honza Sakař |
Tr. Honza Sakař |
Tr. Honza Sakař |
Tr. Honza Sakař |
Tr. Honza Sakař |
Tr. Honza Sakař |
Tr. Honza Sakař |
Tr. Honza Sakař |
Tr. Honza Sakař |
Tr. Honza Sakař |
Tr. Honza Sakař |
Tr. Honza Sakař |
Tr. Honza Sakař |
Tr. Honza Sakař |
Tr. Honza Sakař |
Tr. Honza Sakař |