Mně se tam líbilo to rozhraní, ona rozhodně není jednoduchá, tak mi to pasovalo. Ale rozhodně tvoje úprava je srozumitelnější. Uvidím, co to zubaté kolečko, použiji. :)
Lehounce stáhl jasy a stíny, přikontrastil. Max. do 10 %. Zaostřil. A tady mi to nedalo, použil jsem lokální úpravu - lehce jsem prosvětlil levé oko.
Takže upravoval. :)
Kromě toho oka to dělám prakticky u každého skenu, na papíře dělám skoro totéž, ale vždy to vypadá líp. :)
Dal jsem batoch do předpokládaného místa, zaostřil, položil vedle shnilý kus dřeva, batoh odstranil, natáhl samospoušť, vyndal planžetu, zmáčkl jsem drátěnku, odběhl do místa vedle dřeva, zatvářil se odpovídajícím způsobem a čekal. Brýle jsem jako nevhodnou rekvizitu odstranil - neviděl jsem pohyb závěrky a v pozadí zrovna jelo auto - neslyšel jsem zvuk závěrky - tudíž jsem se hnul příliš brzy. Opakoval jsem předchozí postup, auta už nejela, takže jsem vyčkal spásného klapnutí. Dva (!) plany.
Míra Kratochvíl |
Míra Kratochvíl |
Míra Kratochvíl |
Míra Kratochvíl |
Míra Kratochvíl |
Míra Kratochvíl |
Takže upravoval. :)
Kromě toho oka to dělám prakticky u každého skenu, na papíře dělám skoro totéž, ale vždy to vypadá líp. :)
Míra Kratochvíl |
Míra Kratochvíl |
Míra Kratochvíl |
Míra Kratochvíl |
Míra Kratochvíl |
Míra Kratochvíl |
Míra Kratochvíl |
Míra Kratochvíl |
Míra Kratochvíl |
Míra Kratochvíl |
Míra Kratochvíl |
Míra Kratochvíl |
Míra Kratochvíl |
Míra Kratochvíl |
Skoro mi to uniklo.