Jo, z hlavy roste strom, ale toho se u řeky obtížně vyvaruješ. Navíc je hloubkou ostrosti docela dobře oddělený. Mě nedělá problém.
Okolo je dost prostoru, ale to za mě dokresluje prostředí. Je to úmyslně. Na focení portrétu používám takřka pouze objektivy 50 a širší. Určitě to šlo oříznout a fotka mohla vypadat stejně jako miliony dalších.
Řetízek se dal vyretušovat, ale já si ho u focení nevšiml a tak by mi ta retuš přišla taková trapná. Cítím se být fotografem, ne grafikem.
Jasně, retro teď letí. Konečně zadařilo trefit trend.
Dáma je z Ruska, při focení mi tehdy vyprávěla rozdíly mezi našimi kulturami, příhody o vodce a jiné historky. A měla široký ruský pohled plný smutku. Tak doufám, že se ho podařilo zachytit.
Chasin the Trane |
Chasin the Trane |
Chasin the Trane |
Chasin the Trane |
Chasin the Trane |
Chasin the Trane |
Chasin the Trane |
Chasin the Trane |
Chasin the Trane |
Chasin the Trane |
Chasin the Trane |
Chasin the Trane |
Okolo je dost prostoru, ale to za mě dokresluje prostředí. Je to úmyslně. Na focení portrétu používám takřka pouze objektivy 50 a širší. Určitě to šlo oříznout a fotka mohla vypadat stejně jako miliony dalších.
Řetízek se dal vyretušovat, ale já si ho u focení nevšiml a tak by mi ta retuš přišla taková trapná. Cítím se být fotografem, ne grafikem.
Chasin the Trane |
Chasin the Trane |
Chasin the Trane |
Chasin the Trane |
Dáma je z Ruska, při focení mi tehdy vyprávěla rozdíly mezi našimi kulturami, příhody o vodce a jiné historky. A měla široký ruský pohled plný smutku. Tak doufám, že se ho podařilo zachytit.
Chasin the Trane |
Chasin the Trane |
Chasin the Trane |
Chasin the Trane |