Mám několik desítek kinofilmů dělaných Horizontem. Po čase jsem ho prodal. Obrázky jsou si děsně podobné a interiér se s tím moc fotit nedá. Barvu jsem nezkoušel.
Statické scény, když se fotí jako panorama digiťákem dopadnou stejně "zahnutě". Jen je s tím víc práce. Ale nemusím sebou nosit další "krám". [;>))
Připadá mi zajímavá a kombinace superširokého snímku a postprodukční úpravy z minulého tisíciletí.
Pokud by mi mělo něco vadit tak to, že fotka jde pocitově (zleva doprava) do kopce. Neměřil jsem, ale pocit je pocit. Líbí.
Trochu to připomíná oblast Podkamennoj Tunguzky z dobových fotek výpravy akademika Kulikova.
Neboli smutek. Letní kalamita je zlá, ale v zimě to vypadá ještě o něco hůř.
Bořek Wojnar |
Bořek Wojnar |
Statické scény, když se fotí jako panorama digiťákem dopadnou stejně "zahnutě". Jen je s tím víc práce. Ale nemusím sebou nosit další "krám". [;>))
Bořek Wojnar |
Bořek Wojnar |
Bořek Wojnar |
Pokud by mi mělo něco vadit tak to, že fotka jde pocitově (zleva doprava) do kopce. Neměřil jsem, ale pocit je pocit. Líbí.
Bořek Wojnar |
Bořek Wojnar |
Neboli smutek. Letní kalamita je zlá, ale v zimě to vypadá ještě o něco hůř.
Bořek Wojnar |
Bořek Wojnar |
Bořek Wojnar |
Bořek Wojnar |
Bořek Wojnar |
Bořek Wojnar |
Bořek Wojnar |
Tohle se mi líbí víc (i s tou přeexpozicí.)
Bořek Wojnar |
Bořek Wojnar |
Bořek Wojnar |
Bořek Wojnar |
Bořek Wojnar |
Bořek Wojnar |