No, to víte, ono se dá na fotografování asi koukat různě. Já se na to koukám tak, že když mi rostou na zahradě třešně, tak se nebudu snažit z nich udělat rybízovou marmeládu. Samozřejmě ten můj aparátek dělá spoustu věcí aniž by se mne ptal co a jak, a naopak já vím, že od něj leccos chtít nemůžu. Také ale vím, co od něj chtít můžu... a jakou lstí jej k tomu přiměju. A navíc jej mám pořád u sebe :-) Možná že na jednu fotografii která splňuje moje nároky jich 200 smažu, ale u těch co zůstanou můžu opravdu bez uzardění prohlásit, že jsou tak, jak mají být :-)
Pan Tr. Ianus Germanicus: otázky identity patří i pro mne k těm nejzajímavějším. Kdo jsme? Kam jdeme? Co je naším posláním? Co nás činí vyjímečnými? Možnost, že bychom se vyskytovali současně několikrát mne už také mnohokrát napadla, kdo ví, třeba v tomhle okamžiku někde na světě moje dvojnice žije nějaký paralelní život... Ještě zajímavější se mi ale jeví myšlenka, kdy se to celé odehrává v časovém posunu... Občas mívám sny odehrávající se v renesančních Benátkách...
Pane Špitt, četla jsem váš komentář dvakrát, ale nejsem si jista že mu rozumím. Nevím, jestli tím "umět fotit" myslíte to řemeslo, nebo jestli tímhle termínem označujete stav, kdy tušíte co chtěl básník říci. Já si myslím, že asi není příliš zajímavým trávením času dokazovat tady ostatním, ze umim zaostřit na sedmikrásku. Možná by to situaci poněkud zjednodušilo, kdybychom vycházeli z předpokladu, že to co na mých obrázcích je, tam také v této podobě býti má :-)
SD: no, zkus si někdy najít něco od toho Terryho Richardsona... jeho kampaně pro Sisley jsou už roky legendární :-) Ne že bych se chtěla rovnat jeho umu, ale řekněme že se jedná o podobný způsob vidění. Co se týče Rheims, tak si někdy prolistuj její posledni monografii, viděla jsem ji nedávno u Škody. Tam jde sice o něco jiného, ale jenom na první pohled. Podobný vidění má třeba Nan Goldin, ale tu určitě znáš, že? :-) Ale jinak... pánové, kde to jsme... fotka holky ve sprše má bejt perverzní?? To je tady nějaká odnož rádia Vatikán? To se sem ty opravdu perverzní věci teď budu stydět dát...
no... ja uz jsem to psala Pavlovi Konvalinkovi, ale ja si nemyslim, ze by na obrazku melo byt "neco", a ze by to "neco" muselo byt hezky zaostrene, aby se mi libil. Treba zrovna tady na photopostu je hodne obrazku, ktere jsou krasne zaostrene a presto se mi ale vubec nelibi :-) Ale priste sem teda dam nejakej zaostrenej, nebo alespon skoro...
Jo, a nemusite mi davat body na uvitanou... pokud se vam ten obrazek libi, tak dik, ale pokud ne, tak si nedelejte nasili :-)
Valerie Pavlíčková |
Samozřejmě ten můj aparátek dělá spoustu věcí aniž by se mne ptal co a jak, a naopak já vím, že od něj leccos chtít nemůžu. Také ale vím, co od něj chtít můžu... a jakou lstí jej k tomu přiměju. A navíc jej mám pořád u sebe :-) Možná že na jednu fotografii která splňuje moje nároky jich 200 smažu, ale u těch co zůstanou můžu opravdu bez uzardění prohlásit, že jsou tak, jak mají být :-)
Valerie Pavlíčková |
Valerie Pavlíčková |
Možnost, že bychom se vyskytovali současně několikrát mne už také mnohokrát napadla, kdo ví, třeba v tomhle okamžiku někde na světě moje dvojnice žije nějaký paralelní život... Ještě zajímavější se mi ale jeví myšlenka, kdy se to celé odehrává v časovém posunu... Občas mívám sny odehrávající se v renesančních Benátkách...
Valerie Pavlíčková |
Valerie Pavlíčková |
Ale jinak... pánové, kde to jsme... fotka holky ve sprše má bejt perverzní?? To je tady nějaká odnož rádia Vatikán? To se sem ty opravdu perverzní věci teď budu stydět dát...
Valerie Pavlíčková |
Valerie Pavlíčková |
Valerie Pavlíčková |
BS: To asi nebudeš mít rád T. Richardsona, že?
Valerie Pavlíčková |
Valerie Pavlíčková |
Ale priste sem teda dam nejakej zaostrenej, nebo alespon skoro...
Jo, a nemusite mi davat body na uvitanou... pokud se vam ten obrazek libi, tak dik, ale pokud ne, tak si nedelejte nasili :-)
Valerie Pavlíčková |
Valerie Pavlíčková |
Vam se ten obrazek vazne nelibi? Tak mi aspon napiste proc...