Kací se to a jsou tam rušivý prvky (ta druhá věžička tam němela být, visí ve vzduchu, stačilo udělat krok stranou). Neostrost v popředí mi celkem nevadí, ale na věži už jo. Pravděpodobně je to z ruky a tak to podle toho vypadá. Stativ by asi vyřešil spoustu problémů. Delší čas by určitě vykreslil víc obrysů z budovy vlevo. Ale to už by bolo asi o něčem jiném.
Evino, máš to dobrý. :) Fakt dobrý. Co je ale hlavní, začíná být vidět rukopis. Což tady mnoho lidí nemá - svůj styl. Poznávám tě v tom a to je hlavní. Mně to přijde celé tak akorát. Cítím v tom tvůj rukopis a na tom se holt už nedá nic měnit. :))
I když to moc není vidět, také se snažím fotit sport, nejvíce hokej a vím moc dobře, že bez blesku je to docela bída. Většinou bývá i na stadionech vyjma prvoligových dost málo světla, což není třeba tento případ, kdy je světla poměrně dost, ale na zachycení pohybu to je pořád málo. Nechci hodnotit tuhle fotku jen možná trochu poradit z vlastní zkušenosti. Někdy bývají velmi atraktivní záběry, když se chvíli soustředíš jen na určitou část hráče, najlépe na tu co se pohubuje nejrychleji nebo středně rychle (standardně je nejrychlejší ruka pak nohy, trup a nakonec hlava) a když kopíruješ ten pohyb dostatečně dlouho (chce to koukat oběma očima), dostaneš se do rytmu s pohybující se postavou a pak je fotka proti pozadí poměrně ostrá. Je vždy velkou výhodou si příslušný sport alespoň trochu vyzkoušet na vlastní kůži, protože se lépe předvídá zajímavá akce (smeč, kraťas). Je jen na tobě, jak rychlou část postavy budeš sledovat. U ruky bývá ostrý míček a raketa, zbytek je mázlý. U trupu bys tam měl dostat nejvíc ostrosti. Je asi nejlepší fotit na plný manuál a snížit EV alespoň o tři řády. Na PC se dá ještě zesvětlit. Toť má rada Tome. Už se těším na pondělí. :)))
Fuj v takovymhle baráku bych nedělal i kdyby mi za to platili. :)) Ale myslím, že -: ten náklon je moc velký, barvy jsi moc přehnal + : dobrá atmosféra
+ skvělá perspektiva, nesmyslnost (neurčitost) tématu (nebo tajuplnost),
- nařízlý větrák, to "vypálené" místo je trochu divné ale docela to chápu - fotku to vyrovnává, kromě perspektivy mi uniká téma. Z celeku mám dobrý pocit, ale nevím o co jde. :))) Chybí mi tam výraznější hlavní motiv.
Jindra Hladík |
Jindra Hladík |
vysvetlete mi uz konecne nedko, proc je to "nasilna kompozice" :)
Protože by si všichni chtěli zanásilnit. :))
Jindra Hladík |
Jindra Hladík |
Jindra Hladík |
Jindra Hladík |
Jindra Hladík |
Jindra Hladík |
[David Krejčíř |
Jindra Hladík |
Jindra Hladík |
Jindra Hladík |
Jindra Hladík |
Jindra Hladík |
Nechci hodnotit tuhle fotku jen možná trochu poradit z vlastní zkušenosti.
Někdy bývají velmi atraktivní záběry, když se chvíli soustředíš jen na určitou část hráče, najlépe na tu co se pohubuje nejrychleji nebo středně rychle (standardně je nejrychlejší ruka pak nohy, trup a nakonec hlava) a když kopíruješ ten pohyb dostatečně dlouho (chce to koukat oběma očima), dostaneš se do rytmu s pohybující se postavou a pak je fotka proti pozadí poměrně ostrá. Je vždy velkou výhodou si příslušný sport alespoň trochu vyzkoušet na vlastní kůži, protože se lépe předvídá zajímavá akce (smeč, kraťas). Je jen na tobě, jak rychlou část postavy budeš sledovat. U ruky bývá ostrý míček a raketa, zbytek je mázlý. U trupu bys tam měl dostat nejvíc ostrosti. Je asi nejlepší fotit na plný manuál a snížit EV alespoň o tři řády. Na PC se dá ještě zesvětlit. Toť má rada Tome. Už se těším na pondělí. :)))
Jindra Hladík |
-: ten náklon je moc velký, barvy jsi moc přehnal
+ : dobrá atmosféra
Jindra Hladík |
- nařízlý větrák, to "vypálené" místo je trochu divné ale docela to chápu - fotku to vyrovnává, kromě perspektivy mi uniká téma.
Z celeku mám dobrý pocit, ale nevím o co jde. :))) Chybí mi tam výraznější hlavní motiv.
Jindra Hladík |
Jindra Hladík |
Jindra Hladík |
Jindra Hladík |
Jindra Hladík |