Tohle je dokonalý. Rozdělení scény na třetiny - tonálně gradované odspodu! Rybář uzavírá snímek a směřuje pohled diváka směrem k prutům, které jej dál vedou šikmo mezi sebou až do horního rohu, odkud oko opět začíná svou cestu po prutech k tomu rybáři. K tomu ta skvělá ranní atmosféra. Asi bych ten horizont vůbec neřešil. Gratuluji.
Nedá se říct, že je to špatná fotka, nebo že se mi nelíbí, ale přiznám se na rovinu. Tomuhle záběru nerozumim. A tak by asi nebylo dobře, abych nějak hodnotil jeho uměleckou hodnotu. Kdyby to bylo na mě, otočil bych při focení foťák o cca 30 stupňů doleva = obě oči maminy a eliminace prázdného PHR. Diagonálně proti obličeji by pak byla ta lahvička s mlékem, ještě lépe bez maminčina palce. Nevim, jestli to tak Mirka chtěla, ale častěji se setkávám s tím, že maminky chtějí hlavně fotku, kde je hlavní jejich mimino;)
Karel Brož |
Karel Brož |
Karel Brož |
Karel Brož |
Karel Brož |
Karel Brož |
Karel Brož |
Karel Brož |
Karel Brož |
Karel Brož |
Karel Brož |
Karel Brož |
Karel Brož |
Karel Brož |
Karel Brož |
Karel Brož |
Karel Brož |
Karel Brož |
Karel Brož |
Karel Brož |