S tím si nevím moc rady - tedy že dám pět jsem věděl hned, ale zrno je v pravidelně se opakujících ostrých a neostrých oblastech, až vytváří nežádoucí druhotnou strukturu. Dáváš zrno Gausovské nebo rovnoměrné?
Poslední fotka, u který upozorňuju na problémy s celkovým tonálním průběhem, resp. už u týhle fotky ho neberu v potaz. Protože já bych to sice dole víc říznul i za cenu ztráty kečupu, nebo co to je, ale i tak je to za
Posterizace v obličeji strašná, vzhledem k použité technice, která tohle nedělá, přisuzuji kompresi. Je to fotka, jejíž hodnota poroste s časem, až jednou bude k nezaplacení. Nezvyklé rozmístění ploch (hlavně oblast vpravo je jakoby navíc) vzniklé patrně snahou o zachování pěkné kresby v pozadí.
Nechápu barvu rámečku, ale nehodnotim ji - sám je nedělám a nerozumím jim. Na photopostí nástěnku to stačí, o tech. kvalitách originálu dost pochybuju. Osobně mi vadí tmavá nebrilantní hlava. Ale uznávám, že nemusel být po ruce šampon.
Proč děláš černej rámeček 13/14/19 RGB? To si nabíráš kapátkem barvu v obrázku? Ale tadys mohl zatáhnnout i za světla, bylo by to brilantnější. Jinak slušná koncertovka, takovejch fotek maj kapely málo.
Zas ta černá jako u Pohody. Nad hlavou je zřetelný nějaký černý šev, jakoby po montáži, ale to snad jedině že by byla focena ruka a hlava zvlášť kvůli ostrosti? Nevim. Černýho prostoru nad hlavou je dost, koneckonců i pod rukou s pistolí, která se bohužel až moc ztrácí v černém trojúhelníku podpaží. Když k tomu přičtu nápisy kterejm nerozumím, páč neumím anglicky, tak je to za
Ten popelník si vynucuje příliš prostoru, řekl bych, že nepřímo i nad hlavou. Řezal bych ho. Víc mi však vadí, že v obrázku nikde není černá. Tedy je, ale pouze v artefaktech způsobených ostřením - dokonce ani rámeček není černý. Ale jinak - pohoda…
Pro Roberta: Jo, je to radost, dokud s tím neřízneš vo zem jako já před dvouma rokama s D 30… Měl jsem foťák v servisu OSM MĚSÍCŮ. Abych mohl dělat, musel jsem si koupit jinej a D30 tenkrát stála skoro jako dvě D10 dneska - fuj!
Oh, díky Wesley Greene! Ani nevíte, jak jste mě potěšil, že poznáváte Sosnovou! Vždyť to jen dokládá, kolik informací o lokalitě na obrázku je! A pak že těsnej ořez - houby! Stačí se pořádně dívat, že? A jak tak na to koukám, neměl bych to nakenoc ještě trochu ofiknout?:-))) Hezké úterý!
Věřím ti, že to není montáž. Mě focení a montáže živěj a na bajku jsem jezdil závodně. Dávám ti však jen jeden bod, aby sis uvědomil, žes to dolním ořezem zkazil, protože tam je vidět podlaha. Zkus to oříznout a posuď celkový dojem! Nebo ještě lépe - otevři to v grafickém editoru a razítkem přejeď po dolním okraji tak, aby mezeru vyplnil les z pozadí. A dej mi prosím vědět, jak se ti to pak bude zamlouvat. Ahoj!
Velice se mi líbí umístění v ploše. Otevři to ve Photoshopu, zmáčkni Ctrl + L a do prvního políčka ze tří u vdtupních úrovní napiš 18! (Ne)ostrost ti vytýkat nebudu, páč seš jemná ženština…
Ještě jednou k těsnému ořezu: po přečtení vášnivých debat mezi chemikama a elektronikama na photopostu i jiných servrech jsem došel k závěru, že pokud fotoelektronik udělá těsnej ořez, nelze mu to až tak vyčítat, protože elektronici jsou vystresovaný chemikama kvůli malýmu rozlišení a šumu a šikmému dopadu paprsků na senzor a jánevímcoještě. Takže se potom s tlukoucím srdíčkem až někde v krku podvědomě snažej maximálně využívat ten svůj pidisenzoreček a takhle to dopadá… Hezký den všem, chemikům i elektronikům!
Petr Kubíček |
Petr Kubíček |
Petr Kubíček |
Petr Kubíček |
Petr Kubíček |
Petr Kubíček |
Petr Kubíček |
Petr Kubíček |
Petr Kubíček |
Petr Kubíček |
Petr Kubíček |
Petr Kubíček |
Petr Kubíček |
Petr Kubíček |
Petr Kubíček |
Petr Kubíček |
Petr Kubíček |
Petr Kubíček |
Petr Kubíček |
Petr Kubíček |