2 Březina: Ono to vyžadovalo spíš uvést adresáta, než všeobecnou "kulturní" znalost. :-)
2 Metelka: Nezajímá mě to proto, že to považuju za slabou argumentaci, míjející dost podstatu věci, navíc opakovanou potisící. Když přijdeš s něčím validním, můžem pokecat. Já Ti tady uvedl pár argumenty, na který neumíš reagovat. A stálé opakování tvého názoru opravdu nemám za přínosné, sorry.
Tak zase. Necejtím. Jen fotograf si cení práce fotografa více než práce architekta. Ale hlavně, je mi to celkem fuk. Dělám to už pár let, baví mě to, a rád si přečtu nějaký nové, i kritické názory a argumenty. Ten tvůj je ale obehraný, alespoň pro mě. Doporučuju ti experiment. Hoď jsem z anfasu věrně vyfocený plakát Diora a zkus, jestli reakce nebude jiná než na to, co dělám já. :-)
2 Metelka: Tuhle diskusi jsem vedl snad již 100x, takže se do ní snad ani nemíním pouštět. Jinak jsem ale si myslím, že na tvém názoru něco je, dle mýho ale v menšině. Zkus popřemejšlet, jaká je přidaná hodnota u fotky architektury, kterou postavil někdo jiný, a kdybys našel nějaký rozdíl oproti téhle fotce, dej vědět.
Jan Fikáček |
Jan Fikáček |
2 Metelka: Nezajímá mě to proto, že to považuju za slabou argumentaci, míjející dost podstatu věci, navíc opakovanou potisící. Když přijdeš s něčím validním, můžem pokecat. Já Ti tady uvedl pár argumenty, na který neumíš reagovat. A stálé opakování tvého názoru opravdu nemám za přínosné, sorry.
Jan Fikáček |
Jan Fikáček |
Jan Fikáček |
Jan Fikáček |
Jan Fikáček |
Jan Fikáček |
Jan Fikáček |
Jan Fikáček |
Jan Fikáček |
Jan Fikáček |
Jan Fikáček |
Jan Fikáček |
Jan Fikáček |
Jan Fikáček |
Jan Fikáček |
Jan Fikáček |
Jan Fikáček |
Jan Fikáček |