Katarína: dokážu si představit náročnost pořízení snímku, to však nemůže omlouvat jeho kvalitu. Zkus se na to podívat jen jako na fotku a neohlížej se na náročnost pořízení či tvůj osobní vztah k forografovaným objektům. Je to fotka kterou by sis pověsila na zeď? - od jisté (velmi nedávné) doby se snažím dívat na své fotky takhle a dávat sem jen ty, které by prošly až na zeď - najednou sem nemám co dávat :-)))
Do galerie to kvůli té hadičce na tváři asi není, ale do bytu v nadživotní velikosti to rozhodně patří. Ač mám na focení po porodu velmi vyhraněný názor, srdečně gratuluji.
Zdeněk + Ilona: Tahle fotka na mne působí jako dobrá fotka do rodinného alba, ale jako portrét mi připadá podprůměrná. Je zařazená jako portrét a tak ji také hodnotím. Jakým fotkám dávám jaké body je dobře vidět v mých komentářích. Já sám mám na svých fotkách mnoho chyb a právě proto si velice vážím ostrých, ale zároveň věcných kritik od Petra Hořice. Nemyslím si, že by má kritika této fotky byla samoúčelná. Byla přesně taková, jakou si přeju od ostatních u svých fotografií.
Petr Hořice: Kompozice na papíře lepší není - to myslím pochopí každý, kdo se nad tím jen trochu zamyslí. Co na to chci slyšet? Třeba právě to tvoje "Nezkusil jsi udělat pár kroků doprava, aby zmizel cípek lesa a spojnice stožárů získala zrochu úhlopříčnou linii?" - díky za to, i když jsi patrně myslel doleva :-))) Pokud tvůj termím "prachobyčejná kompozice" odpovídá tomu, co já si představuji pod pojmem "kompoziční klasika", pak věz, že přesně to byl záměr.
Miloslav Kukla |
Miloslav Kukla |
Miloslav Kukla |
Miloslav Kukla |
Miloslav Kukla |
Miloslav Kukla |
Miloslav Kukla |
Miloslav Kukla |
Miloslav Kukla |
Miloslav Kukla |
Miloslav Kukla |
Miloslav Kukla |
Miloslav Kukla |
Miloslav Kukla |
Miloslav Kukla |
Miloslav Kukla |
Miloslav Kukla |
Miloslav Kukla |
Miloslav Kukla |
Miloslav Kukla |