Robert: Tak jo? A co? Fotka by úplně ztratila smysl. Byl by to jen výcvak, kde by byl hlavní motiv světelný efekt. Možná by to nebylo špatné jako barevná abstrakce, poutavý detail, nebo něco takového. Ale víš... já fotil něco úplně jiného. Ta hra se světlem je jen zpestření kompozice a celkového vjemu. Hlavní motiv obrázku je úplně někde jinde. :)
Jo.. je to malinko divný. Ale i tak je ta fotka skvělá. Z tohoto obrázku autenticitě spojení modelky a rukavic opravdu věřím a považuji tedy za zdařilý portrét.
Matthew: Díky. Přesně tak. Udělej to. Jo to prima pocit jak při samotném focení, tak i při zpětné revizi vzpomínek.
Ota: Máš na mysli něco konkrétního, ty zvědavče? :o) Zapřemýšlím o tom.
Jirka Březina: Vidím to taky, ale na matnici to samozřejmě vidět nebylo. Způsobila to dlouhá expozice. Musel bych to asi zpolarizovat a to bych prodloužil expozici ještě tak o 1,5EV. To bys mě musel podepírat ;o)
Petr Hořice |
Petr Hořice |
Petr Hořice |
Petr Hořice |
Petr Hořice |
Petr Hořice |
Petr Hořice |
Petr Hořice |
Petr Hořice |
Petr Hořice |
Petr Hořice |
Petr Hořice |
Petr Hořice |
Petr Hořice |
Petr Hořice |
Petr Hořice |
Petr Hořice |
Jiří: To bude námětem další série za pár let :o) Nejdřív se ale zkusím zamyslet nad tou pubertální... Ota mi dal šrouby do hlavy ;o)
Petr Hořice |
Ota: Máš na mysli něco konkrétního, ty zvědavče? :o) Zapřemýšlím o tom.
Jirka Březina: Vidím to taky, ale na matnici to samozřejmě vidět nebylo. Způsobila to dlouhá expozice. Musel bych to asi zpolarizovat a to bych prodloužil expozici ještě tak o 1,5EV. To bys mě musel podepírat ;o)
Petr Hořice |
Petr Hořice |