Barevně špatná fotka. Je to takový půměr za 3, ale k 5 bodům jí nechybí zase tak moc. Kdyby ty ruce nezakrývaly obličej a byl vidět nějaký zajímavý vypjatý výraz, hned by to bylo celé o něčem jiném.
Lenka: No jestli se tě to dotklo, tak promiň. Dal jsem na první dojem. Když se na to dívám dýl, tak to špatný asi zas tak není. Mě připadlo, jakoby se vertikály vykláněly do stran, jako u širšího ohniska. A pan Ianus nás tu učí, že dokumenty maj být perfektní. ;o) Rozhodně jsem to neměřil, takže jestli tomu tak není, tak se ještě jednou omlouvám.
Lenka: No jestli se tě to dotklo, tak promiň. Dal jsem na první dojem. Když se na to dívám dýl, tak to špatný asi zas tak není. Mě připadlo, jakoby se vertikály vykláněly do stran, jako u širšího ohniska. A pan Ianus nás tu učí, že dokumenty maj být perfektní. ;o) Rozhodně jsem to neměřil, takže jestli tomu tak není, tak se ještě jednou omlouvám.
Ne.. poučka rohodně ne. Spíš ten dojem. Osobně tam ten důvod prostě nevidím... Ony ty zlaté řezy opravdu fungují a pro zvýraznění některých obrazových prvků, je rozhodně lepší se jich držet. Pokud se něco pískne na střed, nebo mimo všechny osy, tak to musí být buď absolutně skvělej záběr (aby šlo všechno ostatní stranou), nebo by to mělo mít nějaký smysl (třeba nastínit prostředí, prostor, nebo poukázat na jedinečnost). Taky se dá středovka použít k dosažení pocitu nějaké vyváženosti, či symatrie. Nic z toho na fotce ale nevidím... Nemusíš mě ale brát vážně... je to jen můj názor.
Giovanni (nebo jak se jmenuješ): Na první pohled mi VELICE vadí ten kostkovaný ubrus, který ač rozostřený stále bije do očí. Dále kompozice víceméně centrální bez zjevného důvodu a tudíž velice banální. Z technického hlediska je šroub mimo pole ostrosti a ve stínech je znát velká ztráta kresby.. tzn. nezvládnutý kontrast v PS, nebo chybná expozice. Sečteno a podtrženo - špatná volba pozadí, nevýrazný námět, imho neforemná kompozice a nezvládnutá technika mi dohromady dávají spravedlivou nulu. Když vezmu v potaz snahu o něco, mohu přidat nějaké to ++
Světlana: Však co ti brání to vyzkoušet? S katanou se téměř necvičí ani v Japonsku, poněvadž by za chvíli neměl kdo cvičit. :o) Pro kontakt musíš používat tento odpružený shinai. Akorát pro předepsané cviky "kendo-kata" se používá dřevěný boken, nebo tupý cvičný meč iaito, který sice jako katana vypadá, ale není. ;o)
Oto: No "zatím" proto, že se ještě něco chstám nafotit.
Pažout: Možná... ale snažil jsem se to podat jako celek. Jednotlivé prvky k sobě neodmyslitelně patří.
David: Dopadlo to dobře. Ani se moc netrápil. Ale to bys nevěřil, jak jsou ty potvory mazaný. Na chalupě sousedíme s poštou a oni maj půdu v takovým dezolátnějším stavu.. nebudu to rozpitvávat, prostě tam měli hnízdo a lezli k nám. Byli 4ks. První zívl hned jak jsme nastražili otrávený zrní. Ale další jak viděl, že jeden soudruh na to dojel, už zrníčka nepozřel. Normálně chodili kolem a sem tam do zrní jen kopli (ještě dávali na jevo tu svou nadřezenost). Druhej se zbytečně dlouho koukal do vzduchovky, ale další dva už nezapózovali ani za nic! 3. jednou skočil tátovi na záda.. popravdě nevím, co si od toho sliboval.. jestli ho chtěl uškrtit či co?! Ale vyvázl z toho celkem dobře s přeraženou hnátou (teda ten potkan). Táta ho džudistickým chvatem přehodil přes rameno a dupl na něj kanadou, ale jelikož na půdě nebývá zrovna pořádek, tak ho zatlačil mezi prkna do prachu. No nic.. č. 3 odkulhalo a č. 4 to celý pozoproval (asi nějakej šéfik). Pak nás tam šmírovali ještě 14. dní a nakonec se zdekovali a šli prudit jinam.
Petr Hořice |
Petr Hořice |
Petr Hořice |
Petr Hořice |
Petr Hořice |
Petr Hořice |
Petr Hořice |
Petr Hořice |
Petr Hořice |
Kontrast jsem zkoušel přitvrdit, ale dost zanikala ta postava vlevo.
Petr Hořice |
Petr Hořice |
Giovanni (nebo jak se jmenuješ): Na první pohled mi VELICE vadí ten kostkovaný ubrus, který ač rozostřený stále bije do očí. Dále kompozice víceméně centrální bez zjevného důvodu a tudíž velice banální. Z technického hlediska je šroub mimo pole ostrosti a ve stínech je znát velká ztráta kresby.. tzn. nezvládnutý kontrast v PS, nebo chybná expozice. Sečteno a podtrženo - špatná volba pozadí, nevýrazný námět, imho neforemná kompozice a nezvládnutá technika mi dohromady dávají spravedlivou nulu. Když vezmu v potaz snahu o něco, mohu přidat nějaké to ++
Petr Hořice |
Petr Hořice |
Petr Hořice |
Petr Hořice |
Petr Hořice |
Petr Hořice |
Oto: No "zatím" proto, že se ještě něco chstám nafotit.
Pažout: Možná... ale snažil jsem se to podat jako celek. Jednotlivé prvky k sobě neodmyslitelně patří.
Petr Hořice |
Jinak opilej jsem nebyl. Myslíš, že to mohli bejt pošťáci?
Petr Hořice |
Petr Hořice |