Aha. Tak jinak. To s tim shiftem byl jen takovej vtip, promin. Na korekci sbihajicich se lini totiz existuji primo specialni shift objektivy, ktere ty samorejme na svuj fotak nikdy nepridelas. Sbihani lini je na fotografii malokdy zamer. U foceni budov je to vetsinou spis neduh. Jinak priste zkus treba dvojnasobny cas expozice a pak si to porovnej s timhle.
Tamty tmavy fotky celkem chapu, ale tahle je zbytecne. Jinak se ti sbihaji linie, coz neni dobre na oko (zde). Zkus se ohlidnout po vyssim stanovisti, jestli teda na tom fotaku neni spec. funkce "shift". :)
Ted jsem to nepobral. Jse pozer ten malej kluk na fotce, ktera je jeho, nebo ten druhej kluk s cizi fotkou? Ale ono je to fuk, protoze ja se pozerstvi klidne prilezitostne hlasim a priznavam.
Je krasne byt jiny a v tomto pripade jsem asi obzvlast rad. Ne, tohle ve me opravdu zadne touhy nevzbuzuje. Nemam potrebu ti dokazovat, co mam mezi nohama a co me stimuluje, ale jestli jsem se te nejak dotkl, tak se omlouvam. Jsem zvykly, ze vetsina ostrych hochu, nejaky ten bonmot na svou adresu snese.
David: To byla recnicka otazka.... a vzhledem k tematu a tvemu projevu libosti myslim i vecna. Protoze komu se dostavi erekce u takoveto fotografie, musi nutne disponovat bezbrehou fantazii a podobne pocity pak muze vyvolat i obrazek diod zapojenych do mustku. Rozhodne jsem se nijak nesnazil interpretovat myslenky autora.
Petr Hořice |
Petr Hořice |
Petr Hořice |
Petr Hořice |
Petr Hořice |
Petr Hořice |
Petr Hořice |
Petr Hořice |
Petr Hořice |
Petr Hořice |
Petr Hořice |
Petr Hořice |
Petr Hořice |
Petr Hořice |
Petr Hořice |
PS: Doufam, ze to aspon stoji dostingovane?!
Petr Hořice |
Petr Hořice |
Petr Hořice |
Petr Hořice |
Petr Hořice |