Tak to já napíšu klidně i ty podrobnosti. Po válce zůstala v Komíně vládní limuzína Horch, prý i včetně zastřeleného SS-áka. Zadí část byla poškozená ale přední část včetně motoru byla OK a tak si z toho místní hasiči udělali tohle. To ale není vše - zakulacená okna se v té době běžně nevyráběla a tak je pro Komínské hasiče udělala na zakázku Anglická firma vyrábějící kokpity letadel. Na autě je původní podvozek a celá přední část i s čelním sklem a předními dveřmi, včetně toho 12-ti válce Horch. V podstatě jen ta zadní "kapka" je dodělávaná. O auto projevilo zájem i muzeum značky Horch v něměckém Zwickau, které za něj Komínským nabídlo kompletní novou automobilovou hasičskou výbavu. Že si ho Komínští nechali snad ani nemusím dodávat ....
Michal Kupsa |
Michal Kupsa |
Michal Kupsa |
Michal Kupsa |
Michal Kupsa |
Michal Kupsa |
Michal Kupsa |
Michal Kupsa |
Na autě je původní podvozek a celá přední část i s čelním sklem a předními dveřmi, včetně toho 12-ti válce Horch. V podstatě jen ta zadní "kapka" je dodělávaná. O auto projevilo zájem i muzeum značky Horch v něměckém Zwickau, které za něj Komínským nabídlo kompletní novou automobilovou hasičskou výbavu. Že si ho Komínští nechali snad ani nemusím dodávat ....
Michal Kupsa |
Michal Kupsa |
Michal Kupsa |
Michal Kupsa |
Michal Kupsa |
Michal Kupsa |
Michal Kupsa |
Michal Kupsa |
Michal Kupsa |
Michal Kupsa |
Michal Kupsa |
Michal Kupsa |