Není to už demagogie? Já přece neříkám nic o tom, že tento snímek je uměním:) Ale že je uměním se na fotku dívat i vytvořit ji.
Pokud jde o to, co na fotce je - autor to samozřejmě vždy ví, a proto je to pro něj triviální. A je také samozřejmě jen a jen chybou autora, že divák to nevidí (a to nemyslím ironicky). Na druhou stranu si konkrétně zde myslím, že se opravdu stačí pořádně podívat a je to jasné, co ten stín vytváří. A pokud snímek vyvolal imaginaci s alespoň částečně správným závěrem alespoň u jednoho z diváků, jsem naprosto spokojený.
Aby ale nedošlo k omylu - nehájím snímek, plně souhlasím s tím, že základem úspěchu jakékoli fotky je její přijetí u diváků bez vysvětlování.
Keram (iko) |
Keram (iko) |
Keram (iko) |
Keram (iko) |
Keram (iko) |
Keram (iko) |
Keram (iko) |
Keram (iko) |
Keram (iko) |
Keram (iko) |
Keram (iko) |
Keram (iko) |
Keram (iko) |
Keram (iko) |
Keram (iko) |
Keram (iko) |
Pokud jde o to, co na fotce je - autor to samozřejmě vždy ví, a proto je to pro něj triviální. A je také samozřejmě jen a jen chybou autora, že divák to nevidí (a to nemyslím ironicky). Na druhou stranu si konkrétně zde myslím, že se opravdu stačí pořádně podívat a je to jasné, co ten stín vytváří. A pokud snímek vyvolal imaginaci s alespoň částečně správným závěrem alespoň u jednoho z diváků, jsem naprosto spokojený.
Aby ale nedošlo k omylu - nehájím snímek, plně souhlasím s tím, že základem úspěchu jakékoli fotky je její přijetí u diváků bez vysvětlování.
Keram (iko) |
Keram (iko) |
Keram (iko) |
Keram (iko) |