Ono si lze hrát s telefonem s hloubkou ostrosti, ale chce to mít ostřený objekt skoro před objektivem, pak se pozadí celkem v pohodě rozmaže přirozeně. :)
Karel: Ne, děsná šedivka se z toho stala. Původní fotka je trochu přepálená, to lze max. stáhnout v rawu při vyvolání, ale takto už ne, takto se jen posunul celý histogram doleva a zcela zmizela bílá. To je ještě daleko horší, než ten původní přepal, protože principiálně to zůstalo stejný, jen se bílá změnila na šedou. ;-)
To je v pořádku, ne každý musí přečíst každou fotku a vidět všude příběh. Sice mě překvapuje, že ho tu někdo nevidí, ale budiž. :-D
Autor "žádnou kompozici" nepřiznal. To byla jen větička pro rejpaly, kteří by to dle příručky za každou cenu chtěli pasovat tam či onam. Kompozice je tu v pohodě, jemný ořez zprava by se sice hodil, ale nesnáším paformáty a zase okolo byl další bordel, takže posun moc dobře možný nebyl, narušilo by to relativní klidnost snímku (čti: bylo by tam příliš rušivých věcí okolo). Navíc už to je s částečným ořezem. Děj se odehrává v pravé částí a i ta krabice na zemi má svůj smysl a doplňuje děj.
A jestli tu byla skrytá poznámka k BW, streetphoto se často takto dělá, divák se odpoutá (neruší ho, neřeší barvy) od barev a víc řeší děj. A zrovna tady by byla barva kontraproduktivní.
Ad Víťa: U nich v Ostravě je toto na denním pořádku, pro něj to je již běžná, z fotografova hlediska, nezajímavá scéna. :-D
Petr Hamák |
Petr Hamák |
Petr Hamák |
Petr Hamák |
Petr Hamák |
nicméně řezači vršku by si mohli uvědomit, co to vlastně chtějí řezat, ztratila by se pointa celé fotky
Radku, není to uměle rozostřené telefonem? Pochybuju, že by to telefon vyfotil s takovou malou hloubkou ostrosti.
Petr Hamák |
Autor "žádnou kompozici" nepřiznal. To byla jen větička pro rejpaly, kteří by to dle příručky za každou cenu chtěli pasovat tam či onam. Kompozice je tu v pohodě, jemný ořez zprava by se sice hodil, ale nesnáším paformáty a zase okolo byl další bordel, takže posun moc dobře možný nebyl, narušilo by to relativní klidnost snímku (čti: bylo by tam příliš rušivých věcí okolo). Navíc už to je s částečným ořezem. Děj se odehrává v pravé částí a i ta krabice na zemi má svůj smysl a doplňuje děj.
A jestli tu byla skrytá poznámka k BW, streetphoto se často takto dělá, divák se odpoutá (neruší ho, neřeší barvy) od barev a víc řeší děj. A zrovna tady by byla barva kontraproduktivní.
Ad Víťa: U nich v Ostravě je toto na denním pořádku, pro něj to je již běžná, z fotografova hlediska, nezajímavá scéna. :-D
Petr Hamák |
Petr Hamák |
to je furt z té jedné indiánské rezervace? :)
Petr Hamák |
bez barev se o dost líp budou vnímat linie a a/symetričnost, např. lépe vyniknou ty kříže
Petr Hamák |
dal bych pryč ty lampy nahoře u kraje = oříznout
být vpravo osoba dobře zachycený, bylo by to super. ale už by to bylo trochu do jiné kategorie ;)
Petr Hamák |
kde to je?
Petr Hamák |
Petr Hamák |
Petr Hamák |
Petr Hamák |
Petr Hamák |
ale ta hlava labutě, jak kopíruje tu klenbu, je senzační
Petr Hamák |
Petr Hamák |
2. Ten rámeček to degraduje.
Petr Hamák |
jen moje oči to vnímají jako roztřesený (neříkám, že to tak je)
co barevná verze? nebyla by?
Petr Hamák |