změť větví ve spodní části rozbíjí obraz, dotek linie horizontální části kříže s větví vpravo je jednou z nejzákladnějších kompozičních chyb (u realistického dokumentu, což tohle beze sporu je). Kompresi nehodnotím. Přesun víceméně do monochromatičnosti je na místě, ale proč tak příšerná tonalita, která obrazu spíše škodí, než aby ho podtrhovala? Působí to na mě takhle - příjdu, hele objekt k focení, ať to není úplná tuctovka, vezmu to hodně z podhledu. Cvak. Přemýšlet není potřeba, je hotovo.
nejde mi na monitoru pořádně vytáhnout ta spodní tmavá část, terá je úplně ve stínu, zkus s tím něco udělat v počítači, aby byla výraznější, myslím, že by to té fotce hodně prospělo, nebo znovu naskenovat, nebo prostě s tím něco udělat a odrazit to od pozadí. A dej to sem pak znovu
To Valsidal: je to jeden z nas co chodime po svete. Ta fotka neni o tom, zachytit neci oblicej, je o pocitech. A navic si za ni pomerne hodne stojim :-)
To Peter Burda: jestli myslíš ten bílý levý spodní roh, tak ta bílá bez kresby je tam schválně jako kontrast černé bez kresby (které je víc) v pravém horním rohu. Proč je černé víc než bílé a proč je portrét presován mezi těmito dvěma extrémy, to ať si každý ve své hlavě přebere po svém
Jiří Tejkl |
Jiří Tejkl |
Jiří Tejkl |
Jiří Tejkl |
Jiří Tejkl |
Jiří Tejkl |
Jiří Tejkl |
Jiří Tejkl |
Jiří Tejkl |
Jiří Tejkl |
Jiří Tejkl |
Jiří Tejkl |
Jiří Tejkl |
Jiří Tejkl |
Jiří Tejkl |
Jiří Tejkl |
Jiří Tejkl |
Jiří Tejkl |
Jiří Tejkl |
Jiří Tejkl |