dobrej pocin. tezky je zpracovani portretu z nadhledu a z boku. neni nutnej vzdy oblicej, tady si myslim, ze postaci jeho poza, jeho postoj, ruce, zase na druhou stranu nadhledem resis dobre viditelnost zalozeni rukou. hm. co mu to leze nad pravym obocim? hodne otazek? ostreni timalickouteklo bliz, resp hloubka je mala. nevzala oblicej a ramena soucasne.
stara pani smirena s osudem,¨mladik se usmiva a je spokojen se svym jistym a mladej? nejmladsi? ten nam este ukaze zac je toho loket, ty jeho zuby a nalada umocnena tou malou pestickou... ten nam este nalozi na hrb. budeme cumet ..............:))))
hodne svetla v obliceji to jo... ale co si myslim o meodelu, tedy o jeho vyrazu? ma krasny vlasy, kery na fotce, tedy dle myho potrebuji vic prostoru.vidim to , zes ji tema vlasama a orezem udelal vic baculatou nez ve skutecosti je. a vyniknou ty jeji oci, kery ma blizko sebe.
technicky to je dobry, k tomu asi nelze nic mit. jen to auto, asi to bude auto, je dost divny. clovek, kerej nevi, ze to nakej superb ci co podobnyho, vidi bok aua apak naky kolo. kolo, kery konci negde. pritom to auto ma pekny tvary, kery tady sou zabity tim sirokym, resp vysokym bokem a kolem a...?
stovosumdesatdve otevreniiiiii, pani a pomalu ani desetina, co desetina k tomu neco rekla... jo ivane, slpeje moc nebudes, pac vidis tuze dobre. nebo to cvaksa digitalem jako jeden vodtud co ma taky tuze dobry pic?uaaaaaaaaaaaaaa
hosi, vy ste normalni komedianti.... sqela prace, a sem na lopatkach, zlutaku. jen toho cvakalka si moh vyretusovat. ten to tam dost rusi, ostatne jako fsude ;D
pro jirku brezinu..,vis, byl sem v tom davu, to jo. trochu sem to prehnal s tim, kdyz sem rikal, ze sem mel to sklo na ocich.oni byli vsichni kolem me tak od pul metru dal. ten chlapek s cepici?koukal sem ocima jinam a o devadesat stupnu vedle me byla tahle skupina. dal sem na oko a exponoval. a ten prehnanej kontrast?meril sem do skupiny a to pozadi je i na filmu takhle bily. a ze to je vycvak? ani jinak si nedovedu predstavit reportazni fotku.todle fakt neni mamut, kerej stoji za sice dost blbyho svetla, ale jinak na miste a nepohne se. todle sou lidi, kery se hejbou, plizeji, utikaji, svetlo si nikdo z nas nemuze ovlivnit, a konecne mnohdy ani nad kompozici na miste neni moc cas premejslet.ten fotak proste udela cvak... to je okamzik v zivote kerej se tezko vrati. spis bych rek, ze nikdy.a to ani podobnej.takk mi tedy muj vejcvak prominte. jdu do modransky rokle ukoncit svoji pout.
kato žlutá opice |
kato žlutá opice |
kato žlutá opice |
kato žlutá opice |
kato žlutá opice |
kato žlutá opice |
kato žlutá opice |
kato žlutá opice |
kato žlutá opice |
kato žlutá opice |
kato žlutá opice |
kato žlutá opice |
kato žlutá opice |
kato žlutá opice |
kato žlutá opice |
kato žlutá opice |
kato žlutá opice |
kato žlutá opice |
a ten prehnanej kontrast?meril sem do skupiny a to pozadi je i na filmu takhle bily.
a ze to je vycvak? ani jinak si nedovedu predstavit reportazni fotku.todle fakt neni mamut, kerej stoji za sice dost blbyho svetla, ale jinak na miste a nepohne se. todle sou lidi, kery se hejbou, plizeji, utikaji, svetlo si nikdo z nas nemuze ovlivnit, a konecne mnohdy ani nad kompozici na miste neni moc cas premejslet.ten fotak proste udela cvak... to je okamzik v zivote kerej se tezko vrati. spis bych rek, ze nikdy.a to ani podobnej.
takk mi tedy muj vejcvak prominte. jdu do modransky rokle ukoncit svoji pout.
kato žlutá opice |
kato žlutá opice |