dotyky me nedrasaj, ostatne mnoho obrazu velkych mistru by u pana karbusickeho skoncilo v kosi... co mi vadi je svetlo a zmatek. doporucuju pro zacatek zacit s jednodussi kompozici zatisi... a predevsim - prirozene pozadi a okoli. tohle pusobi (no ja vim ze je) prilis umele a naaranzovane
myslenka jasna, a zas takova sranda to asi nebude... bohuzel vysledek vypada jako technicky nedotazena dvojexpozice. co me prijde zajimavy je to, ze strom prebira strukturu satu... to je ovsem malo na dobrou fotku. ale mozna sem mimo, sorry jo, sem trochu spolecensky upraven
orez na jednu brejlu uz je trochu moc... nejakej jinej uhel a trochu vic tvare nebo profil... takhle je to az moc anatomicky a kazi to kazdej sebemensi upatlanej flicek na brejlich ... o barve a strukture pleti nemluve
teresky sou proste krasny holky... ale mely by se fotit mekcim svetlem, zvlast do vlasu. spodni okraj neni uplne kompatibilni s mym estetickym citenim a pohled nekam do svetla me taky moc neuchvacuje. mas ovsem stesti, ze si uz od patku udrzuju hladinu toxinu, takze na svet nahlizim pozitivne
peknej prostor, ale nejak nic... predstavoval bych si nejak barevne nebo strukturovane vyraznejsi pole. puleni mi nevadi. chtel sem dat 2, ale bere me ten pocit prazdnoty
to mi neni jasny, ze nektery fotky (tuhle) mas perfektne ostry a jiny (kosatec) jsou tak nejak pocitacove rozostreny, dal bych 5, ale dodatecne jakoby ubiram bod u kosatce jo? tady je totiz videt, ze techniku na precizni fotky mas, takze zadny primhoureni oka, za kvalitu zodpovida fotograf ;-)))
no nevim, co ta ostrost? a co kompozice? takhle si to chtela? neni to spis vyrez z mnohem vetsi fotky? tak rikajic - zkusim to nejak orezat, treba z toho neco bude?
danniel hauser |
danniel hauser |
danniel hauser |
danniel hauser |
danniel hauser |
danniel hauser |
danniel hauser |
danniel hauser |
danniel hauser |
danniel hauser |
danniel hauser |
danniel hauser |
danniel hauser |
danniel hauser |
danniel hauser |
danniel hauser |
danniel hauser |
danniel hauser |
danniel hauser |
danniel hauser |