Sukně záměrně s pozadím vybrána nebyla. Ale na tom snad nezáleží. Hlavní je výsledek, a myslím si, že jak to vyšlo to splynutí se stromem, že to docela jde.
Místo nahoře jsem nechal úmyslně, aby pomyslný oblouk pohybu byl uzavřen. Jinak je to děláno normálními atelierovými neflešovými slunci. Je dlouhá expozice. Modelka nejdříve na začátku expozice je v klidu a pak udělá prudký pohyb a někdy to i vyjde.
Je to normální pohybový akt nasvícení normálními starými ateliérovými slunci. Ne zábleskovými světly. Je to delší čas. Po domluvě s modelkou, která při spuštění závěrky v klidu stála a za malou chvilku pak udělala hlavou a rukou prudký pohyb. Dost se toho zkazí, ale zase občas něco zajímavého vznikne.
Konec plotu tam skutečně byl. Ten spodek jsem tam nechal úmyslně, aby měla před sebou dost místa. Mě zaujala ta větev nad tou lvicí, která ji zajímavě orámovala, proto jsem to fotil. Ten plot mě tam samozřejmě také ruší, ale kdybych změnil stanoviště, tak by to, proč jsem to fotil (ta větev) nebylo. Proto jsem se snažil výřezem z toho udělat plot v jednom celku. Díky za podněty. Vláďa
Vladislav Blahník |
Vladislav Blahník |
Vladislav Blahník |
Vladislav Blahník |
Vladislav Blahník |
Vladislav Blahník |
Vladislav Blahník |
Vladislav Blahník |
Vladislav Blahník |
Vladislav Blahník |
Vladislav Blahník |
Vladislav Blahník |
Vladislav Blahník |
Vladislav Blahník |
Vladislav Blahník |
Vladislav Blahník |
Vladislav Blahník |
Vladislav Blahník |
Vladislav Blahník |
Vladislav Blahník |