Jeste musim par veci dovysvetlit: nazev "problem" nijak nesouvisi s disfunkci te budky. Je to kvuli problemu s analyzou te situace. Je na ni zachycen muj dlouholety kamarad a kolega Deep Wann...
"bily oblicej" je zpusoben mou zalibou v kontrastnim podani fotografii, ignorovani detailu a soustredeni se na vyraz a situaci
zacinaji se mi znovu vybavovat okolnosti vzniku tehle fotky :-))
sklo se hodne tezko foti, potrebuje velmi vyvazene svetlo a brilantni ostrost a barevne kontrastni podklad - co tak modry nebo cerny samet (oblibene na foceni sperku). Ja takove veci komponuju na vysku
Otevírání mázhausů [M S | | ] 4 Martin Hruby | | | 17:22:12 30.11.2002
No, Jirkoooooooooooooooo! Udelal jsem celkem hodne "o" :-).
Snesl bych tam vic detailu - treba v tom popelniku mohla lezet horici cigareta. Mooozna nejakej bordel na zemi. Ale urcite bych to bral kousek vic zleva, ale jenom kousek
No, proste se snazim vymyslet nejakou konkretni hnidu. Muzes z toho vytriskat metaforu naseho styku s uredniky, policajty a podobne :-)))
Martin Tomas: jen co doosahavali tamten sutr, tak se sunuly k dalsimu....tomu na leve strane fotky. Proste ohmataly kompletne vsechny v kruhu. Takze se obe obratily ke me a bricha mely poradny...
Martin Hruby |
Martin Hruby |
Martin Hruby |
Martin Hruby |
"bily oblicej" je zpusoben mou zalibou v kontrastnim podani fotografii, ignorovani detailu a soustredeni se na vyraz a situaci
zacinaji se mi znovu vybavovat okolnosti vzniku tehle fotky :-))
Martin Hruby |
Martin Hruby |
Martin Hruby |
Martin Hruby |
Martin Hruby |
Martin Hruby |
Martin Hruby |
Snesl bych tam vic detailu - treba v tom popelniku mohla lezet horici cigareta. Mooozna nejakej bordel na zemi. Ale urcite bych to bral kousek vic zleva, ale jenom kousek
No, proste se snazim vymyslet nejakou konkretni hnidu. Muzes z toho vytriskat metaforu naseho styku s uredniky, policajty a podobne :-)))
Martin Hruby |
Martin Hruby |
Martin Hruby |
proto to sklo 80-200 ....
Martin Hruby |
Martin Hruby |
Martin Hruby |
Martin Hruby |
Martin Hruby |
Martin Hruby |