Bud je tam toho moc nebo je tam toho malo a to me mate. Tim malem myslim chybejici souvislost mezi osvetlenym ouskem a zbytkem konvicky - je to podle me az moc oddeleny. Zahaleni do cerne sice pusobi tajemne, nevim, jestli to tady neni preci jen prehnany.
Tim moc zase myslim to, ze je sice pekne, ze je tam stin cely, jenze na me takhle pusobi spis jako prebytecna (rusiva) informace. Svetlo a stin spolu souviseji, ale tady se mi zda, ze se navzajem perou o upoutani pozornosti. Uzavirat dolni okraj svetlem mi z tohodle hlediska pripada trochu nestastny.
Zkousel jsem si to zesvetlit, abych odstranil moznost, ze mam ztmavenej monitor... Co ta hrana stolu vzadu s tim ouskem? :)
O vlakovy stolek jsem se nekolikrat opiral (nebo spis zkousel, protoze se mi to moc nedarilo) a je to prave ten duvod, proc mi jeho vyraz hapruje s vyrazem tela. I ja ho mel pred ocima, kdyz jsem komentar psal.
Koukat se na tebe muze jen jednou, bud v odraze nebo v realu, ale budiz. Fotka je OKa, jen ta ruka vypada cize a nejak mi tam nesedi. Uz vim - ten vyraz obliceje a celkova poza. Nejak bych od ni cekal uvolnenost, jenze to na me pusobi jakoby tu ruku mel jen prilozenou a neopiral se o ni - spis ho jen tak hladi.
Nevim jestli sbiras body nebo komentare (ci oboji), kdyztak pak doboduju.
Vazne si zacinam myslet, ze jemny detaily fotky dokaze clovek vnimat az ve chvili, kdy se muze domnivat, ze vi, co fotograf zamyslel zobrazit.
Teprve pokud se shoduje domenka pozorovatele se zamerem fotografa, muze fotografie cloveka opravdu oslovit.
Mozna, ze cesta k pochopeni fotky vede pres pochopeni osoby fotografa. Rekl bych, ze pred 10 minutama by me tahle fotka neoslovila a mozna bych i ja bedoval nad nejakym detailem snimku, po precteni komentare k me fotce, me tenhle vytvor dostal! Je to vazne skvelej moment.
To je strasne kruty! Proc to je nasikmo? Ani nahodou mi nikdo nenamluvi, ze jsi si toho nevsimla.
Koukam na to asi 5 minut a ta sikmost mi prestava vadit. Zacina to cely dostavat nejakou lidskost.
Tak to sesikmeni me uz vubec nevadi. K memu prekvapeni to ted na me pusobi prirozene, uvolnene, dokonce i klidne a svym zpusobem vyrovnane.
Mozna to cely byla jenom provokace a ja tam hledal neco, co tam neni. Ted je to vicemene jedno, kdyz jsem to nasel :)
Tr. MyChal Plhoň |
Tr. MyChal Plhoň |
Tim moc zase myslim to, ze je sice pekne, ze je tam stin cely, jenze na me takhle pusobi spis jako prebytecna (rusiva) informace. Svetlo a stin spolu souviseji, ale tady se mi zda, ze se navzajem perou o upoutani pozornosti. Uzavirat dolni okraj svetlem mi z tohodle hlediska pripada trochu nestastny.
Zkousel jsem si to zesvetlit, abych odstranil moznost, ze mam ztmavenej monitor... Co ta hrana stolu vzadu s tim ouskem? :)
Tr. MyChal Plhoň |
Tr. MyChal Plhoň |
#Ovi Ivoda: Dobra prace :)
Tr. MyChal Plhoň |
Tr. MyChal Plhoň |
Tr. MyChal Plhoň |
Nevim jestli sbiras body nebo komentare (ci oboji), kdyztak pak doboduju.
Tr. MyChal Plhoň |
Tr. MyChal Plhoň |
Tr. MyChal Plhoň |
Tr. MyChal Plhoň |
Tr. MyChal Plhoň |
Tr. MyChal Plhoň |
Teprve pokud se shoduje domenka pozorovatele se zamerem fotografa, muze fotografie cloveka opravdu oslovit.
Tr. MyChal Plhoň |
Tr. MyChal Plhoň |
Koukam na to asi 5 minut a ta sikmost mi prestava vadit. Zacina to cely dostavat nejakou lidskost.
Tak to sesikmeni me uz vubec nevadi. K memu prekvapeni to ted na me pusobi prirozene, uvolnene, dokonce i klidne a svym zpusobem vyrovnane.
Mozna to cely byla jenom provokace a ja tam hledal neco, co tam neni. Ted je to vicemene jedno, kdyz jsem to nasel :)
Tr. MyChal Plhoň |
Tr. MyChal Plhoň |
Tr. MyChal Plhoň |
Tr. MyChal Plhoň |
Tr. MyChal Plhoň |