tak a ted kdyz napisu, ze to aranzovany neni vubec, ze sem sel z baru a najednou se neco deje, podivam se doprava a jenom udelam cvak, tak co? je pouzitelna?? :o)) anebo jinak: jak chces svitit o pulnoci na ulici jinak nez bleskem, aby to bylo pohotovy, skladny, abys nebudil zbytecnej rozruch okoli, aby fotka VYPADALA jako NEaranzovana, kdyz se stejne podvedome tusi, ze asi aranzovana bude (resp. jinak: ukaz mi holku, ktera se o pulnoci promenaduje po barech ve spodnim pradle, pokud to ovsem neni kurva)...samozrejme, je tu moznost bleskovyho zarizeni na generator, obrovskej softbox, ale k cemu??? aby to vypadalo jako atelierova fotografie? ucelem bylo, aby to jako atelierova fotka NEVYPADALO... (ac uz je to nafingovany, nebo ne...) :o) jak uz jsem psal: chlap aranzovanej neni, ovsem je to pingl z tohohle lokalu, kterymu by se mohlo nezamlouvat copak ze se mu to deje pred barem... proto neni dalsi fotka... teda par jich jeste je, ale takhle je asi nejlepsi (podle me) prave tou "autenticnosti dotycnyho chlapka"...:o))
mozna by tohle chtelo trochu netradicne oriznout zprava, tj. pred tvari.... aby byl prostor za hlavou... a nad hlavou urite taky trochu oriznout...:)) ale stejne za 5 :)
takze: bylo to prvni nase foceni, a doufam, ze nase spoluprace bude pokracovat. puvodne chtela jen dofotit neco do booku, ale prekecal jsem ji at mi jeste vyjde vstric a spolupracuje... fotili jsme celkem 120 fotek na klasiku a asi 120 dalsich na digi... reknu vam, po sesti hodinach foceni a presvecovani toho mate plny kecky...:-)
1 sec, clona cca 16-22, film alfo professional 400 (de facto fuji), je to asi 3 roky stara fotka, sjeta jeste mym starym skenerem, takze je to barevne nic moc... :/
tak asi je velka skoda, ze ta hlaven, coz je tady asi jedna z tech dulezitejsich propriet vojaka je usekla... a mozna bych se, kdybych to fotil ja, shybnul k zemi a fotil to z urovne jeho vysky... rozhodne by to ziskalo na dramaticnosti.... takhle je to takovy nedotazeny...skoda
Martin C. |
Martin C. |
Martin C. |
Martin C. |
Martin C. |
Martin C. |
Martin C. |
Martin C. |
Martin C. |
Martin C. |
Martin C. |
Martin C. |
Martin C. |
Martin C. |
Martin C. |
Martin C. |
Martin C. |
Martin C. |