normálně si vymejšlej, že jsi novinar nejakých mistních novin, nebo že delas fotoreportaž pro diplomku a snaz se dostat i do saten, na trenik atd... a udelej z toho cyklus - to bude mit mnohem vetsi vypovidajicí hodnotu nez jedna dve fotky
a jejda - ja to nechtel nejdrive zavrit, potom jsem si rikal, že neco pripišu, pro aa* toma ... a tak si procitam ty komenty pode mnou... a koukam, že budu muset jít proti vlně ;-) já tu fotku chápu, protože mám taky spoustu podobných (už jsem s tema psama povestnej) ---> a já s nima nejsem vubec spokojenej; ono by to jako šlo... ale po Erwittovi je to pro mě málo... dokonce sakra málo - sam u tech svych si rikam "...hmm, takovej lepší výcvak..." jenom to psisko to neutáhne... a tak je hatím nechávám stranou a trpím, trpím... možná jsem jenom nějak víc kritickej, ale Ty co mám rád, na ty já jsem občas kritičtější ;-)
to rameno je strasne moc nastrcene dopredu a vytvari s linií trapezu a zad velmi nepekne boule, což jeste zvyraznuje svícení - bohužel, tady si ani neriznu ;-)
fajn, pracovat s vybavenim umís, tak do toho zkus dostat jeste nejakej "drive" ... takhle je to jenom takové klišé "holka s kytarou" a uplne tomu chybí nejaky sexy naboj
ta fotka je velmi dobra reportazni ... ale proste uz jsme si asi zvykli na ty chutnější kousky z krabicky od minolty - to je preci jenom uplne jina kava ... se divim, ze tu canonackou ochechuli jeste pouzivas ;o)
# Hans: je to cielene (v ramci moznosti) - 1. expozice 50% je nahrobok - 2. epozice 30% je kovovy ornament - a nakonec jako 3. expozice 20% je skrze koruny stromu do nebe (rozostrene mimo focus) takto jsou delane i ty ostatní, některé jako 4expozice... je to vsechno focene v tesnem okoli hrobu Ladislava Klimy, takze jsem vzdycky nejdrive odfotil nahrobek a potom ty ostatni veci okolo... a takhle jsem si to kolecko s rozlicnymi pohledy a zabery obehl nekolikrat... - komponovani: na matnici vidim kam jsem si umistil prvni motiv, z toho vychazi kam si umistim druhy motiv a ten treti - vzheledem k tomu, ze exponovani jednoho policka se odehravalo na malem prostoru v rychlem casovem sledu, tak nebyl problem si pamatovat, kde co mam umistene... samozrejme je to priblizne a ne na milimetry...
Tr. Ianus Germanicus |
Tr. Ianus Germanicus |
Tr. Ianus Germanicus |
Tr. Ianus Germanicus |
Tr. Ianus Germanicus |
Tr. Ianus Germanicus |
Tr. Ianus Germanicus |
Tr. Ianus Germanicus |
Tr. Ianus Germanicus |
Tr. Ianus Germanicus |
Tr. Ianus Germanicus |
Tr. Ianus Germanicus |
Tr. Ianus Germanicus |
já tu fotku chápu, protože mám taky spoustu podobných (už jsem s tema psama povestnej) ---> a já s nima nejsem vubec spokojenej; ono by to jako šlo... ale po Erwittovi je to pro mě málo... dokonce sakra málo - sam u tech svych si rikam "...hmm, takovej lepší výcvak..." jenom to psisko to neutáhne...
a tak je hatím nechávám stranou a trpím, trpím...
možná jsem jenom nějak víc kritickej, ale Ty co mám rád, na ty já jsem občas kritičtější ;-)
Tr. Ianus Germanicus |
Tr. Ianus Germanicus |
Tr. Ianus Germanicus |
Tr. Ianus Germanicus |
Tr. Ianus Germanicus |
Tr. Ianus Germanicus |
[Tr. Ianus Germanicus |
Tr. Ianus Germanicus |
- 1. expozice 50% je nahrobok
- 2. epozice 30% je kovovy ornament
- a nakonec jako 3. expozice 20% je skrze koruny stromu do nebe (rozostrene mimo focus)
takto jsou delane i ty ostatní, některé jako 4expozice...
je to vsechno focene v tesnem okoli hrobu Ladislava Klimy, takze jsem vzdycky nejdrive odfotil nahrobek a potom ty ostatni veci okolo... a takhle jsem si to kolecko s rozlicnymi pohledy a zabery obehl nekolikrat...
- komponovani: na matnici vidim kam jsem si umistil prvni motiv, z toho vychazi kam si umistim druhy motiv a ten treti - vzheledem k tomu, ze exponovani jednoho policka se odehravalo na malem prostoru v rychlem casovem sledu, tak nebyl problem si pamatovat, kde co mam umistene... samozrejme je to priblizne a ne na milimetry...