pocitove pada doprava (ale na miste jsem nebyl)
expozicne bych asi sel niz - at vrcholce hor nebudi dojem prepalu
jinak scenerie nadherna ... aspon podle predstavivosti :)
street foto totiz neni presne o doslovnem prekladu: fotka z ulice (interpretovano jako 'jakykoliv cvak z ulice')
ale je to spis o zivote v ulicich, ve meste, nebo obsirneji Fotka sobsahem zobrazujici lidsky Zivot ...
je to hodne narocna disciplina, vyzadujici hodne trpelivosti, ematie, predvidavosti, ale hlavne remeslne zrucnosti fotografa
jo, chtelo by to:
- narovnat
- neprznit barevnou upravou (takto vyvazit bilou fotak neumi, to muselo dat hodne 'namahy' v postprocesu)
- mirnit se pouzivanim soupatek v editoru (chybi snad 1/3 expozice)
podle mne tento 'zacinajici' autor si z nas tady evidentne dela jenom zadel
Jozefe: to 'vole' nebylo osloveni, ale citace, soucat pocitacove klasiky: 'sorry vole, error' ...
nemam problem se bavit o fotkach, ale pokud nekdo naprosto neni schopen pochopit smysl psaneho ...
ultra-mega-politicka korektnost jednou tuto civilizaci zahubi, kdyz kdejakou citlivku okamzite chytaji mrakoty
navic, ja jsem spis oponoval prvnimu komentatorovi (taky tezka ynteligence)
pokud to urazilo, autorovi fotky se omlouvam
ale pokud to jedno slovicko mu zablokovalo pristup k dalsim informacim (za kterymiu si stojim), to uz je opravdu mimo mne
nuz, ja, s dovolenim, budu oponovat
do nadherne klasiky chybi docela dost:
- kompozice: vlevo je moc stromu - svenknul bych vic doprava
- kvalita: expozice je podivna, navzdory tomu, ze obloha je vysmahla (bych rekl normalka, pokud nejsou mraky), celek pusobi sede. upravou lokalniho kontrastu, nebo aspon expozicni krivky by se to jemne mohlo srovnat
- hloubka ostrosti: tady ych cekal (podle sceny) hyperfokalni ostrost, nizka HO ocekava zas nejkay objekt v ni, na ktery by se oko soustredilo - myslim, ze ostry sterk, jako hlavni objekt fotky, je docela malo
a jako tresnicka: pry street!
'sorry jako' - nebo jeste lepsi klasika: 'sorry vole, error'
az casem a po delsim koukani: neztmavoval bych ty okna. tady ten prepal neni nic proti nicemu.
ale, ze to clovek neuvidi hned, svedci o tom, ze obsah je dostatecne silny :)
sam sullivan |
ty nytovane pricky evokuji steampunk :)
sam sullivan |
ale fyzicke vyhrozovani?! to je uz je podle mne hodne pres caru ...
sam sullivan |
expozicne bych asi sel niz - at vrcholce hor nebudi dojem prepalu
jinak scenerie nadherna ... aspon podle predstavivosti :)
sam sullivan |
sam sullivan |
http://fejkolejka.blogspot.com/2017/12/kevin-v-ton-poulicni-fotograf.html
http://www.streetphoto.sk/clanky/8-prirucka-mladeho-street-fotografa
street foto totiz neni presne o doslovnem prekladu: fotka z ulice (interpretovano jako 'jakykoliv cvak z ulice')
ale je to spis o zivote v ulicich, ve meste, nebo obsirneji Fotka sobsahem zobrazujici lidsky Zivot ...
je to hodne narocna disciplina, vyzadujici hodne trpelivosti, ematie, predvidavosti, ale hlavne remeslne zrucnosti fotografa
sam sullivan |
- narovnat
- neprznit barevnou upravou (takto vyvazit bilou fotak neumi, to muselo dat hodne 'namahy' v postprocesu)
- mirnit se pouzivanim soupatek v editoru (chybi snad 1/3 expozice)
podle mne tento 'zacinajici' autor si z nas tady evidentne dela jenom zadel
sam sullivan |
sam sullivan |
sam sullivan |
nemam problem se bavit o fotkach, ale pokud nekdo naprosto neni schopen pochopit smysl psaneho ...
ultra-mega-politicka korektnost jednou tuto civilizaci zahubi, kdyz kdejakou citlivku okamzite chytaji mrakoty
navic, ja jsem spis oponoval prvnimu komentatorovi (taky tezka ynteligence)
pokud to urazilo, autorovi fotky se omlouvam
ale pokud to jedno slovicko mu zablokovalo pristup k dalsim informacim (za kterymiu si stojim), to uz je opravdu mimo mne
sam sullivan |
"Ještě jednou, ty buzno, a najdu si tě..."
clovicku, ohledne fotek jsem ochoten diskutovat, ale tohle opravdu ne
sam sullivan |
sam sullivan |
sam sullivan |
do nadherne klasiky chybi docela dost:
- kompozice: vlevo je moc stromu - svenknul bych vic doprava
- kvalita: expozice je podivna, navzdory tomu, ze obloha je vysmahla (bych rekl normalka, pokud nejsou mraky), celek pusobi sede. upravou lokalniho kontrastu, nebo aspon expozicni krivky by se to jemne mohlo srovnat
- hloubka ostrosti: tady ych cekal (podle sceny) hyperfokalni ostrost, nizka HO ocekava zas nejkay objekt v ni, na ktery by se oko soustredilo - myslim, ze ostry sterk, jako hlavni objekt fotky, je docela malo
a jako tresnicka: pry street!
'sorry jako' - nebo jeste lepsi klasika: 'sorry vole, error'
sam sullivan |
slepy simpanz udela lepsi fotku ... a tomuto se vlastne fotka ani neda rikat
sam sullivan |
hovoril som o mojom pohlade na tuto fotku, o mojom nazore na nu a nie o nazore inych :)
sam sullivan |
sam sullivan |
sam sullivan |
sam sullivan |
sam sullivan |
ale, ze to clovek neuvidi hned, svedci o tom, ze obsah je dostatecne silny :)