rezal bych, co by rezali (s prominutim)
snimek potrebuje prostor - toho je akorat
mozna jedina vec: nedaval bych scenu otrocky na stred, ale asi spis posunul vic do leva (tedy kus vpravo mene a prodal vic vlevo)
jinak receno:
akceptuji zaber z vyletu. ale snimek (vhodny pro fotoserver) by mel:
- byt komponovan (volit scenu) podle dsaneho pocasi, svetelnych podminek a tedy kompozicne vyvazeny (obsah vs forma)
- byt schopny byt k porizeni danou technikou
- autor by mel znat kompozicni pravidla, ktere (diky zkusenostem vycibrenym nekolika staletimi ve tvorbe obrazu) by meli zarucit aspon prumerny divacky uspech
- a az kdyz je zna si muze dovolit je porusovat (a zaroven vedet PROC to-ktere pravidlo porusuje)
PS: a obloha hraje roli, zalezi na kompozici
pokud obloha zabira podstatnou cast snimku (coz se tady deje), tak je opravdu podstatna
pokud chces zviraznit konstelaci clovek vs vez, tak musis proadne zazoomovat
nebo dat kompozici na sirku
ale takto co clovek vidi? vez naklonenou, malinkatou postavu a sedou oblohu ...
Karle, jako promin, tak ten naklon je okomentricky naprosto jasne
a to je urcite vic, nez malem nezjistitelnych 0.7 stupne
clovece, fakt nechapu tvuj postoj: u jinych prndas na naprostych nesmyslech a u sebe ....
proste se mi vybavuje neco o tom brvne trisce
situace vyborna, osobne bych se ale snazil zbaivt 'zbytecnosti'
vlevo stromuv vpravo housti a na spodku toho hafo prazdneho prostoru
(ale chapu, ze ne vzdy to jde v terenu, atk aspon postprocesem)
sam sullivan |
ale obsahove to jde totalne mimo mne
(nemerim, ale pocitove pada do leva)
sam sullivan |
snimek potrebuje prostor - toho je akorat
mozna jedina vec: nedaval bych scenu otrocky na stred, ale asi spis posunul vic do leva (tedy kus vpravo mene a prodal vic vlevo)
sam sullivan |
sam sullivan |
(a to moc technikalie neresim, protoze se koukam na notasu)
sam sullivan |
akceptuji zaber z vyletu. ale snimek (vhodny pro fotoserver) by mel:
- byt komponovan (volit scenu) podle dsaneho pocasi, svetelnych podminek a tedy kompozicne vyvazeny (obsah vs forma)
- byt schopny byt k porizeni danou technikou
- autor by mel znat kompozicni pravidla, ktere (diky zkusenostem vycibrenym nekolika staletimi ve tvorbe obrazu) by meli zarucit aspon prumerny divacky uspech
- a az kdyz je zna si muze dovolit je porusovat (a zaroven vedet PROC to-ktere pravidlo porusuje)
sam sullivan |
sam sullivan |
pokud obloha zabira podstatnou cast snimku (coz se tady deje), tak je opravdu podstatna
pokud chces zviraznit konstelaci clovek vs vez, tak musis proadne zazoomovat
nebo dat kompozici na sirku
ale takto co clovek vidi? vez naklonenou, malinkatou postavu a sedou oblohu ...
sam sullivan |
a to je urcite vic, nez malem nezjistitelnych 0.7 stupne
clovece, fakt nechapu tvuj postoj: u jinych prndas na naprostych nesmyslech a u sebe ....
proste se mi vybavuje neco o tom brvne trisce
sam sullivan |
sam sullivan |
sam sullivan |
sam sullivan |
sam sullivan |
sam sullivan |
ale ta vlozena dole je fantasticka! (mozna mirny orez zprava)
sam sullivan |
druhak nejak nejsem schopen skousnout to barevne podani ...
sam sullivan |
jedine skoda te pasky ... ale co se da delat
sam sullivan |
sam sullivan |
sam sullivan |
vlevo stromuv vpravo housti a na spodku toho hafo prazdneho prostoru
(ale chapu, ze ne vzdy to jde v terenu, atk aspon postprocesem)
sam sullivan |