Zrejme i sam citis, ze tech kulu vpravo melo byt videt vice, a nebo tam nemely byt vubec. Znam ten problem pri snimani panoramatickych fotek, kdy se tezko vybira kompozice a je primarni spravne navazani snimku.
Nevidim nic spatneho na pouzivani polarizaku. Jsme deformovani s prominutim vyblitou oblohou v nasich zemepisnych sirkach a kdyz pak vidime trochu neco sytejsiho, tak se nam to nepozdava. Jezdim casto do hor a vzdy si tu skutecnost znova a znova pripominam. U nas se toho da docilit pouze parkrat za rok, kdyz prijde studena fronta, ktera trochu zlikviduje ten vsudypritomny opar a vyjasni oblohu.
Zbyhnev: 28mm - ok, ale ukrok dozadu a je toho tam o kus vice. Ale jasne, je to nenavratne pryc, uz se s tim neda nic delat, proto jsem navrhoval jako nahradni reseni orez. Zkousel jsem to, samozrejme ze s vetsim kusem sutru by to vypadalo lip, ale vzhledem k tomu, jaky je vychozi stav, bych to preci jen riznul. Je to ale jen muj subjektivni pocit. Vse zalezi na autorovi, jak nakonec se snimkem nalozi. Jo, pekny ram a sup s tim na stenu.
Nebyla by spatna, nebyt ztraty kresby ve stinech. Mozna ze na negativu by se toho dalo najit vice, on scan z papirove fotky, ktera ma jeste mensi expozicni rozsah nez kinofilm taky neco sebere.
Radek Sakar,Zbyhnev: vracim se jeste k tomu orezu - spodni okraj skutecne tvori pocit prostorovosti, ale tady jsou ty dolni sutry na muj vskus hodne orezane. Tedy bud meli byt videt vice, nebo radsi oriznout, jak rika Radek. Jinak fotka jako takova - je videt Tvoje klasicka, VELMI KVALITNI prace. B&W tomu svedci. Dal bych 5, ale diky orezu ubiram bodik.
Druhy vyskovy tabor - 5300 m [Jan Pala | | ] 4 Jiří Kozubík | | | 10:45:21 31.07.2003
Jiří Kozubík |
Jiří Kozubík |
Jiří Kozubík |
Jiří Kozubík |
Jiří Kozubík |
Jiří Kozubík |
Jiří Kozubík |
Jiří Kozubík |
Jiří Kozubík |
Jiří Kozubík |
Jiří Kozubík |
Jiří Kozubík |
Jiří Kozubík |
Jiří Kozubík |
Jiří Kozubík |
Jiří Kozubík |
Jiří Kozubík |
Jiří Kozubík |
Jiří Kozubík |
Jiří Kozubík |