Asi po ráznějším dosvětlení stínů to v nich začalo trochu šumět. A to je jen 700*700. Jak by to vypadalo ve velkém? To jsou asi těžko zvládnutelné situace pro digitál.
K té saturaci jedna dobře míněná rada - sice píšeš, že saturace nula, ale je třeba dát pozor i na zvyšování kontrastu. Když zataháš za křivky ve Photoshopu a přitlačíš na kontrast, tak tím se saturace taktéž zvyšuje. Je možné to stáhnout tak, že buď vrtíš s křivkami ve vrstvách a u vrstvy pak změníš způsob prolnutí z Normal na Luminosity, nebo normální křivky (ne vrstvy) a pak někde v menu, teď si nejsem jistý kde, se dá nastavit, jakým způsobem se má poslední úprava aplikovat - opět bys zvolil Luminosity.
Jiří Kozubík |
Jiří Kozubík |
Jiří Kozubík |
Jiří Kozubík |
Jiří Kozubík |
Jiří Kozubík |
Jiří Kozubík |
Jiří Kozubík |
Jiří Kozubík |
Jiří Kozubík |
Jiří Kozubík |
Jiří Kozubík |
Jiří Kozubík |
instantní pinhole [Jan Savický |
Jiří Kozubík |
Jiří Kozubík |
Jiří Kozubík |
Jiří Kozubík |
Jiří Kozubík |
Jiří Kozubík |
Jiří Kozubík |