Při tomhle druhu montáže mi přijde lepší dodržet pravidla "normální" fotografie. Takže, mám-li portrét pořízený objektivem s malou hloubkou ostrosti (jako tady, vlasy v předu jsou již v zóně rozostření) tak je zvláštní mít absolutně ostré pozadí. To u přirozené fotografie nejde a u montáže to působí jako podprahový rušivý prvek. Tady se k stopám montáže přidává odlesk na hladině, který by měl prosvěcovat vlasy a nedělá to. Ale dobrý pokus.
To Vladislav Hahn: Uvedený postup využívá vlastnost Canonu EOS 5, který má mezi uživatelskými funkcemi schopnost nezatáhnout zpět záváděcí proužek filmu. V ateliéru si při stejné expozici nafotím několik málo variant motivu na celý film. Namaluji si zhruba siluety a zapíšu čísla snímků. Filmy očísluji. Pak ztratím papír s poznámkami, zaměním filmy, zapomenu jak jsem to měl vymyšlené... a pak už jen dofotím ty dvojexpozice. ;-)
To Martin Dobrý: S tím webem jsi mě zaskočil, chtěl jsem tam teď přidat nové fotky, ale když říkáš, tak se asi zamyslím nad celým designem. Jéžiš, to zas bude práce...
Člověče, něco na tom je... ale k dokonalosti to dotažený není a já ti nepovím, co mi tam nesedí. Jen vím, že někde kousek od toho je úžasná fotka. Tak - vzhůru do nebezpečí ! ;-)
To Pikaso: Aby se to trochu pletlo, jsou Lucie dvě různé. Lucie na portrétech a dvojexpozicích (Lucie I) je S. Ale na téhle fotce je shodou okolností Lucie II. ;-)
Nikola Novotny |
Nikola Novotny |
Nikola Novotny |
Nikola Novotny |
Nikola Novotny |
To Werner Wachal: Bude mi velkou ctí připravit koště na smetanové omáčce. ;-)))
Nikola Novotny |
Nikola Novotny |
Nikola Novotny |
Nikola Novotny |
Nikola Novotny |
Nikola Novotny |
Nikola Novotny |
Nikola Novotny |
Nikola Novotny |
Nikola Novotny |
Nikola Novotny |
Nikola Novotny |
ale k dokonalosti to dotažený není a já ti nepovím, co mi tam nesedí. Jen vím, že někde kousek od toho je úžasná fotka. Tak - vzhůru do nebezpečí ! ;-)
Nikola Novotny |
Nikola Novotny |
Nikola Novotny |