Skoda soubehu strechy a obzoru. Uplne bile nebe tam mozna bylo, ale na fotce, ktera neni dokumentem, to neni to prave orechove. Bydlet tam bych docela chtel:)
;-) ja to taky vetsinou poznam:) film ma "malou fantazii" proti digitalnim fotoaparatum:) ale to mozna brzo skonci s novym typem CCD, kde se uz nebude interpolovat.
Pavel: ...chtel jsem Liborovi napsat, ze to byla pekna fuska to takhle srovnat ;-) ale mas pravdu, je to retarder na ruzynskem obchvatu. Je prazdny a plechovy a nechtel bych videt jeho vyuziti:)
Trochu mi vadi uzavreny trojuhelnik - dotek se stonkem tesne nad ulitou. Obetovani horizontu pro kompozici je tu myslim na miste. Pozadi by sneslo jeste vetsi rozostreni, aby nebyla tak zrejma silnice. Na barvach je videt, ze svetelne podminky uz nebyly idealni. .... a porad se mi to libi:)
Vadi mi soubeh urovne bilych mraku, osoby a cesty. Jestli slo fotit z drepu misto ve stoje, je skoda, ze bile mraky nejsou pod cestou s osobou aspon kousicek. To cosi v modre obloze bych vyretusoval. Kompozice je az na uvedenou drobnost velmi pusobiva.
Z ciste kompozicniho duvodu bych tretinu spodni mezery orizl a zbavil se tak castecne skoro bile plochy a vylepsil pomery v pozadi. Staticnost zaberu je krasne provokativni, jednu chvili jsem to videl jako kosmicky snimek:)
Prijde mi to hodne tesne, hlavne zprava. Pozadi je trochu nestastne a soubehy (stetec/ raminko/podpazi kniha/ruka plechovka/kniha vicko/ruka...) tez. Barvy jsou pekne a vyjadreni cinnosti taky.
Karel Klímek |
Karel Klímek |
Karel Klímek |
Karel Klímek |
Karel Klímek |
Karel Klímek |
Karel Klímek |
Karel Klímek |
Karel Klímek |
Karel Klímek |
Karel Klímek |
Karel Klímek |
Karel Klímek |
Karel Klímek |
Karel Klímek |
Karel Klímek |
Karel Klímek |
Karel Klímek |
Karel Klímek |
Karel Klímek |