Ondrasek Poksteflovic 2.6. 2002 18:03:23, Ondrasek Poksteflovic 2.6. 2002 18:39:56,
Co bylo bylo, ale ty kategorie bych přece jen více uvážil. Domnívám se, že náhodný hledající by výše uvedený snímek v kategorii Přátelé a rodina ani zvířata nečekal.
Jinak výborné, hra střídajících se stínů umocňuje atmosféru; určitě bych dal pro sebe pro takový snímek i variantě na diáčku.
Příspěvky 1,2,3,5,6,8 jak z nějakého chatu, skoro by mě to začalo bavit...
Výborné světlo, místo okouzlující a trochu tajemné; scan asi udělal své, rád bych viděl originál nebo něco v lepším a větším formátu;
Všem níže zvěčněným gentlemanum:
Díka zy příspěvek "Filipos Crhakus 25.6. 2002 12:38:34", zřejmě bych to z estetických důvodů vyjádřil o něco sofistikovaněji a diplomatičtěji, ale v zásadě bych souhlasil, zejména s obsahem druhého odstavce.
Ad David Zachoval - cestopis: pokud stále trváte na tom, že "k cestopisu potrebujes jen cestovat... Co se na fotce iranskyho trziste da zkazit?... ", dovolím si vyslovit jisté rozpaky nad Vaším přístupem k fotografii a její kategorisaci; v závorce zmiňujete, že někdo "s oblibou vyvysuje foceni cestopisu nad vsechno ostatni"; i průměrný žák obecné školy vyčte z Vašich komentářů jistý ethusiasmus a podporu portrétní fotografie a jistý nepřímý negativismus k fotografii cestopisné. Na tomto místě bych rád uvedl, že z vlastní zkušenosti (škoda, že se nemůžete přesvědčit na vlastní oči) vím, že dělat cestopisnou fotografii není vždy taková zábava jak by mohly evokovat některé snímky i z tohoto serveru, zároveň chci podotknout, že s ohledem na limitované schopnosti scanovací techniky většiny z nás a na velmi omezenou velikost zveřejněných výsledných digitalisovaných snímků na serveru se nedá očekávat nějaký báječný výsledek, nehledě na zásadní nevýhodu individuálního nastavení a vlastností obrazovek uživatelů.
Pan Nelson, budiž mu země lehká, má asi nějakého bratříčka; přes sklo zdobené kapkami deště, kondenzovanými parami nebo jinovatkou či námrazou mohou vzniknout úžasné více či méně fantasijní komposice, ve výše uvedeném stylu bych se do nich rozhodně nepouštěl.
Šetřil bych "Saudkem" i "kýčem"; bez pleny a řetízku na krku toho mladého gentlemana to může být docela dobrá komposice. Pohrál bych si s tím světlem...
Původní foto mne příliš neoslovuje.
Ad ruce: jsou spontánní; nepočítám, že autor snímku se s oběma aktéry domlouval, jak je mají držet...
Portrét? momentka? ...? To chybějící oko přispívá k dojmu nevhodné volby posic a nevyváženosti. Avšak dáma na snímku má určité kouzlo, dokázal bych si snadno představit, že to, co patrně sluníčko myslelo stylem M. D. by se dalo stylisovat i jinými způsoby, to kouzlo tu ale bezpochyby je.
Mnoho možností zpracování, nemohu se přiklonit ani hrubšímu ani k jemnějšímu zrnu, ostrost i kontrast, vše velmi záleží na na konkrétním postoji a způsobu vyjádření;
snad ještě s poznámkou, škoda, že malíček byl deformován ostřejším přechodem do pozadí světlem.
Ta neostrost má něco do sebe, jako retro bych hodnotil vysoko; líbivé; mám dojem, že právě styl zde může poněkud másti, na první pohled bych spíše odhadoval jako dobrou fotografii z fotografie staršího data.
Adam Dalgliesh |
Adam Dalgliesh |
Adam Dalgliesh |
Adam Dalgliesh |
Co bylo bylo, ale ty kategorie bych přece jen více uvážil. Domnívám se, že náhodný hledající by výše uvedený snímek v kategorii Přátelé a rodina ani zvířata nečekal.
Jinak výborné, hra střídajících se stínů umocňuje atmosféru; určitě bych dal pro sebe pro takový snímek i variantě na diáčku.
Adam Dalgliesh |
Výborné světlo, místo okouzlující a trochu tajemné; scan asi udělal své, rád bych viděl originál nebo něco v lepším a větším formátu;
Adam Dalgliesh |
Díka zy příspěvek "Filipos Crhakus 25.6. 2002 12:38:34", zřejmě bych to z estetických důvodů vyjádřil o něco sofistikovaněji a diplomatičtěji, ale v zásadě bych souhlasil, zejména s obsahem druhého odstavce.
Ad David Zachoval - cestopis: pokud stále trváte na tom, že "k cestopisu potrebujes jen cestovat... Co se na fotce iranskyho trziste da zkazit?... ", dovolím si vyslovit jisté rozpaky nad Vaším přístupem k fotografii a její kategorisaci; v závorce zmiňujete, že někdo "s oblibou vyvysuje foceni cestopisu nad vsechno ostatni"; i průměrný žák obecné školy vyčte z Vašich komentářů jistý ethusiasmus a podporu portrétní fotografie a jistý nepřímý negativismus k fotografii cestopisné. Na tomto místě bych rád uvedl, že z vlastní zkušenosti (škoda, že se nemůžete přesvědčit na vlastní oči) vím, že dělat cestopisnou fotografii není vždy taková zábava jak by mohly evokovat některé snímky i z tohoto serveru, zároveň chci podotknout, že s ohledem na limitované schopnosti scanovací techniky většiny z nás a na velmi omezenou velikost zveřejněných výsledných digitalisovaných snímků na serveru se nedá očekávat nějaký báječný výsledek, nehledě na zásadní nevýhodu individuálního nastavení a vlastností obrazovek uživatelů.
Adam Dalgliesh |
Adam Dalgliesh |
Adam Dalgliesh |
Adam Dalgliesh |
Komposice má něco do sebe. Boty tam nějak nezapadají; styl?
Adam Dalgliesh |
Chvílemi budí dojem, že jde o malbu přímo na zdi.
Adam Dalgliesh |
Původní foto mne příliš neoslovuje.
Ad ruce: jsou spontánní; nepočítám, že autor snímku se s oběma aktéry domlouval, jak je mají držet...
Adam Dalgliesh |
Adam Dalgliesh |
snad ještě s poznámkou, škoda, že malíček byl deformován ostřejším přechodem do pozadí světlem.
Adam Dalgliesh |
Adam Dalgliesh |
Neostrost předpokládám záměrná.
Adam Dalgliesh |
Adam Dalgliesh |
Adam Dalgliesh |
Adam Dalgliesh |