Já to chápu, ale když už jsi jí poslal do pole, aby házela prádlem do vzduch, tak mohla letět alespoň podprsenka... možná by to zmírnilo alespoň na první pohled tu bolest... ale asi jen na chvíli... :-)
ale naděláš! co se týče fotek který si slečna pro sebe, babičky, maminky a milence vybere - bez komentáře, to je její věc... ale tady se prezentuješ ty... tak bys měl zvážit všechna pro/proti... ;-)
hehe, tak to soráč... já mám cdp na dosah! :-))) vypadalo to jak světlo z baumaxu s pauzákem!!! :-))) na tak to si to Václave líp změr kurva, po těch tisících ran cos tam napráskal bys to měl zvládat! ;-)
jj, tyhle detaily tu moc nefrčej... ale je to kvůli tomu, že většina chytrolínů ví hovno jak těžký je takovej moment trefit a udržet... kolikrát je člověk rád, že toho hmyzáka vůbec najde... takže kašlu na kecy o masírování technikou, jen ať si to každej zkusí sám...
@all: Autorka mi poděkovala za koment a nesnažila se mě ani setřít, ani mi neposlala sprostej mail - což mne příjemně naladilo... takže dávám dva motivační body, aby to příště bylo lepší, jo? :-)
ta póza, zejména nožka je naprosto šílená... ta lampa u výslechu co žere kůži taktéž...jako repo to nevidím, možná jako dokument... vidím to tak za tři, bod dolu že se zase hádáš... já tě to odnaučim! ;-)
no, já budu chcát proti větru, mě se to zdá celkem dobrý... před lety tu Pavel Janouškovec exceloval se sérií "Světlonoši", bylo to tehdá taky postavený na pohybu světelného zdroje v dlouhém čase... jsem rád, žes mi to připoměla... tak když máš tak vysmátý kámoše a trhlý nápady - pokračuj... třeba neskončíš u kýčovitejch krajinek! :-))) vidím to tak 4++, ale dám kuli...
ano, je to barevné... ale obsah - pouze Tvoje vzpomínka, nezůčastněného nezasáhne... žádná kreativita, ostrý ode zdi ke zdi, standardní úhel pohledu, žádný zajímavý světlo a pozadí k pláči... je mi líto, u mě tak na nulu...
mno, ML to teda nejni, ale víš ochybách a chceš je řešit... to je dobrá cesta... ta minolta má malej snímač, kterej se zahřívá a při dlouhých časech nebo vysokém isu šumí... to tak prostě je... bohužel, je to už při isu 200 jak vidíš... ale pokud zvládneš postproces, dá se ledacos zachránit... abys tomu trochu předešel, zásadně zkalibruj před každým takovým focením bílou podle 18% šedý tabulky... tím zachráníš 50% kvality snímku...
Luďku, buď si hrajeme na umělce, pushujeme filmy o 3 čísla a děláme z toho zrnitý nekonkrétní umělecký zážitky... nebo to skenujeme, fotíme na co nejjemnější emulzi a pak to doostříme v PS... ale prostě buď a nebo... dohromady je to nekoukatelnej paskvil... sorry, ale přesto že ctím názor autora, pokud jdeš do takovýho brutusu tak asi víš proč, ale pro mne je to čistá nula za nezvládnutí převodu obrazu a nesmyslnej postproces...
Boris Stojanov |
no pánové, jestli se budou po světě promenádovat za 10 let takhle vokatá cérky, tak mě zavřou! :-)))
Boris Stojanov |
Boris Stojanov |
Boris Stojanov |
No Vláďo... takovej materiál a tokovej cvak... škoda toho děvčete... polepši se! ;-)
Boris Stojanov |
Boris Stojanov |
Boris Stojanov |
Boris Stojanov |
Boris Stojanov |
Boris Stojanov |
Boris Stojanov |
Boris Stojanov |
Boris Stojanov |
Boris Stojanov |
Boris Stojanov |
Boris Stojanov |
Kvituju použitou techniku záznamu, kvituju že tam není blejsknuto, odsuzuju postproces s doostřením, kterej to totálně zabil... už je to jasný? :-)
Boris Stojanov |
Boris Stojanov |
Boris Stojanov |
Boris Stojanov |