Nepopírám inspiraci Saudkem, ale nepovažuju to za plagiát. Prvotní plán je krásná dívka v mrtvé krajině. Teprve ty šaty, které táhne za sebou je moment který mě napadl v souvislosti se Saudkovou fotografií (samozřejmě se nehodlám, jakkoliv srovnávat s mistrem:-)).
Mnohem zajímavější by to bylo, kdyby jsi to uříznul nahoře tak, aby nebyly vidět ty hřebíky. Pak by to mohl být takový průměrný až mírně nadprůměrný minimalismus. Takhle je to tak trochu o ničem......
áááá ...... portrét bez očí... Trochu rozporuplný: kompozice, hloubka ostrosti, výraz mi přijdou docela OK, ale světlo ve tváři ? Asi ti bude kdekdo vyčítat ty vypálený místa, ale mě spíš neladí jak je ta tvář "flekatá". Očekával bych ve tváři lepší podání polotónů.
Zatím jses k tomu nevyjádřil a tak se jednoznačně přidávám na stranu těch co si myslí, že je to figurína. Navíc jak je u tebe dobrým zvykem výborně udělaná....
Kladl jsem důraz na oči...ty jsou podle mě na portrétu nejdůležitější. Proto je ostatní potlačeno, tedy i obrys tváře.... Valsy už pak jenom "rámují" prostor obličeje.
Ota Neužil |
Ota Neužil |
Ota Neužil |
Ota Neužil |
Ota Neužil |
Ota Neužil |
Ota Neužil |
Fotka má vyjadřovat cosi jako koloběh života. Mrtvá krajina do jíž vchází žena jako symbol mateřství a znovuzrození.........
Ota Neužil |
Ota Neužil |
Ota Neužil |
Ota Neužil |
Ota Neužil |
Ota Neužil |
Ota Neužil |
Trochu rozporuplný: kompozice, hloubka ostrosti, výraz mi přijdou docela OK, ale světlo ve tváři ? Asi ti bude kdekdo vyčítat ty vypálený místa, ale mě spíš neladí jak je ta tvář "flekatá". Očekával bych ve tváři lepší podání polotónů.
Ota Neužil |
Ota Neužil |
Ota Neužil |
Je to zvláštní a člověk na to může koukat a přemejšlet o tom....
Ota Neužil |
Navíc jak je u tebe dobrým zvykem výborně udělaná....
Ota Neužil |
Ota Neužil |