Každý má nad tímto snímkem kus pravdy. Je li grafik ve špatné náladě, je horko,..ale dobrý grafik, má-li nad ústředním motivem dost místa, to nikdy neudělá. Po rozhovorech s nimi vím, že většinou sáhnou po tom, vložit texty přes obraz v případě, že není nad snímkem nebo kolem něj dost volného místa, ale to píšu jen proto, že jsem sem tu fotku právě pro ten volný prostor, jako ukázku dal. Body jsou v tomto případě nepodstatné, ale vidím, že jsem asi neudělal dobře... Mazat ji ale nebudu. Chybami se člověk učí, třeba se někdo poučí právě z těch mých. A o tom to přece je. Nebo se mýlím?...
Pro Matěje a ostatní: prosím než přistoupíte k "řezání nahoře, přečtěte si moje poznámky a vzkazy. Chtěl jsem tady tím snímkem ukázat, s čím vším je třeba při správné volbě kompozice počítat, počítáme-li s komerčním využitím snímku...děkuju za pochopení.
Rozhodně je to zajímavé. A když zrovna tady koukám na to bodování, když někdo dá jeden bod, měl by k tomu napsat, proč mu ho dal, aby se ten fotograf mohl poučit... Je můj názor. Pokud můžeš, vrať se "na místo činu" a nebo nemáš ještě nějakou expoziční variantu?
Jan Veber |
Jan Veber |
Jan Veber |
Jan Veber |
Jan Veber |
Jan Veber |
Jan Veber |
Jan Veber |
Jan Veber |
Jan Veber |
Jan Veber |
Jan Veber |
Jan Veber |
Jan Veber |
Jan Veber |
Jan Veber |
Jan Veber |
Jan Veber |
Jan Veber |
Jan Veber |