Nejak tady nemohu sdilet nazor Jirky Kejdany, zda se mi ze prave tento specificky kontrast je charakteristicky klasicke fotografii, ze se tento tezko pretezko imituje u fotek prevedenych z RGB snimacu digitalu, ktere jsou zase naopak prebohate na polotony. Mne se tedy vice libi tento kontrast, a verim, ze na MG premium to musi vypadat jeste mnohem brilantneji.
Myslis. ze u takove fotky s vodnim zrcadlenim je zrno vhodnym kreativnim prvkem? Pokud bych to fotil na film, pouzil bych asi material s co nejmensim zrnem.
Zbyhněv Ćmiel |
Zbyhněv Ćmiel |
Zbyhněv Ćmiel |
Zbyhněv Ćmiel |
Zbyhněv Ćmiel |
Zbyhněv Ćmiel |
Zbyhněv Ćmiel |
Zbyhněv Ćmiel |
Zbyhněv Ćmiel |
Zbyhněv Ćmiel |
Zbyhněv Ćmiel |
Zbyhněv Ćmiel |
Zbyhněv Ćmiel |
Zbyhněv Ćmiel |
Zbyhněv Ćmiel |
Zbyhněv Ćmiel |
Zbyhněv Ćmiel |
Zbyhněv Ćmiel |
Zbyhněv Ćmiel |
Zbyhněv Ćmiel |