na mě je černé příliš, horní polovinu rámečku bych udělala v poloviční velikosti spodní poloviny - to by se mi líbilo víc. přestože do rámečků jinak nikdy nekecám, tady to tak cítím, z mého pohledu ta fotka uvnitř získá nějak jinou propozici a líbí se mi
na mě je černé příliš, horní polovinu rámečku bych udělala v poloviční velikosti spodní poloviny - to by se mi líbilo víc. přestože do rámečků jinak nikdy nekecám, tady to tak cítím, z mého pohledu ta fotka uvnitř získá nějak jinou propozici a líbí se mi
mně teda vadí, že tomu přednímu koníkovi roste ze zad ještě jeden koník a ještě s náma nemluví a točí se k nám zády. je vidět, že jsem neměli problém přijít až ke koňům, tak bych si našla chvilku a místo, aby tam nevznikl takový zákryt. jinak prima. ahoj tady
ve focení aktů se moc nevyznám, ale když už je ta slečna taková záhadná a schovaná za vějířem, bylo by asi lepší, kdyby tam tak strašně nedráždily ty spoďáry - víc by se mi líbilo, kdyby je neměla a použila by místo nich ten vějíř
Lada Pešková, PPP |
Lada Pešková, PPP |
Lada Pešková, PPP |
Lada Pešková, PPP |
Lada Pešková, PPP |
Lada Pešková, PPP |
Lada Pešková, PPP |
Lada Pešková, PPP |
Lada Pešková, PPP |
Lada Pešková, PPP |
Lada Pešková, PPP |
Lada Pešková, PPP |
Lada Pešková, PPP |
Lada Pešková, PPP |
Lada Pešková, PPP |
Lada Pešková, PPP |
Lada Pešková, PPP |
Lada Pešková, PPP |
Lada Pešková, PPP |
Lada Pešková, PPP |