Toto je podle mne výborně kompozične rozvržená fotka, ale myslím, že její zpracování by potřebovalo dotáhnout do konce. Její nedostatečná TK nejde dobře s touto barevnou verzí. Přímo si říká o nějakou čb, či spíše monochromatickou úpravu, o využití zrnistosti a nedostatků k vytvoření vyváženého obrázku. Mám na mysli něco na tento způsob:
Pěkné světlo i kompozice, jen ta obloha to trochu kazí. Chce to upravovat opatrněji, případně použí přechodový filtr při focení. Výstražné body dolů! :)
Jan Horna: dík za písmenka. To auto Heydricha bylo trochu jiné - otevřená limuzína (viz fotka; lepší jsem nenašel, ale stačí). Ale je pravda, že tato fotka v sobě má takový zvláštní pocit. Je z ní cítit hostorie.
Ahoj. Tak tedy ještě rozvedu ten ořez, přoč myslím, že by pomohl. V tomto formátu je váha černé plochy neutrální a mřížka jakoby levituje a příliš strhává pozornost sama na sebe. Při ořezu shora na 3:2 (či ještě lépe malinko více) je váha černé (těžká barva) dole, se mříž dostane tam kam má (tvoří strop), divák nepřemýšlí proč mříž levituje a oko si ihned povšimne ruky. Fantazie se rozbíhá a předkládá různé otázky. Proč tam je, komu patří, kde to je a spoustu dalších. Nutí to zamyslet se nad fotkou jako celkem, ne jen nad mříží. Asi tak nějak... :)
Martin Slavík |
Martin Slavík |
fajn, líbí se mi ty kontrasty a současné sladění barev.
Martin Slavík |
Martin Slavík |
Martin Slavík |
Martin Slavík |
Martin Slavík |
Martin Slavík |
Martin Slavík |
Martin Slavík |
Martin Slavík |
Martin Slavík |
Martin Slavík |
Martin Slavík |
Martin Slavík |
Martin Slavík |
Martin Slavík |
Martin Slavík |
Martin Slavík |
Martin Slavík |