Dobry! Hmyz v akci a slusny provedeni - u mne max. (asi bych to uriznul tak, aby tam bylo minimum balastu v levem dolnim)
Docela se podivuji nad pouzitou technikou! Jaka je min vzdalenost zaostreni u toho objektivu? Je fakt, ze 200mm je na D60 nejakych 320, ale stejne se mi to nezda. Rezal si?
Myslim, ze cesta by byla dostatecnym popredim, vubec jsi nemusel zahrnovat ty vetve vpravo. Krajinarska fotografie se musi vychodit, to je pravda, ale pak se to nesmi zpackat! Zbytecne proslapany podrazky.
Na tmu dole si asi budou stezovat temer vsichni. At na to koukam jakkoli i ja bych nechal jen 2/3 shora. Take mi vadi dotek listu s budovou! Technicky i barevne to mas vychytany :)
Priznavam, ze take nevim, co to je :) Ciste z estetickeho hlediska mne rusi modre fleky. Z pohledu kompozice bych radeji videl stin posunuty mimo listy. Jsou to vlastne dva zakladni objekty, ktere by se mely vhodne doplnovat a vyvazovat. No nic, je to alespon neobvykle :)
Asi pekne misto, ale fotka ma velice nejiste ramovani. Kus trciciho balkonu vpravo, podivny sklon projevujici se nejistym rezem na obloucich hornich oken, amputovana koncetina vlevo!
Pro tygry velice neprirozene pozadi srazi hodnotu snimku. Take celkovou ostrost, rizenou hloubku ostrosti, popripade uhel zaberu bych si predstavoval lepsi.
Pekne maliny. V nedeli jsem jel z Brna do prahy a je tam billboard s podobnym motivem - cerne ostruziny a jedna cervena malina (nebo naopak - nejsem si jist). Ty tve jsou opravdu k sezrani - zadny cervi, dobry svetlo a na to nizke rozliseni je tam i dostatecna zretelnost detailu.
Docela realny snimek. Nelibi se mi ta louze vlevo dole ani prilisne mnozstvi odlesku ukazujizi zrejme na dva svetelne zdroje (snad okna zboku). Ani prava cast snimku neni prilis esteticka.
Je zrejme pravdou, ze puvodni barevna verze netrpi tak vyrazne nedostatkem
kontrastu v horni oblasti hor (nebe je tam modry). B&W jsem dal presto prednost,
nebot se domnivam, ze hlavni plus je v kompozici, zejmena pak v diagonalnim sladeni
kmene stromu a uboci hor. Fotografie byla porizena pri cestovani a tak jsem bohuzel
nemohl cekat na lepsi svetlo - mrzi mne to! Pro skalni priznivce RGB je to
zde.
[David Krejčíř |
petr halac |
petr halac |
Docela se podivuji nad pouzitou technikou! Jaka je min vzdalenost zaostreni u toho objektivu? Je fakt, ze 200mm je na D60 nejakych 320, ale stejne se mi to nezda. Rezal si?
petr halac |
petr halac |
petr halac |
petr halac |
Myslim, ze cesta by byla dostatecnym popredim, vubec jsi nemusel zahrnovat ty vetve vpravo. Krajinarska fotografie se musi vychodit, to je pravda, ale pak se to nesmi zpackat! Zbytecne proslapany podrazky.
petr halac |
petr halac |
petr halac |
Ne ze bych to mel jako zasadni vytku, ale cim to je, ze ten strop jaksi pada. Je to jen prirozena perspektiva nebo take nakloneni kamery?
petr halac |
petr halac |
petr halac |
petr halac |
petr halac |
petr halac |
27 bodiku sofar :( - hned pridavam :)
petr halac |
Jestli ti to otisknou v cerne kronice Blesku, tak tasim petku (Ale musi to byt na celou stranku! :).
petr halac |
petr halac |
petr halac |
petr halac |
kontrastu v horni oblasti hor (nebe je tam modry). B&W jsem dal presto prednost,
nebot se domnivam, ze hlavni plus je v kompozici, zejmena pak v diagonalnim sladeni
kmene stromu a uboci hor. Fotografie byla porizena pri cestovani a tak jsem bohuzel
nemohl cekat na lepsi svetlo - mrzi mne to! Pro skalni priznivce RGB je to
zde.