Pobavila me diskuse. Ad "prace v kreative" : tady to nejak divne zapacha, neslapnul nekdo do neceho?. Ad "hodnoceni podle autora" : co je spatneho na tom, ze jsou lidi, kteri u foceni premysleji? To pak nutne vede k tomu, ze se na jejich fotky musim divat dele a taky se trosku zamyslet, abych je pochopil.
Mne to prijde malinko nevyvazene. Pridal bych asi par mm nahore, aby byla auta videt cela. Ale dole je te sedlovky podle mne vic, nez je treba. Na adresu napadu "uriznout auta" musim poznamenat: "Proc by se to pak jmenovalo dva brehy"? Podle meho chapani tam fyzicke brehy reky hraji roli volavky, ktera na prvni pohled vypada jako hlavni motiv, ale nakonec se ukaze, ze jim vlastne nejsou, protoze jde o neco uplne jineho. PMSN je to vyborny napad. Barevny pruh nahore mi nepripada dulezity. Vyzniva spis trosku jako navod k pochopeni zameru.
Pavel Buráň |
Pavel Buráň |
Pavel Buráň |
Pavel Buráň |
Pavel Buráň |
Pavel Buráň |
Pavel Buráň |
Pavel Buráň |
Pavel Buráň |
Pavel Buráň |
Pavel Buráň |
Pavel Buráň |
Pavel Buráň |
Pavel Buráň |
Pavel Buráň |
Pavel Buráň |
Pavel Buráň |
Pavel Buráň |
Pavel Buráň |
Pavel Buráň |