kdyz budu pitome formalni, tak mi asi vadi rizla ruka, osobne bych taky nevolil nadhled, ktery opticky zmensuje, myslil, ze kdyz uz to ma byt sexy, tak bych tu situaci trochu rozehral, jak kompozicne tak s vyrazem... tohle mi prijde trochu mrtvy...
ja si pomerne silne stojim za tim, ze fotograf musi mit nazor, treba svuj vnitrni, ale musi mit vizi sveta, ktera je jenom jeho a at uz to bude znit jakkoliv, aby mohl vytvorit neco zcela noveho musi znat to co se delo pred tim a kolem nej. Zvlast dnes. chapu, ze to vetsinu lidi nezajima, ze si chteji fotit pro radost, coz nelze nez respektovat, ale originalni dilo vznika podle meho nazoru vzdy v ramci komunikace, vymezeni vuci nekomu nebo necemu jinemu. Umelec jako uzavrena jednotka nikdy nemuze fungovat.
to ota:
1/ myslim, ze kdokoliv sleduje modni fotku (myslim spis to, co se deje venku, protoze u nas se toho zase tak moc nedeje) vi, ze soucasnost neni o trendech, ale o citacich, parafrazich a zamernemu borceni pravidel... dalo by se uvest spoustu prikladu, ale bylo by to nadlouho. Dochazi k zamernemu vyprazdneni obsahu, jak s nim pracuje napr. konceptualismus. Fotografove pracuji s obskurnimi tematy v obskurnich prostredi, zkouseji kolik toho fotografie vlastne unese, vybiraji si osklive modelky a divna mista a tvori krasu, krasu, ktera jde ruku v ruce s hnusem a osklivosti. My nestojime na prahu zadne nove doby, protoze tohle vsechno se uz deje tak pet let mozna dele.
- co se tyce me techniky, jasne, jsem nadseny z toho s cim muzu pracovat a bavi me to vic nez kdy jindy. A je to nikdy nekoncici experiment, neco se naucis abys to mohl opustit a delas to tak dlouho dokud te to bavi, jakmile to jednou vycerpas jdes dal. Ja si ted hraju s bleskama v exterieru a az me to prestavbe bavi budu na ty holky treba svitit baterkou. Na to fotce je obsah, jenom neni patrny z jedne. Az budou v serii mozna to bude patrnejsi.
světlana: nespavost, alespon pro mě je to moment, kdy přestávám kontrolovat myšlenky, sanžím se usnout a zároveň mi hlavou běží neskuetčné množství reálných a nereálných věcí a často nejsem schopen je od sebe rozpoznat. Tak i tahle série by měla být podivnu vykloubenou inspekcí do jiné reality.
jakub zeman |
jakub zeman |
jakub zeman |
jakub zeman |
jakub zeman |
jakub zeman |
jakub zeman |
jakub zeman |
jakub zeman |
jakub zeman |
jakub zeman |
jakub zeman |
jakub zeman |
jakub zeman |
jakub zeman |
jakub zeman |
jakub zeman |
1/ myslim, ze kdokoliv sleduje modni fotku (myslim spis to, co se deje venku, protoze u nas se toho zase tak moc nedeje) vi, ze soucasnost neni o trendech, ale o citacich, parafrazich a zamernemu borceni pravidel... dalo by se uvest spoustu prikladu, ale bylo by to nadlouho. Dochazi k zamernemu vyprazdneni obsahu, jak s nim pracuje napr. konceptualismus. Fotografove pracuji s obskurnimi tematy v obskurnich prostredi, zkouseji kolik toho fotografie vlastne unese, vybiraji si osklive modelky a divna mista a tvori krasu, krasu, ktera jde ruku v ruce s hnusem a osklivosti. My nestojime na prahu zadne nove doby, protoze tohle vsechno se uz deje tak pet let mozna dele.
- co se tyce me techniky, jasne, jsem nadseny z toho s cim muzu pracovat a bavi me to vic nez kdy jindy. A je to nikdy nekoncici experiment, neco se naucis abys to mohl opustit a delas to tak dlouho dokud te to bavi, jakmile to jednou vycerpas jdes dal. Ja si ted hraju s bleskama v exterieru a az me to prestavbe bavi budu na ty holky treba svitit baterkou. Na to fotce je obsah, jenom neni patrny z jedne. Az budou v serii mozna to bude patrnejsi.
jakub zeman |
jakub zeman |
jakub zeman |